• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (ізолятори)

без ПДВ

Торги не відбулися

4 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 45 000.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2017 16:15 - 18.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Повторне оскарження технычних вимог

Номер: e232cf1504c1495b98df7222892b3b5e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-22-001865-b.a3
Назва: Повторне оскарження технычних вимог
Вимога:
Повторна вимога про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації. Нашим підприємством 29 травня 2017 року було подано вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації: UA-2017-05-22-001865-b.c1, які обмежують коло учасників та є дискримінаційними до нашого підприємства, а саме: У відповідності до вимог Додатку 4 Тендерної документації в технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані конкретні вимоги до ізоляторів, що закупаються, а саме: будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора, данні параметри не нормуються СОУ МПЕ 40.151.301:2004, та належать до ізоляторів конкретного виробника, що є порушенням діючого законодавства, вимагаємо видалити вказані пункти з технічних вимог тендерної документації. Також згідно Додатку 4 Тендерної документації - технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані вимоги по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем числові значення яких не відповідають вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004, та прописані під конкретного виробника, що є порушенням діючого законодавства, вимагаємо показників вказаних параметрів у відповідності до СОУ МПЕ 40.151.301:2004. Єдиним в Україні нормативним документом, який регламентує вимоги до опорних стрижньових полімерних ізоляторів є СОУ МПЕ 40.151.302:2006. Згідно вимог Додатку 4 Тендерної документації - технічні вимоги до ізоляторів ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) вказані конкретні вимоги довжини шляху витоку та маса ізоляторів, які не нормуються СОУ МПЕ 40.151.302:2006 та прописані під ізолятори конкретного виробника, що є порушенням діючого законодавства. Вимагаємо видалити вказані пункти з Додатку 4 Тендерної документації. Протоколом засіданні тендерного комітету б/н від 31 травня 2017 року було надано відповідь, що технічні характеристики до предмета закупівлі є обґрунтованими, а найменування предмета закупівлі та технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». Дійсно найменування предмета закупівлі та технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», але в котре наголошуємо, що в Україні діє нормативно-технічна документація на полімерні ізолятори, а саме СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та СОУ МПЕ 40.151.302:2006, згідно цих стандартів встановлені мінімальні технічні вимоги, яким повинні відповідати лінійні та опорні полімерні ізолятори, виробники при розробці своєї продукції керуються вимогами цих стандартів, та показники будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора не прописані в цих стандартах, отже у кожного виробника вони відрізняються, за функціональними характеристиками всі ці ізолятори мають одне й теж саме призначання, але з юридичної точки зору наприклад маса ізолятора 1,6кг. та 1,61кг. не є еквівалентними, ізоляційний проміжок 200 мм. Та 199мм. не є еквівалентними, тому учасника, який пропонує якісні, еквівалентні ізолятори, що повністю відповідають вимогам діючих на території України стандартів, та мають теж саме призначення, що й ізолятори, які зазначені в тендерній документації Замовник має відхилити згідно вимог п.6, Розділу 3 тендерної документації. Зважаючи на це, ще раз наголошуємо, що вимоги будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора вказують на ізолятори конкретного виробника, та немає виробників, продукція яких повністю співпадає за всіма цими параметрами, що є обмеженням конкуренції та порушує вимоги п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому повторно вимагаємо видалити параметри, які не нормуються діючими стандартами з технічних вимог тендерної документації. Стосовно твердження замовника про обґрунтовані технічні вимоги тендерної документації, а саме вимоги по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем числові значення яких завищені від тих, що вимагаються у СОУ МПЕ 40.151.301:2004, наголошуємо, що спеціалісти Замовника можуть обґрунтовувати покупку наприклад побутової техніки власній дружині, або ще щось, а при проведенні процедури закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вони повинні керуватися тільки діючими на території Україні стандартами до того, чи іншого обладнання, СОУ МПЕ 40.151.301:2004 розроблявся Науково-дослідним інститутом на підставі багатьох досліджень та вивчення досвіду експлуатації лінійних ізоляторів, затверджувався Міністерством Палива та енергетики України (Міненерговугілля), цей стандарт встановлює мінімальні технічні вимоги до лінійних полімерних ізоляторів, виробники при розробці своєї продукції керуються вимогами цього стандарту, встановлення завищених вимог по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем, є нічим іншим, як посиланням на конкретного виробника, та обмеженням можливості участі у даних торгах виробникам, які виробляють якісну продукцію, що відповідає діючим в Україні стандартам, але не відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, що є порушенням Закону. Зазначаємо, що всі вищезазначені вимоги, про видалення технічних вимог до полімерних ізоляторів, які не нормуються діючими на території України стандартами, або про приведення завищених вимог у відповідність до вимог стандартів, які діють на території України неодноразово задовольнялись Антимонопольним комітетом України, тому в котре вимагаємо привести технічні вимоги тендерної документації у відповідність до вимог діючих стандартів, та діючого законодавства України. Оскільки до кінцевого строку оскарження умов тендерної документації залишилося обмаль часу, просимо Вас прийняти рішення в найкоротші терміни, в іншому разі ми будемо вимушені звернутися до Уповноваженого органу із скаргою про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надати відповідь в електронному вигляді потенційному учаснику відкритих торгів на закупівлю Конструкційні матеріали (ізолятори), код згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Стосовно предмету закупівлі

Номер: 482d8bfcacbf4f719ebb0314f79163a1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-22-001865-b.a2
Назва: Стосовно предмету закупівлі
Вимога:
Наше підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю "ES Полімер" є виробником високовольтного електроустаткування, а саме полімерних ізоляторів та обмежувачів перенапруги нелінійніх. Ми зацікавлені в оголошених ПАТ «Полтаваобленерго» відкритих торгах на закупівлю «Конструкційних матеріалів (ізоляторів) ДК 021:2015-44110000-4 конструкційні матеріали» (оголошення № UA-2017-05-22-001865-b в системі Публічних закупівель). Відповідно до тендерної документації проводиться закупівля ізоляторів, але різних типів - фарфорові та полімерні. При цьому розділення предмета закупівлі на лоти не передбачено. Закупівлю різнотипної продукції в одному лоті не заборонено діючим законодавством, але значно зменшує конкуренцію та ефективність таких торгів, оскільки в країні немає жодного виробника, який виробляв би одночасно і полімерні, і фарфорові ізолятори. Така постанова призведе до участі в торгах посередницьких торгівельних організацій, які не є безпосередньо виробниками. Отже Замовник торгів отримає необхідну продукцію, а саме – полімерні ізолятори, за ціною, збільшену на маржу торгівельної організації. В свою чергу, розділ предмета закупівлі на окремі лоти – за типом ізоляторів, дозволить прийняти участь у торгах не тільки зацікавлених торгівельних посередників, але й вийти на торги безпосередньо виробникам ізоляторів, що створить конкуренцію між ними та дозволить провести закупівлю таких окремих лотів за максимально вигідними цінами. Враховуючи вищенаведене, просимо вас внести зміни до тендерної документації та розділити предмет закупівлі на окремі частини (Лоти) за типами ізоляторів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надати відповідь в електронному вигляді потенційному учаснику відкритих торгів на закупівлю Конструкційні матеріали (ізолятори), код згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги

Номер: 588364ae1c2f44caa06b64ddc37e85c0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-22-001865-b.c1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Наше підприємство є представником Українського виробника полімерних ізоляторів, що закупаються, та має намір взяти участь у даних відкритих торгах, уважно вивчивши вимоги тендерної документації, нами виявлено наступні порушення діючого законодавства в сфері публічних закупівель: Єдиним в Україні нормативним документом, який регламентує вимоги до лінійних підвісних полімерних ізоляторів є СОУ МПЕ 40.151.301:2004. У відповідності до вимог Додатку 4 Тендерної документації в технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані конкретні вимоги до ізоляторів, що закупаються, а саме: будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора, данні параметри не нормуються СОУ МПЕ 40.151.301:2004, та належать до ізоляторів конкретного виробника, що є порушенням діючого законодавства, вимагаємо видалити вказані пункти з технічних вимог тендерної документації. Також згідно Додатку 4 Тендерної документації - технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані вимоги по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем числові значення яких не відповідають вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004, та прописані під конкретного виробника, що є порушенням діючого законодавства, вимагаємо показників вказаних параметрів у відповідності до СОУ МПЕ 40.151.301:2004. Єдиним в Україні нормативним документом, який регламентує вимоги до опорних стрижньових полімерних ізоляторів є СОУ МПЕ 40.151.302:2006. Згідно вимог Додатку 4 Тендерної документації - технічні вимоги до ізоляторів ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) вказані конкретні вимоги довжини шляху витоку та маса ізоляторів, які не нормуються СОУ МПЕ 40.151.302:2006 та прописані під ізолятори конкретного виробника, що є порушенням діючого законодавства. Вимагаємо видалити вказані пункти з Додатку 4 Тендерної документації. У додатку 4 в технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент), ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) вимоги стосовно строку служби ізоляторів та гарантійного строку не відповідають СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та СОУ МПЕ 40.151.302:2006. Вимагаємо привести у відповідність показники вказаних параметрів у відповідності до СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та СОУ МПЕ 40.151.302:2006. Також згідно вимог тендерної документації закупаються ізолятори, які не підлягають обов’язковій сертифікації, але для полімерних ізоляторів вимагається надання сертифікату відповідності, а для фарфорових не вимагається, просимо Вас поставити всіх виробників зазначеної продукції у рівні умови, та зобов’язати надання сертифікатів відповідності для всіх типів ізоляторів, як того вимагає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надати відповідь в електронному вигляді потенційному учаснику відкритих торгів на закупівлю Конструкційні матеріали (ізолятори), код згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства

Номер: 737f39bd60264e71acf6aec9330a6ece
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-22-001865-b.a4
Назва: Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Скарга:
СКАРГА Згідно оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) від 22.05.2017р. за №UA-2017-05-22-001865-b ● 1bda1295048240aaa7295096df0b87f9, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” проводить процедуру відкритих торгів на «Закупівлю «конструкційних матеріалів (ізоляторів) ДК 021:2015-44110000-4 конструкційні матеріали». НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», Код ЄДРПОУ: 00131819, місцезнаходження 36022, м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ES ПОЛІМЕР» Місцезнаходження: 84500 Україна, м. Артемівськ Донецької обл., вул. Недогібченка, 17 tel.: + 38 (0627) 44-65-72; fax: + 38 (0627) 44-65-68 Підстави подання скарги Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства, внаслідок чого прийняті рішення тендерного комітету ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» протокол від 22.05.2017 р. Голова тендерного комітету Я. В. Овсеп’ян, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, призвели до порушення законодавства у сфері публічних закупівель та порушення прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ES ПОЛІМЕР» Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу прийнятих рішень замовника, що суперечать чинному законодавству та законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ES ПОЛІМЕР», фактичні обставини, що це можуть підтверджувати У відповідності до вимог Додатку 4 Тендерної документації в технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані конкретні вимоги до ізоляторів, що закупаються, а саме: будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора, данні параметри не нормуються СОУ МПЕ 40.151.301:2004 якому повинні відповідати ці ізолятори, та належать до ізоляторів конкретного виробника, що є обмеженням конкуренції та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Також згідно Додатку 4 Тендерної документації - технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані вимоги по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем числові значення яких не відповідають вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004, вини є завищеними, ці параметри прописані під ізолятори конкретного виробника, що є обмеженням конкуренції та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Єдиним в Україні нормативним документом, який регламентує вимоги до опорних стрижньових полімерних ізоляторів є СОУ МПЕ 40.151.302:2006. Згідно вимог Додатку 4 Тендерної документації - технічні вимоги до ізоляторів ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) вказані конкретні вимоги довжини шляху витоку та маса ізоляторів, що є обмеженням конкуренції та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з потенційних учасників даних торгів було надіслано вимогу Замовнику, в якій учасник вимагав видалити вищезазначені дискримінаційні вимог з тендерної документації, але протоколом засіданні тендерного комітету б/н від 31 травня 2017 року було надано відповідь, що технічні характеристики до предмета закупівлі є обґрунтованими, а найменування предмета закупівлі та технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», повторною вимогою цей часник зазначив: Дійсно найменування предмета закупівлі та технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», але в Україні діє нормативно-технічна документація на полімерні ізолятори, а саме СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та СОУ МПЕ 40.151.302:2006, згідно цих стандартів встановлені мінімальні технічні вимоги, яким повинні відповідати лінійні та опорні полімерні ізолятори, виробники при розробці своєї продукції керуються вимогами цих стандартів, та показники будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора не прописані в цих стандартах, отже у кожного виробника вони відрізняються, за функціональними характеристиками всі ці ізолятори мають одне й теж саме призначання, але з юридичної точки зору наприклад маса ізолятора 1,6кг. та 1,61кг. не є еквівалентними, ізоляційний проміжок 200 мм. Та 199мм. не є еквівалентними, тому учасника, який пропонує якісні, еквівалентні ізолятори, що повністю відповідають вимогам діючих на території України стандартів, та мають теж саме призначення, що й ізолятори, які зазначені в тендерній документації Замовник має відхилити згідно вимог п.6, Розділу 3 тендерної документації, зважаючи на це, потенційний Учасник наголосив, що вимоги будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора вказують на ізолятори конкретного виробника, та немає виробників, продукція яких повністю співпадає за всіма цими параметрами, що є обмеженням конкуренції та порушує вимоги п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому повторно вимагав видалити параметри, які не нормуються діючими стандартами з технічних вимог тендерної документації. Також потенційний учасник, що надавав повторну вимогу зауважував стосовно твердження замовника про обґрунтовані технічні вимоги тендерної документації, а саме вимоги по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем числові значення яких завищені від тих, що вимагаються у СОУ МПЕ 40.151.301:2004, що спеціалісти Замовника при проведенні процедури закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повинні керуватися тільки діючими на території Україні стандартами до того, чи іншого обладнання, СОУ МПЕ 40.151.301:2004 розроблявся Науково-дослідним інститутом на підставі багатьох досліджень та вивчення досвіду експлуатації лінійних ізоляторів, затверджувався Міністерством Палива та енергетики України (Міненерговугілля), цей стандарт встановлює мінімальні технічні вимоги до лінійних полімерних ізоляторів, виробники при розробці своєї продукції керуються вимогами цього стандарту, встановлення завищених вимог по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем, є нічим іншим, як посиланням на конкретного виробника, та обмеженням можливості участі у даних торгах виробникам, які виробляють якісну продукцію, що відповідає діючим в Україні стандартам, але не відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, що є обмеженням конкуренції та порушенням Закону. На повторну вимогу Замовником було надано відповідь про те, що Технічні вимоги, що наведені в тендерній документації, були розроблені на підставі нормативного документа «Правила улаштування електроустановок» Розділ 1 Загальні правила. Глава 1.9 Зовнішня ізоляція електроустановок, що затверджений наказом №367 від 04.10.2006р. готуючись до подання своєї пропозиції, наше підприємство уважно слідкувало за всім листуванням, що велося між Замовником та потенційними учасниками цих торгів, та ознайомилося з «Правилами улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене», що затверджений Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості України: від 23.06.2015р. №394, від 30.07.2015р. №478, від 30.07.2015р. №479, від 31.07.2015р. №480, від 13.11.2015р. №726, від 08.12.2015р. №795, від 08.12.2015р. №796, від 12.04.2016р. №251, від 12.04.2016р. №252. У відповідності до цього документу, та Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 20.06.2014р. №469, Розділ 1, Глава 1.9 Правил улаштування електроустановок та Наказ Міністерства палива та енергетики України 04.10.2006 № 367 втратили чинність. Це означає, що за твердженням Замовника, технічні вимоги тендерної документації розроблялися на підставі не існуючих документів. В зв’язку з тим, що електроустаткування яке використовується на енергетичних об’єктах України повинно відповідати діючим в Україні стандартам та правилам, які встановлює до електроустаткування Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, вітчизняні виробники полімерних ізоляторів уважно слідкують за змінами Правил улаштування електроустановок, та приводять свою документацію на виготовлення продукції, та технічні характеристики продукції у відповідність до цих правил, розроблення Замовником технічних вимог тендерної документації у відповідності до дуже застарілих нормативних документів, які давно втратили чинність є обмеженням нашого права на участь у цих торгах, як виробника, продукція якого повністю відповідає вимогам діючих в Україні стандартів та правил, але не відповідає вимогам тендерної документації, що розроблена на підставі застарілих правил, які давно втратили чинність, що є порушенням Закону. Вимагаємо привести технічні вимоги тендерної документації у відповідність до чинної редакції стандарту «Правила улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене», що затверджений Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості України: від 23.06.2015р. №394, від 30.07.2015р. №478, від 30.07.2015р. №479, від 31.07.2015р. №480, від 13.11.2015р. №726, від 08.12.2015р. №795, від 08.12.2015р. №796, від 12.04.2016р. №251, від 12.04.2016р. №252. Також ми ознайомились з чинною редакцією стандарту «Правила улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене», що затверджений Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості України: від 23.06.2015р. №394, від 30.07.2015р. №478, від 30.07.2015р. №479, від 31.07.2015р. №480, від 13.11.2015р. №726, від 08.12.2015р. №795, від 08.12.2015р. №796, від 12.04.2016р. №251, від 12.04.2016р. №252, та виявили, що навіть у чинній редакції Правил улаштування електроустановок немає вимог до будівельної висоти, маси ізолятора, які чітко прописані у технічних вимогах тендерної документації, також даних вимог не має у СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та СОУ МПЕ 40.151.302:2006, яким повинні відповідати полімерні ізолятори, вимоги до ізоляційного проміжку та довжини шляху витоку э завищеними від вимог, які прописані в Правилах улаштування електроустановок, з цього виходить, що вимоги тендерної документації з чітким вказанням будівельної висоти, ізоляційного проміжку, довжини шляху витоку, маси ізолятора, прописані під конкретного виробника, дані вимоги обмежують наше право, як виробника ізоляторів, що закупаються, продукція якого повністю відповідає вимогам діючих в Україні стандартів та правил, але не відповідає ні чим не обґрунтованим технічним вимогам тендерної документації, взяти участь у цих торгах, що є порушенням Закону. Вимагаємо видалити вимоги будівельної висоти, маси ізоляторів, що закупаються з технічних вимог тендерної документації, вимоги ізоляційного проміжку, довжини шляху витоку ізоляторів привести у відповідність до вимог Правил улаштування електроустановок.. Також згідно чинної редакцієї стандарту «Правила улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене» немає вимог до показників випробувальної напруги повного грозового імпульсу, напруги промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем, дані вимоги встановлюються в СОУ МПЕ 40.151.301:2004, якому повинні відповідати лінійні ізолятори, що закупаються, але вимоги тендерної документації щодо випробувальної напруги повного грозового імпульсу, напруги промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем є завищеними від вимог СОУ МПЕ 40.151.301:2004, та прописані під ізолятори конкретного виробника, це порушує право нашого підприємства, як виробника як виробника ізоляторів, що закупаються, продукція якого повністю відповідає вимогам діючих в Україні стандартів та правил, у тому числі й СОУ МПЕ 40.151.301:2004, але не відповідає ні чим не обґрунтованим технічним вимогам тендерної документації, взяти участь у цих торгах, що є порушенням Закону. Вимагаємо привести вимоги до лінійних ізоляторів: випробувальної напруги повного грозового імпульсу, напруги промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем у відповідність до вимог СОУ МПЕ 40.151.301:2004. Вимоги та їх обґрунтування У зв’язку з тим, що зміст тендерної документації не відповідає вимогам чинного законодавства, а прийняті рішення тендерного комітету ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» протокол від 22.05.2017 р. Голова тендерного комітету Я. В. Овсеп’ян, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та призвели до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ES ПОЛІМЕР», ВИМАГАЄМО: 1. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та внести наступні зміни до тендерної документації: a. привести технічні вимоги тендерної документації у відповідність до чинної редакції стандарту «Правила улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене», що затверджений Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості України: від 23.06.2015р. №394, від 30.07.2015р. №478, від 30.07.2015р. №479, від 31.07.2015р. №480, від 13.11.2015р. №726, від 08.12.2015р. №795, від 08.12.2015р. №796, від 12.04.2016р. №251, від 12.04.2016р. №252 b. видалити вимоги будівельної висоти, маси ізоляторів, що закупаються з технічних вимог тендерної документації, привести вимоги ізоляційного проміжку, довжини шляху витоку ізоляторів у відповідність до чинної редакції стандарту «Правила улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене», що затверджений Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості України: від 23.06.2015р. №394, від 30.07.2015р. №478, від 30.07.2015р. №479, від 31.07.2015р. №480, від 13.11.2015р. №726, від 08.12.2015р. №795, від 08.12.2015р. №796, від 12.04.2016р. №251, від 12.04.2016р. №252 . c. привести вимоги до лінійних ізоляторів: випробувальної напруги повного грозового імпульсу, напруги промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем у відповідність до вимог СОУ МПЕ 40.151.301:2004 Документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі, а також неправомірність рішень Замовника: 1. Витяг з чинної редакції стандарту «Правила улаштування електроустановок» «5-те видання перероблене та доповнене», що затверджений Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості України: від 23.06.2015р. №394, від 30.07.2015р. №478, від 30.07.2015р. №479, від 31.07.2015р. №480, від 13.11.2015р. №726, від 08.12.2015р. №795, від 08.12.2015р. №796, від 12.04.2016р. №251, від 12.04.2016р. №252; 2. Копія СОУ МПЕ 40.151.301:2004 3. Копія СОУ МПЕ 40.151.302:2006
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.07.2017 22:27
Автор: ТОВ НВП «ES ПОЛІМЕР», Прохорович Олександр +3800627446571 espolimer@yandex.ru http://es-polymer.com/