-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Матеріали для ремону автодоріг
Завершена
27 987 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2017 15:02 - 01.06.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
6bb8227f956742848ef5e3bc927a47ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-21-001904-b.b2
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-03-21-001904-b комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва проводиться закупівля товару «ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Матеріали для ремонту автодоріг), 7 лотів», очікуваною вартістю 27 987 780, 00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 25 травня 2017 до 19:00 год.
У зв’язку із встановленням замовником у тендерній документації на закупівлю товару дискримінаційних вимог, ПП «Автомагістраль» 15.04.2017 було оскаржено процедуру закупівлі. Рішенням Органу оскарження № 2737-р/пк-пз від 10.05.2017 зобов’язано замовника усунути дискримінаційні вимоги встановлені ним в тендерній документації.
17.05.2017 замовником виконано рішення Органу оскарження та оприлюднено тендерну документацію зі змінами.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації зі змінами, Замовником знову встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 4.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зі змінами визначено місце поставки: Лоти 1-5: на виробничій базі Постачальника в м. Києві або відстань від межі Шевченківського району до виробничої бази Постачальника до 30 км (згідно додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»). Лоти 6-7: на виробничій базі Постачальника в м. Києві або відстань від межі Шевченківського району до виробничої бази Постачальника до 30 км (згідно додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.05.2017 11:36
- Підтвердження оплати.pdf 19.05.2017 11:36
- ТД асфальт зміни.doc 19.05.2017 11:36
- 20170517_123333.pdf 19.05.2017 11:36
- 20170517_123456.pdf 19.05.2017 11:36
- Додаток 1 Проект договору.doc 19.05.2017 11:36
- Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.doc 19.05.2017 11:36
- Додаток 3 Форма тендерна пропозиція.doc 19.05.2017 11:36
- Додаток 4 Відомості про учасника.doc 19.05.2017 11:36
- Додаток 5 (лист згода на обробку персональних даних).doc 19.05.2017 11:36
- Платіжне доручення.jpg 19.05.2017 11:36
- рішення від 24.05.2017 № 3173+лист Замовнику.PDF 24.05.2017 20:29
- інформація про перенесення розгляду скарги UA-2017-03-21-001904-b.PDF 01.06.2017 12:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2017 № 3532.pdf 06.06.2017 17:39
- рішення від 02.06.2017 № 3532.PDF 08.06.2017 19:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2017 11:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.06.2017 19:37
Скарга
Виконана замовником
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
8ec68ccff4ed422eb940279b3aef8fbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-21-001904-b.b1
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-03-21-001904-b комунальним підприємством ««Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва проводиться закупівля товару «ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Матеріали для ремонту автодоріг), 7 лотів», очікуваною вартістю 27 987 780, 00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21 квітня 2017 до 16:00 год.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 21.03.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 17.03.2017.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації, Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 4.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено місце поставки: Лоти 1-5: на виробничій базі Постачальника в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва. Лоти 6-7: на виробничій базі Постачальника в м. Києві або приміська зона до 20 км від межі м. Києва.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані не в м. Києві або в приміській зоні на відстані більше 10 та 20 км від межі м. Києва.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Проект договору.doc 15.04.2017 10:52
- Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.doc 15.04.2017 10:52
- Додаток 3 Форма тендерна пропозиція.doc 15.04.2017 10:52
- Додаток 4 Відомості про учасника.doc 15.04.2017 10:52
- Додаток 5 (лист згода на обробку персональних даних).doc 15.04.2017 10:52
- Скарга Шевченківське ШЕУ.pdf 15.04.2017 10:52
- ТД асфальт (2).doc 15.04.2017 10:52
- Підтвердження оплати 1886.jpg 15.04.2017 10:52
- Платіжне доручення №1886.jpg 15.04.2017 10:52
- рішення від 19.04.2017 № 2179+лист Замовнику.PDF 20.04.2017 16:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2017 № 2737.pdf 11.05.2017 14:32
- рішення від 10.05.2017 № 2737.PDF 13.05.2017 18:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2017 10:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2017 18:55
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2017 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення № 2737-р/пк-пз від 10.05.2017 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ внесені зміни до тендерної документації на закупівлю - "ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали - 7 лотів", оголошення № UA-2017-03-21-001904-b.