• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Бригадні автомобілі на шасі 4х4

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

9 003 150.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 90 031.50 UAH
Період оскарження: 06.05.2021 09:43 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги в Технічній частині

Номер: b8a2ba4007ab4e92b05272a7e7f09234
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-001105-c.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги в Технічній частині
Вимога:
Шановний Замовнику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявів корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. При складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановлення дискримінаційних вимог до Учасників та невідповідність тендерної документації вимогам п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо дискримінаційними технічні вимоги Замовника щодо базового шасі автогідропідйомника, що є предметом закупівлі, які позбавляють нас як потенційного учасника прийняти участь в вищезазначеній закупівлі, створють антиконкурентне середовище на ринку, звужують потенційне коло учасників учасників і в свою чергу дискримінують українських виробників. В додатку 3 тендерної документації, «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», Замовником зазначені технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме: Розділ 2. Технічні та якісні характеристики, Таблиця 1 відповідно пункт 5 зазначено: «Об’єм двигуна см3 від 5000 до 7 300» Вважаємо, що вимога щодо об’єму двигуна є безпідставно завищеною та звуженою з технічної точки зору, економічно не обгрунтованою та дискримінаційною з наступних причин: 1. Згідно ДСТУ 3649:2010 Колісні транспортні засоби Національного стандарту України, до яких відносяться і бригадні автомобілі в розділі «вимоги до двигуна і його систем» передбачені вимоги що встановлюються національним стандартом до колісних транспортних засобів такого класу, серед вимог не має жодного згадування щодо об’єму двигуна. Кожен виробник автомобільних шасі досягає зазначених в ДСТУ 3649:2010 показників за рахунок балансування повної маси, потужності двигуна та роботи трансмісії. Таким чином, вимагаючи об’єм двигуна від 5 000 см3 до 7 300 см3, Замовник не зазначає ключових динамічних показників транспортного засобу, додатково зазначивши лише його потужність, що може призвести до того, що автомобіль маючи зазначені потужність та об’єм не буде забезпечувати необхідно динаміку та оптимальні витрати палива вцілому. 2. Економія та ефективність. Виконання вищезазначеної вимоги щодо об’єму двигуна є недоцільним і з економічної точки зору, так як вартість базового шасі з зазначеними характеристиками автоматично збільшується на 200 000 – 350 000 грн. за одиницю у порівнянні з аналогічним шасі з такою ж потужністю двигуна і меншим об’ємом наприклад в 4500 см3, а як наслідок зростають і витрати палива і витрати на обслуговування автомобіля з більшим об’ємом двигуна, але при тих же динамічних характеристиках. Одночасно зазначимо що більшість виробників використовують в своїх автомобілях такого класу двигуни потужністю від 200 к.с. і об’ємом від 4000 см3. 3. Одночасно зазначимо що більшість виробників використовують в своїх автомобілях двигуни потужністю від 200 к.с. і об’ємом від 4000 см3. 4. Вимога по потужності двигуна та його об’єму є дискримінаційною, так як автомобіль Mercedes-Benz з потужністю двигуна в 210 к.с. та об’ємом двигуна 5000 см3 повністю відповідає вимогам ДСТУ, забезпечує і навіть багато в чому перевершує необхідні динамічні характеристики, для автомобільних шасі такого класу і більше того показує менші витрати палива у порівнянні з конкурентами, але Замовник встановивши необґрунтовану вимогу, обмежує наше право прийняти участь в закупівлі з даним автомобільним шасі. 5. Паливний бак– Замикається на ключ, ємністю не менше 130л вважаємо що вимога щодо розміру паливного бака є безпідставною так як виробники автомобільних шасі використовують різні розміри паливних баків в залежності від конструктивних особливостей автомобілів та реальних витрат палива, тому дана вимога, якщо і має місце, то має відображати бажаний пробіг автомобіля від заправки до заправки, за умови заправки повного баку. При вищезазначеному об’ємі двигуна в 7000 см3 та потужності в 210 к.с. на автомобілі 4х4 - орієнтовні витрати палива будуть 27 л./100 км. при об’ємі паливного баку в 130 літрів, цього вистачить на 480 км. пробігу. Наприклад на автомобілі Mercedes-Benz Atego 4х4 з потужністю двигуна навіть в 210 к.с. та об’ємом двигуна 5000 см3, витрати палива становлять 18 л./100 км.. Паливний бак даного автомобіля об’ємом 120 літрів, але при вищезазначених витратах палива пробіг автомобіля складатиме 660 км. З метою недопущення дискримінації Учасників та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» просимо викласти пункти 5 та 6 Розділу ІІ Додатку 3 ДКТ «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» в наступній редакції: 5 Об’єм двигуна см3 Від 4 000 до 6 500 12 Паливний бак Замикається на ключ, ємністю не менше 120л
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що за результатом його розгляду, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Умови оплати та бюджет закупівлі

Номер: dfb02f18b3bc4eb99d227acb5d234945
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-001105-c.a2
Назва: Умови оплати та бюджет закупівлі
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник, ретельно вивчивши тендерну документацію, нами як потенційним Учасником, що займається поставками та монтажом (виробництвом) такої продукції, було виявлено, що оголошена очікувана вартість закупівлі на сьогоднішній день є замалою для закупівлі техніки такого класу. Напевно, така очікувана вартість була сформована до початку бюджетного року та не було враховано значні коливання на валютному ринку та нестабільну економічну ситуацію в світі. На сьогодні для потенційних Учасників дана закупівля не має економічної доцільності. Також слід зазначити, що валютна складова у вартості предмету закупівлі становить порядка 90%. Врахувуючи приведену інформацію, просимо Вас розглянути можливість збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі та збільшення розміру попередньої оплати до 80% від вартості товару, так як проектом договору не передбачено зміни вартості товару у звязку зі зміною курсу гривні до евро (долара). Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі встановлена Замовником, знаходиться в межах ринкових цін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 12:04
Вимога
Відхилено

Бюджет закупівлі

Номер: 39146fb3021f4119ae0ff9e07ed05930
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-001105-c.c1
Назва: Бюджет закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! Наша компанія виробник та постачальник різноманітного роду спеціалізованої техніки. При розгляді технічних вимог до даної закупівлі та ретельно проведеному аналізу ринку, нами встановлено певні дискримінаційні умови, які значно звужують коло потенційних учасників, а саме: очікувана вартість даної закупівлі не відповідає ринковим цінам провідних європейських та американських виробників, що унеможливлює нашу участь в закупівлі. У зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі в бік збільшення, до відповідності з цінами виробників ЄС та США.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі встановлена Замовником, знаходиться в межах ринкових цін.
Статус вимоги: Відхилено