-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м.Запоріжжя, вул. Новгородська буд. 30» (ДБН В.2.2 –10:2001)(ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування))»
Торги не відбулися
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 09:33 - 13.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Посилання на закупівлю де зазначено Договір № 10361 від 02.11.2020р.
Номер:
3f318d513ca04f70b57671cb6776bae1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-000983-c.c3
Назва:
Посилання на закупівлю де зазначено Договір № 10361 від 02.11.2020р.
Вимога:
https://www.dzo.com.ua/tenders/10095280
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір №10361 від 02.11.2020р 12.05.2021 21:41
Дата подачі:
12.05.2021 21:41
Вимога
Залишено без розгляду
В доповнення до надісланої вимоги
Номер:
16d51d5bbea34de1a2996d8a3a9c3c43
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-000983-c.b2
Назва:
В доповнення до надісланої вимоги
Вимога:
Частиною 5 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При розгляді опублікованого замовником оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами вбачаються ознаки наявності вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До таких ознак належить:
- вимога щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів в рамках якого виконувались проектні роботи на об’єктах медичного призначення у кількості не менше ніж 5 (п’ять) об’єктів за останні два роки;
- наявність власного приміщення;
- наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, також має ознаки його підготовки під конкретного учасника та значно звужує коло можливих учасників, які мають певний досвід у проектуванні об’єктів громадського призначення.
Так, необґрунтованою вимогою є кількість об’єктів, період їх проектування та медичне призначення. Тобто учасник, який має досвід виконання аналогічного договору з проектування об’єкта громадського призначення у кількості одного, який було виконано три роки назад, не дивлячись на наявність у штаті працівників необхідної кваліфікації та наявності ліцензійного програмного забезпечення, не зможе взяти участь в аукціоні щодо даної закупівлі. Слід зазначити, що згідно пункту 3 Переліку основних груп будинків та приміщень громадського призначення, зазначеного у Додатку А (обов’язковий) до ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення» лікувально-профілактичні заклади відносяться до об’єктів громадського призначення. А згідно пункту 1.5 Переліку будинків і споруд закладів охорони здоров’я, зазначеного у Додатку А (довідковий) до ДБН В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я» заклади швидкої та невідкладної медичної допомоги відносяться до лікувально-профілактичних закладів. Таким чином, будівля підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району м. Запоріжжя відноситься в першу чергу до об’єктів громадського призначення.
Щодо наявності власного приміщення. Діючим законодавством не встановлено жодної вимоги щодо обмеження господарської діяльності наявністю власного приміщення. Господарська діяльність може здійснюватися, як у власному так і в орендованому приміщенні з дотриманням вимог Господарського Кодексу України. Наявність такої обмежувальної вимоги суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні заккупівлі».
Щодо наявності у учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції хочемо зазначити наступне. Жодним законодавчим та/або підзаконним нормативно-правовим актом України не встановлено вимог щодо обов’язковості наявності вищевказаних сертифікатів у суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у сфері містобудування в частині проектування об’єктів будівництва. Наявність такої обмежувальної вимоги суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні заккупівлі».
На підставі вищевикладеного, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до замовника з вимогою про усунення порушення вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме слова «медичного призначення» замінити на «громадського призначення», слова і цифри «5 (п’ять)» замінити на « не менше ніж 1 (один)», слова « за останні два роки» виключити, слова «власного приміщення» замінити на «власного або орендованого приміщення», слова « наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції.» виключити. У разі внесення таких змін, також внести всі необхідні зміни по всьому тексту оголошення за смисловим призначенням.
Додатково та з метою запобігання непорозумінь у майбутньому, звертаємо увагу замовника, що договір №10361 від 02.11.2020р., який прикріплено до цієї вимоги неможна вважати аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі оскільки предмет даного договору не відповідає предмету зазначеному в Оголошені в частині розроблення проектно-кошторисної документації лише щодо відповідності вимогам інклюзивності будівель. Даним договором не визначено навіть вид будівництва (капітальний ремонт, реконструкція тощо). Предметом же закупівлі в оголошені визначено від будівництва, який передбачає капітальний ремонт будівлі в цілому.
Дуже сподіваємось на порозуміння. Заздалегідь вдячні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір №10361 від 02.11.2020р 12.05.2021 21:35
Дата подачі:
12.05.2021 21:35
Вимога
Залишено без розгляду
усунення порушень законодавства щодо наявності дискримінаційних вимог
Номер:
dedd9ce30b474f67ac9c27be7d31dbc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-000983-c.a1
Назва:
усунення порушень законодавства щодо наявності дискримінаційних вимог
Вимога:
Частиною 5 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При розгляді опублікованого замовником оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами вбачаються ознаки наявності вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До таких ознак належить:
- вимога щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів в рамках якого виконувались проектні роботи на об’єктах медичного призначення у кількості не менше ніж 5 (п’ять) об’єктів за останні два роки;
- наявність власного приміщення;
- наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, також має ознаки його підготовки під конкретного учасника та значно звужує коло можливих учасників, які мають певний досвід у проектуванні об’єктів громадського призначення.
Так, необґрунтованою вимогою є кількість об’єктів, період їх проектування та медичне призначення. Тобто учасник, який має досвід виконання аналогічного договору з проектування об’єкта громадського призначення у кількості одного, який було виконано три роки назад, не дивлячись на наявність у штаті працівників необхідної кваліфікації та наявності ліцензійного програмного забезпечення, не зможе взяти участь в аукціоні щодо даної закупівлі. Слід зазначити, що згідно пункту 3 Переліку основних груп будинків та приміщень громадського призначення, зазначеного у Додатку А (обов’язковий) до ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення» лікувально-профілактичні заклади відносяться до об’єктів громадського призначення. А згідно пункту 1.5 Переліку будинків і споруд закладів охорони здоров’я, зазначеного у Додатку А (довідковий) до ДБН В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я» заклади швидкої та невідкладної медичної допомоги відносяться до лікувально-профілактичних закладів. Таким чином, будівля підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району м. Запоріжжя відноситься в першу чергу до об’єктів громадського призначення.
Щодо наявності власного приміщення. Діючим законодавством не встановлено жодної вимоги щодо обмеження господарської діяльності наявністю власного приміщення. Господарська діяльність може здійснюватися, як у власному так і в орендованому приміщенні з дотриманням вимог Господарського Кодексу України. Наявність такої обмежувальної вимоги суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні заккупівлі».
Щодо наявності у учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції хочемо зазначити наступне. Жодним законодавчим та/або підзаконним нормативно-правовим актом України не встановлено вимог щодо обов’язковості наявності вищевказаних сертифікатів у суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у сфері містобудування в частині проектування об’єктів будівництва. Наявність такої обмежувальної вимоги суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні заккупівлі».
На підставі вищевикладеного, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до замовника з вимогою про усунення порушення вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме слова «медичного призначення» замінити на «громадського призначення», слова і цифри «5 (п’ять)» замінити на « не менше ніж 1 (один)», слова « за останні два роки» виключити, слова «власного приміщення» замінити на «власного або орендованого приміщення», слова « наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції.» виключити. У разі внесення таких змін, також внести всі необхідні зміни по всьому тексту оголошення за смисловим призначенням.
Додатково та з метою запобігання непорозумінь у майбутньому, звертаємо увагу замовника, що договір №10361 від 02.11.2020р., який прикріплено до цієї вимоги неможна вважати аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі оскільки предмет даного договору не відповідає предмету зазначеному в Оголошені в частині розроблення проектно-кошторисної документації лише щодо відповідності вимогам інклюзивності будівель. Даним договором не визначено навіть вид будівництва (капітальний ремонт, реконструкція тощо). Предметом же закупівлі в оголошені визначено від будівництва, який передбачає капітальний ремонт будівлі в цілому.
Дуже сподіваємось на порозуміння. Заздалегідь вдячні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 21:30