-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельна генераторна установка. Код ДК 021:2015 (CPV) 31100000-7 Електродвигуни, генератори та трансформатори
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2017 11:49 - 17.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги замовника
Номер:
a91ca75de24741c0916479c81d3063ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-06-000190-c.a1
Назва:
Технічні вимоги замовника
Вимога:
Шановний, Замовник!
Просимо розглянути нашу вимогу, щодо усуненння дискрімінаційних вимог до технічних параметрів Товару, заявлених в Технічному завданні до тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації - Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а саме:
1) розділ 1.2. Двигун, п.8 "Кількість циліндрів, та тип розміщення" (кількість циліндрів та іх розміщення ніяк не впливають на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники, як технічні так і техніко-економічні)
2) розділ 1.2. Двигун, п.10 "Об'єм двигуна" (об'єм двигуна ніяк не впливає на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники, як технічні так і техніко-економічні)
3) розділ 1.2. Двигун, п.11 "ступінь стиснення" (ступінь стиснення ніяк не впливає на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники, як технічні так і техніко-економічні)
4) розділ 1.2. Двигун, п.16 "Повний об'єм мастила у ДГУ (не більше)" (об'єм мастила ніяк не впливає на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники)
5) розділ 1.2. Двигун, п.17 "Повний об'єм охолоджувальної рідини у ДГУ (не менше)" (об'єм охолоджувальної рідини ніяк не впливає на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники)
6) розділ 1.4. Розміри та вага, п. "габарити ДГУ ШхДхВ (не більше)" (Електростанцію буде розташовано на відкритому повітрі, отже габаритні розміри дизель-генератора, який не обмежено габаритами приміщення, не мають критичного значення та впливу на на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники)
7) розділ 1.4. Розміри та вага, п. "вага ДГУ без палива (не більше)" (Електростанцію буде розташовано на відкритому повітрі, та на час проведення тендера ще не встановлено (не проведено монтаж ДГУ), отже вимоги щодо маси ДГУ не мають критичного значення та впливу на на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники).
8) розділ 1.4. Розміри та вага, п. "Паливний бак (не менше)" (Вимоги щодо паливного баку є похідними від основних вимог, щодо часу автономної роботи дизель-генератора, і залежать поперше від витрат палива при необхідному режимі роботи ДГУ. При менших витратах палива у електростанції еквівалента можливе встановлення меншого паливного баку, та навпаки. Виходячи з технічних вимог вказаних в Додатку 1 до Тендерної документації, час автономної роботи ДГУ при 100% навантаженні складає - 6 годин. Просимо вказати параметр "час автономної роботи ДГУ при 100% навантаженні, замість об'єму паливного баку).
9) розділ 1.4. Розміри та вага, п. "Дзеркально розпашні зовнішні дверцята для полегшого доступу до ДГУ в період сервісного обслуговування" (Конструктивні особливості ДГУ ніяк не впливають на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники, в будь якому разі доступ до внутрішніх вузлів ДГУ має бути легким та удобним, а кількість дверцят ніяк на це не впливає)
10) розділ 1.4. Розміри та вага, п. "габарити розпашних сервісних дверцят з кожної сторони ШхВ (не більше)" (електростанцію буде розташовано на відкритому повітрі, та на час проведення тендера ще не встановлено (не проведено монтаж ДГУ), отже вимоги щодо габаритів розпашних дверцят не мають критичного значення та впливу на на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники).
11) розділ 1.4. Розміри та вага, п. "двірка з віконцем, до доступу панелі керування ДГУ (місце розташування)" (електростанцію буде розташовано на відкритому повітрі, та на час проведення тендера ще не встановлено (не проведено монтаж ДГУ), отже вимоги щодо розтащування дверки з віконцем не мають критичного значення та впливу на на функціональне призначення електростанції та її кінцеві показники).
12) розділ Загальні вимоги. Вимоги, щодо надання сертифікатів ISO 14001:2006 та OHSAS 18001:2010. Вищеназвані сертифікати відносяться до процесу виробництва ДГУ, та не мають жодного значення (показника якості та безпеки експлуатації) для експлуатуючої сторони.
ISO 14001:2006 - міжнародний стандарт, що містить вимоги до системи екологічного управління (система екологічного менеджменту), за якими проходить сертифікація і відноситься до процесу виробництва продукту, а не до самого продукту.
OHSAS 18001:2010 - це серія стандартів, що містять вимоги та керівні вказівки до розробки та впровадження систем менеджменту промислової безпеки та охорони праці (СМПБіОТ), застосування яких забезпечує можливість організації управляти ризиками в системі менеджменту та підвищувати ефективність її функціонування. Вимоги стандартів відносяться саме до безпеки праці, а не безпеки продукції або послуг компанії.
Нагадуємо, що кожний виробник виробляє свій товар за певною методикою виробництва, тому не можливо іншому виробнику за своєю специфікою виробництва виробити такій самий ідентичній товар, так як це вже буде його копія. Еквівалент такого товару мається на увазі схожість технічних характеристик з інтервалом (діапазоном) коливання технічних параметрів. Тут важливим принципом еквіваленту є не співпадання за габаритами та за об’ємами (літражу), а за їх кінцевим функціональним призначенням та кінцевими показниками, що дає можливості вибору іншого виробника, якщо його вироблений товар значно перевищує за показниками (наприклад – велика потужність, більше часу автономної роботи) ніж замовлений.
Звачаючи на вищенаведене, для проведення неупередженого тендеру, що не порушує та не дискрімінує права інших учасників закупівлі, просимо вилучити вказані пункти з Додатку 1 Тендерної документації.
Наразі дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2017 13:25
Вирішення:
Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Згідно ст.22, п. 2 IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Законодавством не забороняються вимоги Замовника щодо якості предмета закупівлі та його сертифікації. Згідно діючого законодавства
Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Перелік сертифікатів, що вимагається у тендерній документації, має пряме відношення до предмета закупівлі. Сертифікати - це обґрунтована вимога до обладнання, яке виготовляється виробниками, що гарантує якість, безпеку, надійність такого обладнання, для чого проводять відповідні акредитацію та випробування продукції, підтвердженням чого і є саме сертифікати. Отримуючи сертифіковане обладнання, ми більш впевнені у його якості, надійності, безпеці для довкілля. З метою запобігання акцептування пропозиції, що включатиме обладнання, відповідно до якого не було проведено контролю якості та безпеки, та яке по своїм технічним характеристикам значно поступається сертифікованому обладнанню, і була передбачена вимога у тендерній документації про надання відповідних сертифікатів.
Будь-який заклад, що фінансується з державного бюджету, є об'єктом підвищених вимог до якості, надійності та тривалості експлуатації обладнання, що в свою чергу дозволяє запобігти частим ремонтам, простоям обладнання, і, відповідно, завдяки цьому економії бюджетних коштів.
Тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації. Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим технічним вимогам, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено