-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в приміщенні Пісківського ліцею (залу боксу, гуртожитку, будівлі центрального стадіону) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка, 2А та капітальний ремонт (встановлення) блискавкозахисту в приміщенні Пісківського ліцею (залу боксу, ліцею, центрального стадіону, гуртожитку) за адресою Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка, 2А
UA-P-2021-05-05-002594-a
Завершена
761 455.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 614.55 UAH
мін. крок: 1% або 7 614.55 UAH
Період оскарження:
05.05.2021 20:00 - 12.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА АНУЛЮВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
f720d9e7dbee4d26847e40e02c0f0dd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-05-004470-a.b2
Назва:
ВИМОГА АНУЛЮВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Після аналізу тендерної пропозиції, наданої Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТЯЗЬ-КБ» (Код ЄДРПОУ: 37961573), якого визнано переможцем із закупівлі: «Капітальний ремонт (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в приміщенні Пісківського ліцею (залу боксу, гуртожитку, будівлі центрального стадіону) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка, 2А та капітальний ремонт (встановлення) блискавкозахисту Пісківського ліцею (залу боксу, ліцею, центрального стадіону, гуртожитку) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка, 2А. ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації, 45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок)» (закупівля UA-2021-05-05-004470-a) нами було виявлено невідповідність його пропозиції вимогам Замовника, а саме:
1. Відповідно до п. 14 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо предмета закупівлі. В складі тендерної документації Учасника ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» надано Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», в якому відсутнє зазначення встановлення систем блискавкозахисту, оскільки предметом закупівлі передбачено окрім встановлення пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ще встановлення блискавкозахисту в приміщенні Пісківського ліцею. Що не відповідає вимогам Оголошення.
2. Згідно п. 13 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати кошторисну документацію у складі: Договірна ціна, Локальний кошторис, Відомість ресурсів до локального кошторису, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису в програмному комплексі з інформаційною моделлю та в текстовому форматі. Кошторисна документація в текстовому форматі відсутня в складі тендерної документації Учасника ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ», що не відповідає вимогам замовника та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, оскільки тендерна документація не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ми вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ», в іншому випадку Ми будемо вимушені звернутися до судових органів та ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу.pdf 25.05.2021 12:31
Дата подачі:
24.05.2021 17:18
Вирішення:
Відповідь надана у закріпленому протоколі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
25.05.2021 12:32
Підтвердження вирішення:
Незадоволена вимога.
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги
Номер:
6cb324e7d7554fb7b2de554c2811af0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-05-004470-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, вважаємо що в оголошенні про проведення закупівлі наявні дискримінаційні вимоги до учасників:
1. Згідно п.1.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копію чинної ліцензії на програмний комплекс Учасника. Прохання надати роз’яснення згідно якого Закону або документу Замовником висунута дана вимога. Повідомляємо, що не на всі програмні комплекси, які дозволяють достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, розробник надає ліцензію в паперовому або електронному вигляді. Правила визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів наведені в розділі 6.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Даний ДСТУ не містить вимог до програмних комплексів, за допомогою яких буде складена кошторисна документація Учасника, та вимог до наявності ліцензій на ці комплекси.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
2. Згідно п.1.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, які зазначені в довідці та будуть плануються використовуватись для надання послуг з предмета закупівлі. Згідно ст. 35 Закону України «Про дорожній рух», обов'язковому технічному контролю підлягають легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку. Транспортні засоби потенційних учасників закупівлі використовуються для забезпечення господарської діяльності, тому не підлягають обов'язковому технічному контролю.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
3. Згідно п.2.3 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Копії документів (протоколів та посвідчень), що підтверджують проходження працівниками, які будуть залучені для виконання робіт на об’єкті:
а) для керівника робіт – навчання з загального курсу охорони праці, електробезпека, навчання з «Правила ОП під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; свідоцтво про підвищення кваліфікації з питань цивільного захисту суб’єктів господарювання; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13, пожежно-технічного мінімуму; посвідчень та протоколів перевірки знань з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил охорони електричних мереж», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил улаштування електроустановок».
б) для виконавців робіт – навчання з пожежно-технічного мінімуму, навчання з загального курсу охорони праці, навчання з «Правила ОП під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 (в т.ч. безпечних методів під час виконання робіт на висоті із застосуванням спеціальних страхових засобів згідно вимог інструкцій в межах виконуваних робіт; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; посвідчень та протоколів перевірки знань з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил охорони електричних мереж», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил улаштування електроустановок».
Прохання надати роз’яснення щодо місця проведення зазначених навчань. Адже виходячи з розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі Типове положення) затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться безпосередньо на підприємстві. Згідно п. 3.14 Типового положення, працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Згідно п. 4.2 Типового положення проходження навчань працівників у спеціалізованих навчальних центрах необхідне лише для працівників, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554. Якщо Замовником визначено, що предмет закупівлі входить до Переліку робіт з підвищеною небезпекою чи Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, то прохання додати до тендерної документації Проект організації будівництва, або інший документ, згідно якого роботи протипожежного призначення включено до даних переліків.
В іншому випадку вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
4. Згідно п.2.4 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен на виконання п.6; п.15 ПКМУ від 06.11.1997 №1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення" та п.7. ПКМУ від 27.09.2000 №1465 «Порядок проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів»; п. 42. п.94 наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 на кожного з виконавців робіт надати оригінали Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду форми № 140/о та оригінали Медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду форми №122-2/о форми яких затверджені Наказом МОЗ України від 08.07.2013 р. № 583. Перелік професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд визначено постановою КМУ від 06.11.1997 р. №1238. Роботи протипожежного призначення, та професія працівників, наявність яких вимагається п.2.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не входять в даний перелік. Перелік медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих затверджено постановою КМУ від 27.09.2000 №1465. Роботи протипожежного призначення, та професія працівників, наявність яких вимагається п.2.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не входять в даний перелік.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
5. Згідно п.2.4 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо працівників Учасника які будуть залучені для виконання робіт на об’єкті. Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. За таких умов, взяти участь зможуть тільки суб'єкти господарювання, що мають договір страхування відповідальності перед третіми особами учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством не подаються у та не вимагаються під час проведення закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо вище зазначені вимоги незаконними, та такими що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данні вимоги порушують базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінують й унеможливлюють доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. В тому числі зазначені Вимоги формують невірну думку про можливе лобіювання інтересів окремих підрядних організацій.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол (відповідь).pdf 11.05.2021 16:30
Дата подачі:
07.05.2021 14:23
Вирішення:
Доброго дня.
Відповідь надана у закріпленому протоколі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2021 16:33
Підтвердження вирішення:
Внесені зміни в оголошення по закупівлі