-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
інтерактивна панель
Завершена
129 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 298.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 298.00 UAH
Період оскарження:
05.05.2021 17:24 - 13.05.2021 17:05
Вимога
Залишено без розгляду
Абсурдні дискримінаційні вимоги
Номер:
926ce68e66924c83bb9bbae46e9ed97e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-05-004252-a.c1
Назва:
Абсурдні дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Уважно ознайомившись з технічними характеристиками мною було виявлено, що вони мають дискримінаційні вимоги та прописані під одного учасника.
Так, вимога (Назва ПО повинно співпадати з назвою ТМ інтерактивної панелі) ніяким чином не впливає ні на якість ПО( хоча по українські буде ПЗ – програмне забезпечення а не програмное обеспечения) ні на якість інтерактивної панелі, так як більшість якісного програмного забезпечення має інші торгові марки і нічим не гірше за ті що ставляться на інтерактивні панелі від виробника
- Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні панелі
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання.
- Висновок СЕС, Сертифікат від ООВ Укрчастотнагляд на Wi-Fi та Bluetooth, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Інтерактивна панель в своїй конструкції передбачає наявність TV-тюнера, що повинно підтверджуватися кодом Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (код УКТЗЕД 8528), який повинен бути вказаний у Висновку СЕС
Відповідно до технічного завдання, ваша панель не має такого тюнера, а отже дана вимога є безпідставною. Проте, якщо поглянути, що це конкретна панель і потенційний постачальник вже визначений, то дійсно, така «віртуальна» панель має такий пристрій.
- Авторизаційний лист від виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на програмне забезпечення з розширеними функціями (тієї ж ТМ, що й запропоноване обладнання).
Знову ж дискримінація, адже торгова марка інтерактивної панелі не має жодного відношення до торгової марки запропонованого програмного забезпечення. Ми живемо в 21 столітті, де є безліч альтернативних програмних засобів які без проблем встановлюються на будь які пристрої. Проте ви як Замовника хочете лише одного виробника. І якщо подивитися на ринок представлених інтерактивних панелей і прогамного забезпечення то це ж тільки панель Intboard з програмним забезпеченням Intboard.
- Гарантійний лист про проведення майстеркласу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення.
Повідомляємо, що дана вимога теж є дискримінаційною, адже потенційні учасники (ФОП наприклад) не мають в штаті таких працівників, але без проблем можуть їх найняти на умовах трудового договору для проведення майстер класу.
- Надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки).
Це взагалі абсурдна вимога, і вона не має ніякого відношення ні до якості ні до гарантій поставки. Така вимога лише відсікає всі інші компанії крім однієї, яка має дане свідоцтво. Враховуючи вище наведені факти, очевидно що дана закупівля прописана під конкретного учасника, який і має відповідні документи. Хочемо повідомити Вас, що на ринку України є безліч незареєстрованих на території України торгових марок, так як такі товари мають закордонне виробництво та мають міжнародну реєстрацію, і вони нічим не гірші за ту продукцію яка чітко прописана в технічних характеристиках. Такі дискримінаційні вимоги мають виражену корупційну складову, адже під час моніторингу аналогічних закупівель, тільки 1 учасник на території України має відповідні докумнети, які ніякої ні переваги ні відношення до якості товарів не мають, а лише штучно обмежують конкуренцію.
Прошу вас прибрати дискримінаційні вимоги. В іншому випадку я буду змушений звернутися до контролюючих органів з метою перевірки закупівлі та ефективності використання бюджетних коштів. Інформація про закупівлю в подальшому буде передана в Держаудит службу для детального вивчення тендерної документації та дій уповноважених осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2021 10:22
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що технічне завдання до закупівлі визначає необхідні технічні характеристики товарів та з урахуванням вимог новітніх технологій, визначені в ТИПОВОМУ ПЕРЕЛІКУ засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів школи, затвердженому Наказом Міністерства освіти і науки України 29.04.2020 року №574 та в Типовому переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженому наказом МОН від 02.11.2017 № 1440.
Наведеними актами встановлено обов’язкові вимоги, зокрема: «Комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання»; «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Усі витратні матеріали мають бути доступними для придбання в Україні».
У Додатку 2 до тендерної документації містяться застереження: «Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»».
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як вже зазначалось, відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може бути зазначена інша інформація. Враховуючи вимогу безпосередніх користувачів забезпечити проведення навчання для того, щоб вони могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри надається державним оцінювачам відповідної кваліфікації, в зв’язку з тим, що дане обладнання буде використовуватися саме в освітньому процесі.
Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання даного Сертифікату консультанта, а навпаки – підтверджено можливість залучення таких осіб для проведення майстер-класу; в тендерній документації не встановлено вимогу наявності таких працівників в штаті учасника; єдина вимога – стосується гарантування проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України (з наданням сертифіката спікера, виданого розробникам програмного забезпечення), - а отже, сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично відсутня.
Звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазначаєте у Вашій вимозі. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Таке свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не буде завозити на територію України продукцію під ТМ, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження.
Також, звертаю Вашу увагу на те, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів».
Окрім того, повідомляю, що помилково вказана вимога про надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам знята шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі є таким, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін. Дякуємо!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2021 16:48