-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Меропенем (Meropenem), Моксифлоксацин (Moxifloxacin), Цефазолін (Cefazolin), Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin), Норадреналіну тартрат Агетан (без сульфітів) (Norepinephrine)); Лот 2 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Гентаміцину сульфат (Gentamicin), Діоксидин+лідокаїн (Dioxydine+lidocaine hydrochloride), Доксициклін (Doxycycline), Левофлоксацин (Levofloxacin), Цефтріаксон (Ceftriaxone)); Лот 3 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Натрію хлорид+натрію ацетат+магнію хлорид+кальцію хлорид+калію хлорид+ксиліт (Electrolytes in combination with other drugs), Лінезолід (Linezolid), Левофлоксацин (Levofloxacin), Офлоксацин (Ofloxacin), Натрію лактат+натрію хлорид+магнію хлорид+кальцію хлорид+калію хлорид+сорбітол (Electrolytes in combination with other drugs), Цефепім (Cefepime), Цефтриаксон (Ceftriaxone), Цефтазидим (Ceftazidime)); Лот 4 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Левофлоксацин (Levofloxacin), Натрію хлорид+калію хлорид+магнію хлорид гексагідрат+кальцію хлорид дигідрат+натрію ацетат три гідрат+Lмалонова кислота (Electrolytes)); Лот 5 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Амоксицилін + клавуланова кислота (Amoxicillin + Clavulanic acid), Амоксицилін (Amoxicillin), Амікацин (Amikacin))
Завершена
19 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
05.05.2021 16:55 - 05.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 3
Номер:
d88b308f5ee34f68b2250ca154124e8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-05-007070-c.b2
Назва:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 3
Вимога:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 3.docx 27.05.2021 17:28
Дата подачі:
27.05.2021 17:29
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги маємо намір Вам повідомити про наступне.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Номер:
e38cf29ffe59405a8345ddc8435e4309
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-05-007070-c.b1
Назва:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Вимога:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1.docx 27.05.2021 17:26
Дата подачі:
27.05.2021 17:28
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги маємо намір Вам повідомити про наступне.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
Статус вимоги:
Відхилено