• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії В (Код ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

159 093.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 795.46 UAH
Період оскарження: 05.05.2021 16:25 - 12.05.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення

Номер: aa5ebdd210374a49ad827ddc6abc6d59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-003887-a.b4
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Детально у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, Ваша Вимога щодо відміни рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та проведення повторної неупередженої оцінки пропозиції розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ваша пропозиція була відхилена у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (зг.ст.14 п.13 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вашим підприємством не було надано всіх документів, які перелічені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: відповідно до Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження кваліфікації Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів згідно з наступним переліком: 5. Копія висновку Державної санітарно- епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19)». У зв’язку зі збільшенням випадків захворюваності на COVID19 і інші інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих. Враховуючи вказані обставини, та керуючись положеннями ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було встановлено вимогу щодо надання учасниками копії висновку Державної санітарно- епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19)». Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи. Отже, через ненадання Вами, як Учасника, всіх необхідних документів у складі пропозиції, керуючись п. 13 чт. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник на законних підставах відхилив вказану пропозицію. Враховуючи викладене вище, рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є законним та обґрунтованим, а Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.06.2021 16:02
Вимога
Відхилено

Інструкція щодо поводження з медичними відходами

Номер: efa46321b5ec40e1bc1f39f1e001a8be
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-003887-a.b3
Назва: Інструкція щодо поводження з медичними відходами
Вимога:
Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19) НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чиного законодавства України. Правила поводження з медичними відходами затверджені Наказом МОЗ від 08.06.2015 року №325, які є обов'язковими для закладів охорони здоров’я, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. Учасники в зазначеній закупівлі не є закладами охорони здоров’я, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, а є ліцензіатами на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Вимагаємо видалити зазначену умову
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. У зв’язку з великою кількістю хворих на COVID19 і інші сезонні інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих, а тому в умовах пандемії важливим є правильне перевезення та утилізація таких відходів категорії В, обізнаність персоналу Виконавця послуг та забезпечення безпеки для інших людей і самого персоналу надавача послуг. Пунктом 2 Технічних та інших вимог до предмету закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) наведено перелік відходів категорії В, серед яких і використані шприци, засоби індивідуального захисту (рукавичка, маски, халати, тощо), які є потенційним джерелом інфекційних хвороб та безпосередньо COVID19. Задля упередження поширення COVID19, Замовник висунув вимогу щодо наявності в Учасника інструкції щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19), щодо якої наявний позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів

Номер: c127cc383ddc42888b15a4aa51db72fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-003887-a.b2
Назва: транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів
Вимога:
Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів згідно з наступним переліком: 7 Скан-копію свідоцтва ДОПВН (Дорожнє перевезення небезпечних вантажів) про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів Наголошуємо, що предметом закупівлі становить: комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії В (касета діалізна, голки медичні зіпсовані або використані, матеріали медичні пластикові, допоміжні, зіпсовані або відпрацьовані - шприци, системи, дзеркала гінекологічні (пластикові) та інше, ЗІЗ - маски, рукавички, халати та інше) З введенням в дію Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» (далі – Наказ) змінено порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) у зв’язку з тим, що даним Наказом затверджено нові: 1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; 2) Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; 3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Згідно пункту 1 розділу II Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, до повноважень Міністерства внутрішніх справ України входить в тому числі: • перевірка відповідності конструкції транспортних засобів вимогам глав 9.2-9.8 додатка В до ДОПНВ, що застосовуються до транспортного засобу залежно від його типу та небезпечного вантажу, для перевезення якого він використовуватиметься, відповідно до підрозділів 9.1.2.1 та 9.1.2.3 додатка В до ДОПНВ; • оформлення, видача та продовження свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів відповідно до глав 9.2-9.8 та підрозділу 9.1.2.1 додатка В до ДОПНВ з врахуванням положень підрозділу 9.1.3.1 додатка В до ДОПНВ; • ведення відповідно до законодавства обліку виданих/продовжених свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів Розділом ІІ Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів визначено, що відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ підтверджується шляхом видачі свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі - Свідоцтво). Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. До спеціалізованих транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU належать: - Транспортні засоби ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ призначені для перевезення вибухових речовин і виробів класу 1; - Транспортні засоби FL, АТ призначені для перевезення легкозаймистих рідин та газів; - Транспортний засіб МЕМU (або змішувально-зарядна машина) — спеціалізований ТЗ із установленою на ньому машиною для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, і їхнього заряджання. Отже, транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного обслуговування, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, включені до Жовтого переліку відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, але не відносяться до класу небезпеки 1, не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 5 статті 14 Закону зазначено: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Вимагаємо видалити вимогу щодо надання свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних відходів. Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякую за Ваше звернення. Будуть внесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: e4f8d219516e4c419d98dc54e5ea6475
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-003887-a.c1
Назва: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Копія висновку Державної санітарно- епідеміологічної експертизи на "Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивидуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які повязані з коронавірусною хворобою (COVID-19)" Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19) не передбачений чинним законодавством України. Ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року№ 4004-XII передбачено наступні терміни: • висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; • об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Відповідно до ст. 11 цього Закону Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: - проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; {Абзац другий статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3421-IV від 09.02.2006} - інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; {Абзац п'ятий статті 11 виключено на підставі Закону № 3038-VI від 17.02.2011} - проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; - документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; - діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195, "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19) не відноситься до об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Враховуючи вищезазначене та норми чинного законодавства України вимагаємо ВИДАЛИТИ пункт 5 «Копія висновку Державної санітарно- епідеміологічної експертизи на "Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивидуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які повязані з коронавірусною хворобою (COVID-19)"» із Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі. Детальна інформиація у вкладенному файлі.
Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу від 11.05.2021 р. зазначаємо, що вона не підлягає задоволенню з наступних підстав. Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. У зв’язку з великою кількістю хворих на COVID19 і інші сезонні інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих, а тому в умовах пандемії важливим є правильне перевезення та утилізація таких відходів категорії В, обізнаність персоналу Виконавця послуг та забезпечення безпеки для інших людей і самого персоналу надавача послуг. Пунктом 2 Технічних та інших вимог до предмету закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) наведено перелік відходів категорії В, серед яких і використані шприци, засоби індивідуального захисту (рукавичка, маски, халати, тощо), які є потенційним джерелом інфекційних хвороб та безпосередньо COVID19. Задля упередження поширення COVID19, Замовник висунув вимогу щодо наявності в Учасника інструкції щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19), щодо якої наявний позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи.
Статус вимоги: Відхилено