• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі кафедри машинознавства та охорони праці, 1А, Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка за адресою вул. Стрийська,5, м. Дрогобич, Львівська область ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Завершена

286 347.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 431.73 UAH
Період оскарження: 05.05.2021 15:53 - 12.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Недотримання ЗАМОВНИКОМ правил і вимог діючого ринку

Номер: 193d9eadf71449f598021762298d8a73
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-003557-a.b2
Назва: Недотримання ЗАМОВНИКОМ правил і вимог діючого ринку
Вимога:
ЧИТАЙТЕ У PROZORRO ІНФОБОКС : і навчіться поважати всіх !!! як самого себе . Нецінові критерії – це додаткова вигода, яка не є ключовим параметром, але може вплинути на вибір переможця. Замовник її оцінює не в грошовому вимірі, а у вигляді додаткових (нецінових) переваг. Крім звичайних закупівель, в яких переможець обирається лише за ціною, Ви можете оголосити закупівлю, в якій беруться до уваги й інші фактори. Для таких закупівель визначаються додаткові (нецінові) критерії оцінки пропозиції, які для Вас мають суттєве значення. Підстави до застосування нецінових критеріїв Застосовувати нецінові критерії можна лише, якщо Ваша закупівля має складний характер (у тому числі закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку. До таких критеріїв можна віднести, наприклад: умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати тощо. Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.Питому вагу кожного нецінового критерію та їхню кількість Ви визначаєте самостійно, але загальна питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою, ніж 30 відсотків (крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, повідомляю, що Замовник володіє інформацією про нецінові критерії оцінки пропозицій. В даній закупівлі нецінові критерії оцінки пропозицій не застосовувались. Закон України «Про публічні закупівлі» дає право замовнику вказувати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі умови, яким повинна відповідати пропозиція учасника. Перевіривши вашу пропозицію виявлено, що вона не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Якщо б вами були подані усі необхідні документи та строк виконання робіт, який ви вказали, знаходився б в межах строку встановленого Замовником, ваша пропозиція не була б відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимоги прописані в ОГОЛОШЕННІ під ФОП "Хом"як Л. М."

Номер: 9a9f26b9929b4be1a0a5e3af1d5f3180
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-003557-a.b1
Назва: Вимоги прописані в ОГОЛОШЕННІ під ФОП "Хом"як Л. М."
Вимога:
Ще на Аукціоні під час розкриття пропозицій було видно , що учасник суттєво понижував ціну, хоча на старті у нього була дуже завищена пропозиція!!! А вже після Аукціону під час розкриття учасників, зразу стало зрозуміло що є домовленості з ФОП "Хом"як Л. М. " ДУЖЕ ЦІКАВО що в учасника прописано 1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених в оголошенні . Хоча ЗАМОВНИК має право в оголошенні встановлювати критерії оцінки НЕЦІНОВІ максимум 30% і при цьому цінові критерії складають 70 % , тоді УЧАСНИК розуміє що ця закупівля може бути під когось прописана і вже до Вас не заходить , або якщо заходить то бореться .... А то Ви займаєтесь обманом , на що УЧАСНИК тратить даремно свої кошти для участі у закупівлі і дорогоцінний час . ДЯКУЮ наступний раз будьте розумні, толерантні і помірковані .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляю, що оцінка пропозицій, поданих на участь в закупівлі UA-2021-05-05-003557-a відбувається відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Частиною 11 ст. 14 Закону, передбачено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Також в ч. 13 ст. 14 Закону вказано, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В рішенні про відхилення Вашої пропозиції Замовником чітко вказані підстави, відповідно до яких було визначено, що Ваша пропозиція не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі (зазначена інформація оприлюднена в електронній системі закупівель). Що ж стосується звинувачень в домовленості з будь-яким Учасником, то повідомляю, що наступна найбільш економічна вигідна пропозиція, яка визначена електронною системою після відхилення Вашої пропозиції, проходить перевірку на відповідність вимогам, викладених Замовником. В разі виявлення невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі гарантую, що пропозиція такого Учасника буде відхилена в відповідності до Закону. Також повідомляю, що вимоги, викладені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не містять жодних дискримінаційних вимог, які б обмежували конкуренцію між учасниками.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні