• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт системи вентиляції та приміщень лабораторії КНП ЛОР «ЛОМЦСНІХ» за адресою: м. Лисичанськ, вул. В. Сосюри, 1)

Капітальний ремонт системи вентиляції та приміщень лабораторії КНП ЛОР «ЛОМЦСНІХ» за адресою: м. Лисичанськ, вул. В. Сосюри, 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Роботи та обладнання, що використовуються для виконання робіт повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013, ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення», Закону України «Про охорону праці», вимогам і нормативам екологічної безпеки, правилам протипожежної безпеки, санітарним нормам, правилам електробезпеки та іншим нормативним документам України, що регулюють виконання робіт, що є предметом закупівлі.

Завершена

1 408 979.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 044.90 UAH
Період оскарження: 05.05.2021 15:24 - 13.05.2021 15:18
Вимога
Відхилено

Щодо визначення переможцем ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М.

Номер: decb269fffdc4fa08458348de961ce3d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-005480-c.c1
Назва: Щодо визначення переможцем ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М.
Вимога:
Просимо роз’яснити рішення, щодо визначення переможцем ФОП ПОНОМАРЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКОЛАЙОВИЧА на закупівлю «Капітальний ремонт системи вентиляції та приміщень лабораторії КНП ЛОР «ЛОМЦСНІХ» за адресою: м. Лисичанськ, вул. В. Сосюри, 1 згідно ДК 021:2015- 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (далі – Закупівля) та публікації повідомлення про намір укласти договір (протокол № 2 від 24.05.2021 р). Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді надання довідки про досвід виконання аналогічного договору та копії аналогічних договорів, а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності та заповнені сторонами у повному обсязі) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору та підтвердити повне виконання не менше ніж п’яти аналогічних договорів, при цьому кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель. Учасник у складі пропозиції надає аналогічні договори згідно з вимогами цього пункту, предметом кожного з яких має бути виконання робіт з капітального ремонту щодо будь-якої будівлі* або її частини (*згідно визначень понять Державного класифікатору будівель та споруд ДК 018-2000), виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Також згідно п. 4.14. Тендерній документації встановив, що аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт або надання послуг з ремонту. Зг.ст.1п.1.ч.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Предметом закупівлі є роботи з «Капітальний ремонт системи вентиляції та приміщень лабораторії КНП ЛОР «ЛОМЦСНІХ» за адресою: м. Лисичанськ, вул. В. Сосюри, 1 згідно ДК 021:2015- 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи». Згідно ст.1 п.1 ч.27 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт». Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020р «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», а саме ч.1 п.4 : . Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Тобто, у разі закупівлі товарів і послуг предмет визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. А у разі закупівлі робіт ( а предметом закупівлі є саме роботи з Капітального ремонту) предмет закупівлі визнається саме за об’єктами будівництва. Тобто, Замовник встановив наступний критерій для досвіду виконання аналогічних договорів, а саме - Якщо надається договір про надання послуг, тоді досвід визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника; - Якщо,надається договір про виконання робіт, тоді досвід визначається замовником за об’єктами будівництва . Тобто, ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М. порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі у частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. А саме, ФОП ПОНОМАРЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКОЛАЙОВИЧА було надано копії договорів № 233 від 16.12.2020 р., № 232 від 16.12.2020 р. на виконання робіт з поточного ремонту, а не на надання послуг з поточного ремонту або виконання робіт з капітального ремонту, що не відповідає вимогам Оголошення. Також ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М. була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій в стовпці 2 треба було вказати посаду, яку займає працівник. В довідці ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М. № 06/05 від 17.05.2021 р. вказані посади працівників, яких не має в Класифікаторі професій ДК 003:2010, що ставить під сумнів наявність працівників у ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М. Також згідно п. 4.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі була вимога щодо надання листа-згоди про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, всупереч вимозі не було надано листа-згоди на використання персональних даних інженера-проектувальника Демченко Олександра Володимировича, хоча його данні містяться у пропозиції ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М., а саме копія кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника, виданий на ім’я Демченко Олександра Володимировича. Отже надані документи, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, наявності працівників відповідної кваліфікація та п. 4.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ФОП ПОНОМАРЕНКО О.М. не відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена Замовником. Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно першого пункту вимоги зазначаємо наступне: Відповідно до п.4.14 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мають надати: заповнену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою, наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документи, зазначені в даному Додатку; (Аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт або надання послуг з ремонту.) У складі своєї пропозиції ФОП ПОНОМАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (надалі – ФОП Пономаренко О.М. ) надав Довідку про досвід виконання аналогічних договорів №5/05 від 17.05.2021, договори: № 25/07 від 27.07.2017, №25 від 16.12.2020, №85 від 15.04.2020, №232 від 16.12.2020, №233 від 16.12.2020 та відгуки до них. Аналогічними у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договори виконання робіт або надання послуг з ремонту, тому надані ФОП Пономаренком О.М. договори повністю відповідають критерію аналогічності. Стосовно другого пункту вимоги зазначаємо наступне: Відповідно до п.4.13 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мають надати: довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, наведеною в Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документи, зазначені в даному Додатку. У складі своєї пропозиції ФОП Пономаренко О.М. надав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №6/05 від 17.05.2021 р, які містить усю необхідну інформацію, яку потрібно вказати, згідно Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило окремих вимог стосовно вказівки посад працівників згідно із Класифікатором професій ДК 003:2010. Стосовно третього пункту вимоги зазначаємо наступне: Відповідно до п.4.15 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мають надати: Лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 8. Сертифікат Демченка Олександра Володимировича не містить персональних даних у розумінні ст.2 ЗУ «Про захист персональних даних». У складі своєї пропозиції ФОП Пономаренко О.М. надав усі необхідні листи-згоди на використання персональних даних усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції ФОП Пономаренко О.М. Відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
Статус вимоги: Відхилено