• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Вивезення та утилізація медичного сміття

Завершена

87 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 435.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2021 11:45 - 12.05.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів

Номер: b77fb638e43d42229c17e9e6a651cd7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-001419-a.c2
Назва: транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів
Вимога:
Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник у складі своєї пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. З введенням в дію Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» (далі – Наказ) змінено порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) у зв’язку з тим, що даним Наказом затверджено нові: 1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; 2) Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; 3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Згідно пункту 1 розділу II Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, до повноважень Міністерства внутрішніх справ України входить в тому числі: • перевірка відповідності конструкції транспортних засобів вимогам глав 9.2-9.8 додатка В до ДОПНВ, що застосовуються до транспортного засобу залежно від його типу та небезпечного вантажу, для перевезення якого він використовуватиметься, відповідно до підрозділів 9.1.2.1 та 9.1.2.3 додатка В до ДОПНВ; • оформлення, видача та продовження свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів відповідно до глав 9.2-9.8 та підрозділу 9.1.2.1 додатка В до ДОПНВ з врахуванням положень підрозділу 9.1.3.1 додатка В до ДОПНВ; • ведення відповідно до законодавства обліку виданих/продовжених свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів Розділом ІІ Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів визначено, що відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ підтверджується шляхом видачі свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі - Свідоцтво). Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. До спеціалізованих транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU належать: - Транспортні засоби ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ призначені для перевезення вибухових речовин і виробів класу 1; - Транспортні засоби FL, АТ призначені для перевезення легкозаймистих рідин та газів; - Транспортний засіб МЕМU (або змішувально-зарядна машина) — спеціалізований ТЗ із установленою на ньому машиною для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, і їхнього заряджання. Отже, транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного обслуговування, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, включені до Жовтого переліку відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, але не відносяться до класу небезпеки 1, не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 5 статті 14 Закону зазначено: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних відходів. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа уважно розглянув вимогу про усунення порушення № UA-2021-05-05-001419-a.c2 від 11.05.2021, і повідомляє наступне: Згідно закону України «Про відходи» абз. 9 част. 1 статті 1, абз. 2 част. 1 статті 7 та Наказом МОЗУ №325 від 08 червня 2015 року Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами - медичні відходи нашого підприємства відносяться до категорії В- епідемічно небезпечні медичні відходи та частково до категорії С- токсикологічно небезпечні медичні відходи. Для їх транспортування з подальшою утилізацією в тендерній документації були встановлені вимоги до кваліфікаціі учасників згідно норм та законів України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.05.2021 15:48
Вимога
Відхилено

Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 не передбачений порядок та необхідність отримання свідоцтва або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами працівниками підприємства, якому передаються відходи на знешкодження

Номер: 49829b859bf2432fa7df077a635b9328
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-05-001419-a.c1
Назва: Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 не передбачений порядок та необхідність отримання свідоцтва або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами працівниками підприємства, якому передаються відходи на знешкодження
Вимога:
Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник у складі своєї пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: «Копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань:….. з санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами…» Наказом МОЗ від 08.06.2015 року №325 (далі – Наказ МОЗ) затверджено Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами. В Розділі І «Загальні положення» Наказу МОЗ визначено наступне: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 не передбачений порядок та необхідність отримання свідоцтва або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами працівниками підприємства, якому передаються відходи на знешкодження відповідно пунктів 17, 18, 20 Наказу МОЗ. Підтвердженням наявності знань для надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами (в тому числі поводження з медичними відходами), знань Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами є сертифікат про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, навчальна програма якого охоплює в тому числі теми поводження з небезпечними медичними відходами, санітарно-гігієнічні аспекти поводження з відходами, вимоги до юридичних осіб у сфері поводження з відходами, екологічна та промислова безпека при поводженні з небезпечними відходами та інше, які включають вивчення нормативно-правових актів чинного законодавства з зазначених питань. Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Згідно ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При проведення публічних закупівель, мають бути дотримані основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведене, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, вимагаємо видалити з Додатку № 2 вимогу про надання копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань:….. з санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами…»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа уважно розглянув вимогу про усунення порушення № UA-2021-05-05-001419-a.c1 від 11.05.2021, і повідомляє наступне. Згідно Наказу МОЗУ №325 від 08 червня 2015 року - Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не передбачений порядок та обов’язкова необхідність отримання свідоцтва або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами працівниками підприємства, якому передаються відходи на знешкодження. У разі відсутності в Учасника вищезазначеного свідоцтва він не буде дискваліфікований, буде визначений переможцем, якщо його ціна буде краща і він буде відповідати вимогам до кваліфікації учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено