Капітальний ремонт (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в приміщенні садочка ЗДО «Артемко» за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Дачна, 60 та капітальний ремонт (встановлення) блискавкозахисту садочка ЗДО «Артемко» за адресою Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Дачна, 60
(45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації, 45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок)
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме:
Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в далі по тексту з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2238,06 (дві тисячі двісті тридцять вісім гривень 06 копійок).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Завершена
447 612.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 476.12 UAH
Період оскарження:30.04.2021 15:15 - 11.05.2021 09:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА АНУЛЮВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:1f35cd7126d74491abe3aba4c0b2f32d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", UA-EDR 37961573
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-30-002135-a.b2
Назва:ВИМОГА АНУЛЮВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Після аналізу тендерної пропозиції, наданої Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТЯЗЬ-КБ» (Код ЄДРПОУ: 37961573), якого визнано переможцем із закупівлі: «Капітальний ремонт (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в приміщенні садочка ЗДО «Артемко» за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Дачна, 60 та капітальний ремонт (встановлення) блискавкозахисту садочка ЗДО «Артемко» за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Дачна, 60. ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації, 45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок)» (закупівля UA-2021-04-30-002135-a) нами було виявлено невідповідність його пропозиції вимогам Замовника, а саме:
1. Відповідно до п. 2.1. Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасник надає сертифікат інженера-кошторисника, зазначеного в довідці та договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами та страховий поліс. В юридичній енциклопедії зазначено, що страховий поліс – це спеціальний (як правило іменний) документ, що видається страховиком (страховою компанією) страхувальникові на підтвердження факту укладення між ними договору добровільного страхування. Страховий поліс набуває чинності з моменту внесення першого страхового внеску. Згідно п. 2.8. Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності договір набуває чинності з 00 годин 00 хвилин дня наступного за днем надходження річного страхового платежу на поточний рахунок Страховика і дії протягом року страхування, визначеного п. 2.6. Відповідно до п. 2.6 Договору «Після складання іспиту та прийняття рішення Комісією про видачу кваліфікаційного сертифікату вищої категорії, страхувальник зобов’язаний повідомити Страховика про рішення комісії та протягом трьох робочих днів сплатити страховий платіж та укласти додаткову угоду. У випадку несвоєчасного внесення страхового платежу дія договору страхування призупиняється до моменту внесення страхового платежу, і поновлюється на наступний календарний день з моменту зарахування страхового платежу на поточний рахунок страховика. Страховик не несе відповідальності по виплаті страхового відшкодування по подіям, що мали місце в період призупинення дії договору страхування».
Таким чином, наявність страхового полісу підтверджує сплату страхових внесків та те, що Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності вступає в силу.
Окрім того, Учасник жодним чином не довів неможливість отримання страхового полісу та надання його у складі тендерної документації.
2. Відповідно до п. 14 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, введення даних систем в експлуатацію, встановлення системи блискавкозахисту з копією чинного звіту аудиту. В складі тендерної документації Учасника ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» надано Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», в якому відсутнє зазначення введення в експлуатацію систем пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, а також встановлення систем блискавкозахисту. Що не відповідає вимогам Оголошення. Окрім того, згідно п. 9.1.3.2 «Оцінки відповідності -Вимоги згідно ISO/IEC 17021-1:2015до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту», затвердженого Наказом НААУ від 01 лютого 2016 р. № 205-Я програма аудиту щодо первинної сертифікації повинна включати два етапи первинного аудиту, наглядові аудити в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію та аудит повторної сертифікації на третій рік до закінчення сертифікації. Також, п. 9.1.3.3 наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації. Тобто при отримання вищезазначеного сертифікату Учасник повинен був пройти аудит та надати в складі тендерної документації відповідний звіт щодо проходження аудиту.
3. Згідно п. 13 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати кошторисну документацію у складі: Договірна ціна, Локальний кошторис, Відомість ресурсів до локального кошторису, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису в програмному комплексі з інформаційною моделлю та в текстовому форматі. Кошторисна документація в текстовому форматі відсутня в складі тендерної документації Учасника ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ», що не відповідає вимогам замовника та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, оскільки тендерна документація не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ми вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ», в іншому випадку Ми будемо вимушені звернутися до судових органів та ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення Замовником:25.05.2021 16:12
Підтвердження вирішення:Вимога не задоволена
declined
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:72e23c3457964123b68a466111a439e7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-30-002135-a.c1
Назва:дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, вважаємо що в оголошенні про проведення закупівлі наявні дискримінаційні вимоги до учасників:
1. Згідно п.1.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копію чинної ліцензії на програмний комплекс Учасника. Прохання надати роз’яснення згідно якого Закону або документу Замовником висунута дана вимога. Повідомляємо, що не на всі програмні комплекси, які дозволяють достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, розробник надає ліцензію в паперовому або електронному вигляді. Правила визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів наведені в розділі 6.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Даний ДСТУ не містить вимог до програмних комплексів, за допомогою яких буде складена кошторисна документація Учасника, та вимог до наявності ліцензій на ці комплекси.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
2. Згідно п.1.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, які зазначені в довідці та будуть плануються використовуватись для надання послуг з предмета закупівлі. Згідно ст. 35 Закону України «Про дорожній рух», обов'язковому технічному контролю підлягають легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку. Транспортні засоби потенційних учасників закупівлі використовуються для забезпечення господарської діяльності, тому не підлягають обов'язковому технічному контролю.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
3. Згідно п.2.3 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Копії документів (протоколів та посвідчень), що підтверджують проходження працівниками, які будуть залучені для виконання робіт на об’єкті:
а) для керівника робіт – навчання з загального курсу охорони праці, електробезпека, навчання з «Правила ОП під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; свідоцтво про підвищення кваліфікації з питань цивільного захисту суб’єктів господарювання; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13, пожежно-технічного мінімуму; посвідчень та протоколів перевірки знань з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил охорони електричних мереж», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил улаштування електроустановок».
б) для виконавців робіт – навчання з пожежно-технічного мінімуму, навчання з загального курсу охорони праці, навчання з «Правила ОП під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 (в т.ч. безпечних методів під час виконання робіт на висоті із застосуванням спеціальних страхових засобів згідно вимог інструкцій в межах виконуваних робіт; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; посвідчень та протоколів перевірки знань з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил охорони електричних мереж», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил улаштування електроустановок».
Прохання надати роз’яснення щодо місця проведення зазначених навчань. Адже виходячи з розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі Типове положення) затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться безпосередньо на підприємстві. Згідно п. 3.14 Типового положення, працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Згідно п. 4.2 Типового положення проходження навчань працівників у спеціалізованих навчальних центрах необхідне лише для працівників, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554. Якщо Замовником визначено, що предмет закупівлі входить до Переліку робіт з підвищеною небезпекою чи Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, то прохання додати до тендерної документації Проект організації будівництва, або інший документ, згідно якого роботи протипожежного призначення включено до даних переліків.
В іншому випадку вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
4. Згідно п.2.4 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен на виконання п.6; п.15 ПКМУ від 06.11.1997 №1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення" та п.7. ПКМУ від 27.09.2000 №1465 «Порядок проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів»; п. 42. п.94 наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 на кожного з виконавців робіт надати оригінали Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду форми № 140/о та оригінали Медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду форми №122-2/о форми яких затверджені Наказом МОЗ України від 08.07.2013 р. № 583. Перелік професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд визначено постановою КМУ від 06.11.1997 р. №1238. Роботи протипожежного призначення, та професія працівників, наявність яких вимагається п.2.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не входять в даний перелік. Перелік медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих затверджено постановою КМУ від 27.09.2000 №1465. Роботи протипожежного призначення, та професія працівників, наявність яких вимагається п.2.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не входять в даний перелік.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
5. Згідно п.2.4 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо працівників Учасника які будуть залучені для виконання робіт на об’єкті. Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. За таких умов, взяти участь зможуть тільки суб'єкти господарювання, що мають договір страхування відповідальності перед третіми особами учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством не подаються у та не вимагаються під час проведення закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо вище зазначені вимоги незаконними, та такими що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данні вимоги порушують базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінують й унеможливлюють доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. В тому числі зазначені Вимоги формують невірну думку про можливе лобіювання інтересів окремих підрядних організацій.