• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (встановлення) вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщень Пісківського ліцею (приміщення ліцею, будівлі центрального стадіону, гуртожитку та залу боксу) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка. 2А

Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в далі по тексту з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2887,39 (дві тисячі вісімсот вісімдесят сім гривень 39 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону становить 1 відсоток або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%

Торги не відбулися

577 477.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 774.77 UAH
Період оскарження: 30.04.2021 15:00 - 11.05.2021 09:00
Вимога
Вирішена

Незакона вимога

Номер: 1590673f9c094bc99b0943debe305d92
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-30-001912-a.c1
Назва: Незакона вимога
Вимога:
Замовнику Ви встановили вимогу " Для визначення більш детального об’єму робіт Учасник повинен у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, ознайомитись у Замовника з наявним об’ємом робіт.", тобто потенційні Учасникм повинні здійснити огляд до 11 числа, не зважаючи на вихідні дні (8,9,10), в які Ви звісно не працюєте. Данана Вимога Прямо обмежує коло потенційних учасник, що є порушення ЗУ "Про Публічні закупівлі", Вимагаємо викласти дану вимогу в намтупній редакції " Для визначення більш детального об’єму робіт Учасник повинен ознайомитись у Замовника з наявним об’ємом робіт."( прибрати вираз "у період уточнення". У випадку не реагування, будемо змушені звернутися в держ аудит службу й до органу який має контролюючі функції щодо вашої діяльності. Дане обмеження в строках здійснення огляду обєкту є необгрунтованим й неприпустимим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне зміну умови до предмета закупівлі щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщень в закладі Пісківський ліцей за підписом представника Замовника у період уточнень. Закупівля може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" ми мали право включити таку вимогу і вона не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним в будь-який робочий час закладів протягом періоду уточнень. Зауважимо, що дана умова дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єми роботи та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Об’єкт який необхідно оглянути це навчальний заклад, терміни і умови закупівлі сплановані так, щоб як найшвидше закупити необхідні роботи та виконати роботи по об’єкту. А задоволення вашої вимоги приведе до продовження терміну подачі пропозицій на не менше чим на 2 робочі дні, що автоматично затягує процес закупівлі. Закупівля була опублікована 30.04.2021 року, останній день огляду це сьогодні 07.05.2021 року, з огляду на це вважаємо що з моменту опублікування закупівлі у учасників було достатньо часу для аналізу закупівлі та планування огляду протягом 3х робочих днів. Вимога Замовника про попередній огляд об’єкта перед наданням пропозиції в період уточнень не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2021 11:51
Підтвердження вирішення: Відмовити у задоволенні вимоги учасника
Задовільнена: Ні