-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
18330000-1 Футболки та сорочки (фуфайки (футболки))
Завершена
5 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2021 13:30 - 18.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов ТД
Номер:
95306c2718ac410cad042da5895e6f32
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-004601-b.b5
Назва:
Оскарження умов ТД
Скарга:
Виключення вимоги щодо надання зразку товарів
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД фуфайки у новій редакції 2.doc 26.05.2021 13:48
- Скарга на вимоги ТД Кримінально виконавча служба фуфайка 26.05.2021.pdf 26.05.2021 21:28
- Наказ 517.pdf 26.05.2021 21:28
- рішення від 28.05.2021№11806+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 28.05.2021 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 №12929.pdf 09.06.2021 18:34
- рішення від 08.06.2021 №12929.pdf 11.06.2021 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
08.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 14:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2021 16:30
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2021 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ згодні
Вимога
Відхилено
Виключення вимоги щодо надання зразків не через електронну систему закупівель
Номер:
43f26fda41884da5a717d23b453de095
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-004601-b.b4
Назва:
Виключення вимоги щодо надання зразків не через електронну систему закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, користуючись правом, визначеним частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2021-04-30-004601-b, а саме:
Відповідно до абзацу першого пункту першого Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на електронні торги учасник повинен надати документи в електронному вигляді.
Згідно пункту 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема:
«16. Інші документи:
16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу;
- зразок товару;
- протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
- копії протоколів випробувань на основну тканину та тканину накладок.
- Сертифікат відповідності на виріб»
На нашу думку, вищезазначений перелік документів досить детальний, а отже повністю охоплює та підтверджує документально відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника.
Однак, окрім цих документів Замовник також вимагає надати зразки по кожному найменуванню предмету закупівлі з ярликом довільної форми (назва та реквізити учасника) у поліетиленовому пакеті для перевірки на відповідність вимогам до предмету закупівлі (технічної специфікації) та затвердженому зразку-еталону до ГД ДКВС України протягом двох робочих днів учасником, після розкриття тендерних пропозицій учасників, .
Одиниці товару повинні цілком відповідати усім вимогам до предмету закупівлі які встановлені тендерною документацією. Перевірку зразків товару учасників на відповідність нормативним документам та зразку-еталону здійснює генеральна дирекція ДКВС України (у разі невідповідності зразку Замовник має право надати одиницю товару на проведення експертизи щодо відповідності та якості зразку за рахунок коштів Учасника).
Ознайомитись зі зразком-еталоном та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами за адресою: м. Київ, вул. Юрія Ільєнка, 81 каб. № 127 (в робочі дні з 9:00 до 16:00 год., обідня перерва з 12:30 до 13:15).
Для оформлення перепустки учасники повинні повідомити контактних осіб замовника за тел.: 207-03-96
В той же час, згідно пункту 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист згоду на проведення експертизи щодо відповідності зразку.
Слід зазначити, що в даному випадку на Учасника потенційно лягає додатковий матеріальний тягар у разі, якщо Замовник суб’єктивно оцінюючи зразок Учасника, зробить висновок, що він не відповідає вимогам нормативно-технічної документації та направить зразок на експертизу до акредитованого органу.
Вважаємо, що позиція Замовника, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам шляхом надання та погодження зразків товару є хибною, оскільки зразок не є документом чи інформацією, подання яких здійснюється учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, встановлення Замовником вимоги про надання зразків товару є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також повинні відмітити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, які надавали б право Замовнику вимагати зразок товару, а тим паче , навіть у випадку, якщо зразок товару, наданий Учасником не відповідає вимогам Замовника, відхиляти тендерну пропозицію Учасника на підставі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки зразок не є складовою тендерної пропозиції Учасника у розумінні Закону. Отже невідповідність наданого зразку не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Тендерну документацію, а саме:
Виключити абзаци 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), виключити з абзацу 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та вимогу в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи щодо відповідності зразку.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо надання зразку.docx 20.05.2021 10:33
- Протокол 24.05.2021 15:51
Дата подачі:
20.05.2021 10:33
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику уважно читайте тендерну документацію на закупівлю 18330000-1 Футболки та сорочки (фуфайки (футболки)). Документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлює лише вимоги які підтверджують якість та безпечність виробів. Отже висунуті Замовником вимоги про надання зразків товару не є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону, тому що в абзаці 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), в абзаці 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та вимогу в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи - відсутня інформація, що зразок є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема: «16. Інші документи: 16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів: - детальний технічний опис; - перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення; - декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ; - сертифікат відповідності на вироби; - висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу; - протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину; - сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі; копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.». Вищезазначений перелік документів дійсно є детальний, але Замовник має право ознайомитись з виробами, документи на які було подано в тендерній пропозиції в електронному вигляді на тендерні площадці згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Зауважуємо, що Висновок не має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів
Учасник самостійно приймає рішення, щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Приведення ТД у відповідність до вимог чинного законодавства
Номер:
93246ed269784d948a2364e3958f15eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-004601-b.b3
Назва:
Приведення ТД у відповідність до вимог чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику, користуючись правом, визначеним частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2021-04-30-004601-b, а саме:
Згідно пункту 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема:
«16. Інші документи:
16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу;
- зразок товару;
- протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
- копії протоколів випробувань на основну тканину та тканину накладок.
- Сертифікат відповідності на виріб»
Відповідно до, наданих Вами, технічних вимог, які не затверджені згідно законодавства належним чином, предмет закупівлі це Фуфайка (футболка).
Згідно Вашої ж відповіді, розміщеної в електронній системі закупівель 13.05.2021 13.05.2021 15:16:59 одяг (в тому числі футболка-фуфайка) відноситься до першої категорії ризиків (засоби захисту, що мають конструкцію простої складності, призначені для захисту від незначної механічної дії, впливу погодних умов тощо) та відповідає вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761.
Звертаємо Вашу увагу на те, що оцінку відповідності засобів захисту вимогам вищезазначеного Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, виробник або його уповноважена особа чи постачальник проводить шляхом застосування процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності".
Відповідно до абзацу другого пункту 50 Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761 передбачається, що оцінка відповідності засобів захисту, що належать до першої категорії проводиться згідно з модулем A (внутрішній контроль виробництва).
Внутрішній контроль виробництва є процедурою оцінки відповідності, за допомогою якої виробник гарантує і заявляє ПІД СВОЮ ВИКЛЮЧНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовується до неї, та САМОСТІЙНО СКЛАДАЄ ПИСЬМОВУ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Таким чином, вважаємо, що вимога надання сертифікату експертизи типу, який видається за Модулем В (експертиза типу) у сукупності з Модулем С, Модулем D, Модулем E або Модулем F є некоректною та такою, що порушує критерії обрання Модулів (необхідність уникнення використання модулів, занадто обтяжливих стосовно ризиків, відображених у відповідному технічному регламенті) та принципи застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити пункт про надання сертифікату експертизи типу та декларації на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо відповідності технічному регламенту.docx 20.05.2021 10:25
- Протокол 25.05.2021 10:53
Дата подачі:
20.05.2021 10:25
Вирішення:
Доброго дня! Уважно читайте тендерну документацію. Документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлює лише вимоги які підтверджують якість та безпечність виробів. Отже висунуті Замовником вимоги про надання зразків товару не є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону, тому що в абзаці 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), в абзаці 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та вимогу в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи - відсутня інформація, що зразок є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема: «16. Інші документи: 16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ; - сертифікат відповідності на вироби;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу; - протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину; - сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі; копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.». Вищезазначений перелік документів дійсно є детальний, але Замовник має право ознайомитись з виробами, документи на які було подано в тендерній пропозиції в електронному вигляді на тендерні площадці згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважуємо, що Висновок не має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів
Учасник самостійно приймає рішення, щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.06.2021 10:39
Вимога
Відхилено
Щодо продовження кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій
Номер:
84ca6490eeee43ebb3ce4c5a7d967cd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-004601-b.b2
Назва:
Щодо продовження кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій
Вимога:
Шановний Замовник! Дякуємо за позитивну відповідь на вимогу, та наступним Ви, як Замовник пообіцяли, що будуть внесені зміни до тендерної документації щодо ДСТУ, згідно якого повинен виготовлятися предмет закупівлі та будуть внесені зміни до тендерної документації шляхом додання в тендеру документацію цифрових показників кольорометричних характеристик, яким повинна відповідати основна тканина виробу. Так як зміни на сьогоднішній день (19.05.2021р) ще не внесені і Учасник досі не має розуміння на відповідність якому ДСТУ має подавати заявки на отримання сертифікату відповідності на виріб; протоколу вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину; сертифікату експертизи (перевірки) типу та декларації на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб; висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, протоколів випробувань тканину, а до закінчення подачі тендерних пропозицій лишилось 7 робочих днів, отримати всі вищевказані документи в такий строк є неможливий, так як згідно з Наказом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 23.12.2016 р. № 517, загальний час від прийому та реєстрації заяви до видачі Висновку ДСЕЕ замовникові становить 30 робочих днів. Дуже Вас просимо продовжити кінцевий термін подачі тендерних пропозицій достатній для оформлення вищевказаних документів, а саме на 30 робочих днів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 24.05.2021 15:49
Дата подачі:
19.05.2021 18:46
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо , що 21.05.2021 до тендерної документації на закупівлю 18330000-1 Футболки та сорочки (фуфайки (футболки)) було внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
9a37243482744ed0b0be2039af4ef937
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-004601-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 14.05.2021 19:10
- Протокол 19.05.2021 17:13
Дата подачі:
14.05.2021 19:10
Вирішення:
Доброго дня! Уважно читайте тендерну документацію.
Документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлює лише вимоги які підтверджують якість та безпечність виробів.
Отже висунуті Замовником вимоги про надання зразків товару не є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону, тому що в абзаці 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), в абзаці 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи відсутня інформація, що зразок є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема: «16. Інші документи: 16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації».
Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника, встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб;
- сертифікат відповідності на вироби;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу; - протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб.
Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів, копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.».
Вищезазначений перелік документів дійсно є детальний, але Замовник має право ознайомитись з виробами, документи на які було подано в тендерній пропозиції в електронному вигляді на тендерні площадці згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник самостійно приймає рішення щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Разом з тим пропонується Вимогу задовольнити та на прохання, викладене у вимозі, надати відповідь:
Будуть внесені зміни до тендерної документації щодо ДСТУ, згідно якого повинен виготовлятися предмет закупівлі.
Будуть внесені зміни до тендерної документації шляхом додання в тендеру документацію цифрових показників кольорометричних характеристик, яким повинна відповідати основна тканина виробу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо надання додаткового роз'яснення підстав відхилення тендерної пропозиції
Номер:
91b0794dd4b34903ad628ee4faafb4b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-004601-b.c6
Назва:
Вимога щодо надання додаткового роз'яснення підстав відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-30-004601-b за предметом закупівлі код CPV згідно ДК 021-2015:18330000-1 Футболки та сорочки (фуфайки (футболки) тендерну пропозицію ТОВ «ТЕКСОЛ» було відхилено, у зв’язку із тим, що Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (не відповідає підпункту 1.3. пункту 1 та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації), тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (не відповідає підпункту 16.1. пункту 16 Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації). Вважаємо недостатньою аргументацію зазначену в вищезазначеному протоколі, тому відповідно до частини 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції, а саме: 1. Яким саме вимогам, що встановлені абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «ТЕКСОЛ»? Які саме документи, що подані ТОВ «ТЕКСОЛ» в складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам, що встановлені абзацом першим частини третьої статті 22 Закону? Просимо надати чіткий перелік невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСОЛ» вищевказаним вимогам. 2. Яким саме умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «ТЕКСОЛ»? Які саме документи, що подані ТОВ «ТЕКСОЛ» в складі тендерної пропозиції, не відповідають умовам технічної специфікації? Просимо надати чіткий перелік невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСОЛ» умовам технічної специфікації. 3. Яким саме вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «ТЕКСОЛ»? Які саме документи, що подані ТОВ «ТЕКСОЛ» в складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Просимо надати чіткий перелік невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСОЛ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2021 13:43