-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
90513 - «Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація» , 24 найменування.
Завершена
1 207 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 035.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 035.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2021 10:08 - 11.05.2021 09:44
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
8e70c7dd2a83478c88594ff9e7cc90ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-000999-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, детальніше у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 20.05.2021 10:00
- Відповідь на вимогу2.docx 27.05.2021 13:29
Дата подачі:
20.05.2021 10:00
Вирішення:
Вивчивши вимогу на електронні торги по предмету закупівлі 90513 - «Послугиз поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація», 24 найменування, ваша вимога відхилена. Рішення про визначення переможця приймає тендерна комісія після вивчення тендерної пропозиції.
З повагою, тендерна комісія.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4aff596f1c764a268e7929c4c048a46e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-000999-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до тендерної документації учаснику необхідно надати "Атестат виробництва", вказана вимога є незаконною, оскільки процедура атестації послуг, які предметом закупівлі скасована відповідно чинного законодавства. Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016 втратив чинність. Також втратив чинність і "Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції" Затверджений Наказом Держстандарту України від 25.09.2000 N 571 Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224. Враховуючи вказана, вимагаємо усунути з документації вимогу про наявність в учасника атестату виробництва.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 13.05.2021 16:22
Дата подачі:
11.05.2021 09:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Електронні торги №UA-2021-04-30-000999-b, smarttender.biz
90513 «Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація»
Відповідно до тендерної документації учаснику необхідно надати «Атестат виробництва», вказана вимога є незаконною, оскільки процедура атестації послуг, які предметом закупівлі скасована відповідно до чинного законодавства. Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1999 від 29.11.2016 року втратив чинність. Також втратив чинність і «Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції» затверджений Наказом Держстандарту України від 25.09.2000 року №571 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.01.2001 року за №33/5224. Враховуючи вказане, вимагаємо усунути з документації вимогу про наявність в учасника атестату виробництва.
Відповідь: Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію, тобто визначено всі умови та вимоги, яким має відповідати тендерна пропозиція та перелік документів, які зобов’язаний надати учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 2.5 Тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії, у тому числі – наявність обладнання (власного або залученого) та матеріально – технічної бази.
Для підтвердження відповідності зазначеним критеріям учасники надають такі документи: довідку щодо наявності матеріально – технічної бази та обладнання, необхідного для здійснення поставки предмета закупівлі та атестат виробництва.
Отже, тендерною документацією встановлено обов’язок учасника надати у складі тендерної пропозиції копію атестату виробництва.
Статтею 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що оцінка відповідності - це процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Атестація виробництва – це процедура оцінки технічних можливостей підприємства-заявника щодо забезпечення стабільного випуску продукції/надання послуг, які відповідають вимогам нормативних документів (національних стандартів, стандартів підприємств та ін.
Процедура атестації представляє собою комплексну перевірку відповідності матеріально-технічної бази, нормативної та нормативно-технічної документації, рівня професійної підготовки персоналу, організаційних заходів, спрямованих на забезпечення стабільності якісних показників кожного виду продукції чи послуг, що надаються.
Отже, атестація виробництва має важливе значення саме для замовника при відборі учасника, який має належне устаткування для якісного надання послуг що є предметом закупівлі. Саме атестат виробництва підтверджує відповідність обладнання учасника процедури закупівлі вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2021 16:24