• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запчастини до трубопровідної арматури

код ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (запчастини до трубопровідної арматури)

Завершена

2 957 798.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 17 750.00 UAH
Період оскарження: 30.04.2021 09:25 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо умов розрахунків

Номер: b07654b15ede49f98b615650614b7e4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-30-000343-b.a1
Назва: Щодо умов розрахунків
Вимога:
Інформуємо Вас, що наша компанія DIMIDA Sp. z o.o. має намір прийняти участь у процедурі закупівлі товарів за темою: код ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (запчастини до трубопровідної арматури) згідно оголошення на порталі публічних закупівель PROZORRO UA-2021-04-30-000343-b. DIMIDA Sp. z o.o. є офіційним представником виробника продукції, що є предметом закупівлі, ТОВ «ІНТЕРАРМ» (м. Москва, Росія) та має багаторічний досвід постачання аналогічної продукції, в тому числі для АЕС України. Враховуючи досвід виконання аналогічних контрактів вимушені звернути увагу на систематичне порушення з боку ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» строків оплати за поставлену продукцію, що неодноразово призводило труднощів в роботі нашого підприємства. В тому числі, на даний час наявна заборгованість перед нашим підприємством за поставлені розривні комплекти МПУРС 250-16 за договором поставки №94(2)20ПЛ/53-121-01-20-09225 від 07.04.2020. Також необхідно брати до уваги той факт, що продукція, що є предметом закупівлі, виготовляється виробниками лише при 100% передоплаті. Несвоєчасне виконання ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» своїх зобов’язань в частині оплати за поставлену продукцію може призвести до порушення DIMIDA Sp. z o.o. свої фінансових зобов’язань перед контрагентами, до несвоєчасної сплати податків та до затримки із виплати заробітної плати, що негативно випливає на господарську діяльність підприємства в цілому та створює негативну ділову репутацію. Приймаючи до уваги вищенаведене та враховуючи наявну прострочену заборгованість перед нашим підприємством вважаємо умови оплати, що визначені тендерною документацією дискримінаційними по відношенню до DIMIDA Sp. z o.o. Керуючись п. 2 Розділу ІІ тендерної документації, відповідно до якого Замовник має право внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, та Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, статтею 5 якого передбачається: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ВИМАГАЄМО: внести зміни до умов тендерної документації в частині оплати за поставлену продукцію та передбачити можливість зазначити Учасникам наступний спосіб оплати: Оплата за договором здійснюється у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження продукції у встановлені контрактом терміни. Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ВП ЗАЕС, як ініціатор закупівлі та кінцевий отримувач продукції не заперечує щодо використання акредитивної форми розрахунків, але для можливості прийняття остаточного рішення потрібно погодження запиту в ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог НД. Дане погодження потребує певного часу, який значно перевищує терміни відведені для відповіді на вимогу згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015р. У разі позитивного рішення по Вашій вимозі UA-2021-04-30-000343-b.a1, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації № 83-12-04/205
Статус вимоги: Задоволено