• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39150000-8 (Меблі та приспособи різні) (Меблі в рамках реалізації громадських проектів)

Завершена

1 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Період оскарження: 29.04.2021 18:27 - 13.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга, щодо неправомірного відхилення

Номер: 5129822b97704b62841a868c34caa603
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-005312-a.b2
Назва: Скарга, щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Скарга, щодо неправомірного відхилення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2021 11:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.07.2021 20:05
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІПРЕЙТ", Омеляненко Роман 380685759178 omelianenkot@ex.ua
Вимога
Є відповідь

вимога щодо надання додаткової інформації

Номер: 88ac85a425d740c98eb18ac26e3c5197
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-005312-a.b1
Назва: вимога щодо надання додаткової інформації
Вимога:
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-29-005312-a Товариство з обмеженою відповідальністю "КІПРЕЙТ" (надалі - Учасник) подав тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції Учасника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію (протокол № 93 від 21 травня 2021 року) Висновок Замовника: «відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІПРЕЙТ" відповідно до абзаців, 2, 4, 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, по закупівлі код ДК 021:2015 - 39150000-8 (Меблі та приспособи різні) (Меблі в рамках реалізації громадських проектів).». Учасник не може погодитися з такими висновком з огляду на наступне. Ми як новостворена організація вперше приймаємо участь у «державних закупівлях» в статусі учасника публічних закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю "КІПРЕЙТ" має всі необхідні ресурси щоб постачати дійсно якісні товари за доступними цінами, що підтверджує результат проведеного аукціону, але в силу обставин, які не дозволили вчасно створити кваліфікований електронний підпис та замовити тендерне забезпечення, в результаті чого тендерна пропозиція Учасника з найнижчою ціною була відхилена Замовником. Однією із обставин не можливості подати вищезазначені документи є дискримінаційні вимоги Замовника в тендерній документації, які Учасник не встиг оскаржити. З огляду на вищесказане та у відповідності до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель та ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Учасник вважає недостатньою аргументацію його відхилення та просить надати додаткові пояснення щодо відхилення його пропозиції в тому числі не відповідності кваліфікаційним вимогам та надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією Учасника, зокрема не бажання Замовника слідувати принципам публічних закупівель визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Шановний замовнику просимо Вас відмінити закупівлю та прибрати на нашу думку дискримінаційні вимоги щоб Учасник/учасники з найбільш конкурентною ціною змогли взяти участь у Закупівлі. В іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Згідно зі статтею 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Також повідомляємо, що статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено терміни, зокрема, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Статтею 31 Закону наведено вичерпний перелік підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Згідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, на виконання вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлі у форматі PDF (PortableDocumentFormat) з накладенням кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП). У складі пропозиції ТОВ «КІПРЕЙТ» відсутній накладений кваліфікований електронний підпис, що є підставою для відхилення. Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації, на виконання приписів пункту 16 ч.2 статті 22 Закону, тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) банка-гаранта. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У складі пропозиції ТОВ «КІПРЕЙТ» відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, що є підставою для відхилення. Замовник не вбачає підстав для відміни процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено