-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021-2015-45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання) на об’єкті: Бородянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Буратіно» Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район ,смт. Бородянка, вул. Центральна, 427-Б)
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2021 16:59 - 07.05.2021 17:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
5e24c448d4cf41cb97793ab2bd9d2636
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-007591-c.b2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник, вважаємо що в оголошенні про проведення закупівлі наявні дискримінаційні вимоги до учасників:
1. Згідно п.2.3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати скановані копії документів що підтверджують проходження працівниками, зазначеними в довідці 2.1. навчань (перевірку знань):
а) для керівника робіт:
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів;
- правила експлуатації електрозахисних засобів;
- правил технічної експлуатації електроустановок споживачів;
б) для виконавців робіт:
- загальний курс з ОП;
- правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;
- правил охорони праці під час роботи з інструментом і пристроями ;
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки (пожежно – технічний мінімум);
- правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ;
- правил експлуатації електрозахисних засобів ;
- правил технічної експлуатації електроустановок споживачів ;
Прохання надати роз’яснення щодо місця проведення зазначених навчань. Адже виходячи з розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі Типове положення) затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться безпосередньо на підприємстві. Згідно п. 3.14 Типового положення, працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Згідно п. 4.2 Типового положення проходження навчань працівників у спеціалізованих навчальних центрах необхідне лише для працівників, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554. Якщо Замовником визначено, що предмет закупівлі входить до Переліку робіт з підвищеною небезпекою чи Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, то прохання додати до тендерної документації Проект організації будівництва, або інший документ, згідно якого роботи протипожежного призначення включено до даних переліків.
В іншому випадку вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
2. Згідно п.2.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати на кожного працівника, який буде вказаний в довідці, необхідно надати скановану особисту медичну книжку за формою №1-ОМК затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. з відміткою про проходження медичного огляду, чинну не менше ніж до 31.07.2021 року та медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о затверджену наказом МОЗ України № 527 від 28.07.2014р. з відмітками про проходження медичного огляду чинного не менше ніж до 31.07.2021 р.
Прохання надати роз’яснення згідно якого Закону або документу Замовником визначено термін проходження наступного огляду не менше ніж до 31.07.2021. Працівники потенційного переможця закупівлі можуть пройти наступний медичний огляд під час виконання Договору про закупівлю, що не суперечить жодному діючому Закону України.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
3. Згідно п.15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати ліцензію на право користування даним програмним комплексом АВК-5. Прохання надати роз’яснення згідно якого Закону або документу Замовником висунута дана вимога. Існують інші програмні комплекси, які дозволяють достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, та не на всі з них розробник надає ліцензію в паперовому, або електронному вигляді. Правила визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів наведені в розділі 6.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Даний ДСТУ не містить вимог до програмних комплексів, за допомогою яких буде складена кошторисна документація Учасника, та вимог до наявності ліцензій на ці комплекси.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
4. Згідно п.15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати підсумкову відомість ресурсів ( з посиланням на постачальника обладнання). Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Затверджено форми для наступних документів:
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (додаток Л)
- відомість ресурсів до локального кошторису (додаток Д)
- відомість ресурсів до об’єктного кошторису (додаток Ж)
Жодна з цих форм не дає можливості надати посилання на постачальника обладнання.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
5. Згідно п.15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати орієнтовний графік виконання робіт, без прив’язки до дати заключення договору. Прохання надати роз’яснення згідно якого Закону або документу Замовником включено даний документ до кошторисної документації, або навести його форму згідно діючого законодавства України.
В іншому випадку вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
6. Згідно п.17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі шляхом надання Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». » - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи. Сертифікат повинен бути наданий разом із оригіналом звіту аудиту (в разі необхідності, а саме, якщо з дати видачі сертифікату минуло більше 11 (одинадцяти) місяців). Повідомляємо що отримання даного сертифікату не є обов’язковим для підприємств України. Також термін отримання даного сертифікату значно перевищує термін подачі тендерної пропозиції, що значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
7. Згідно п.18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи, або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства)
В разі надання декларації – в графі місце виконання робіт вказати адресу де будуть виконуватися роботи відповідно до оголошення або декларація повинна бути видана з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів». Прохання додати до тендерної документації Проект організації будівництва, або інший документ, згідно якого роботи протипожежного призначення включено до Переліку робіт з підвищеною небезпекою. Також доводимо, що згідно форми Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2021 р. № 77)) наявна графа «підстави (за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця)». Виходячи з цього отримання даного документу можливе лише після підписання Договору з Замовником.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
8. Згідно п.19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає гарантійний лист, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по обєкту, де будуть виконуватися роботи.
Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Таким чином, створення коміції є компетенцією виключно Замовника, а не учасника а отже, гарантійний лист учасник дати не зможе про створення комісії.
Просимо прибрати незаконну вимогу та внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
9. Згідно п.20 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі під час виконання робіт учасники повинні застосовувати заходи, щодо дотримання вимог захисту довкілля, в якості підтвердження необхідно надати скановану копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи. Сертифікат повинен бути наданий разом із оригіналом звіту аудиту (в разі необхідності, а саме, якщо з дати видачі сертифікату минуло більше 11 (одинадцяти) місяців). Повідомляємо що отримання даного сертифікату не є обов’язковим для підприємств України. Також термін отримання даного сертифікату значно перевищує термін подачі тендерної пропозиції, що значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
10. Згідно п.21 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Уузвязку зі складною епідеміологічною ситуацією та запровадженням карантину, з метою недопущення розповсюдження короновірусної інфекції, Учасники повинні надати сертифікат, виданий органом сртифікації, який підтверджує, що учасник відповідає виморгам стандарту SIS.COVID-FREE:2020. Повідомляємо що отримання даного сертифікату не є обов’язковим для підприємств України. Також термін отримання даного сертифікату значно перевищує термін подачі тендерної пропозиції, що значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
11. Згідно п.22 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж сума даної спрощеної закупівлі, та термін дії даного договору – щонайменше до 31.07.2021 року). Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. За таких умов, взяти участь зможуть тільки суб'єкти господарювання, що мають договір страхування відповідальності перед третіми особами учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
12. Згідно розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у зв’язку обмеженими термінами виконання робіт та можливими виробничими завантаженням заводів – виробників протипожежного обладнання у складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною, оскільки Учасник може придбати обладнання не безпосередньо у виробника, а у його представників (дилерів), або інших підприємств, які займаються продажем даного обладнання на законних підставах. Тому отримання гарантійного листа безпосередньо у виробника обладнання стане неможливе для цього Учасника. Також зазначаємо що вище перелічене обладнання виготовляється на території України, тому отримання гарантійного листа від імпортера також неможливе.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі
13. Згідно розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше одного працівника. Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною, оскільки :
- - ТОВ СКБ Електронмаш є юридичною особою приватного права, основним видом діяльності компанії є розробка, впровадження, виробництво і реалізація повного спектру технічних засобів, для побудови систем пожежної сигналізації, автоматики пожежогасіння та димовидалення згідно ЄДР наявні КВЕДИ:
72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук (основний)
27.90 Виробництво іншого електричного устаткування.
26.30 Виробництво обладнання зв'язку
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
Згідно вище зазначеного ТОВ СКБ Електронмаш не здійснює освітні послуги.
- ТОВ "Тірас-12" є виробником систем протипожежного та охоронного призначення згідно ЄДР наявні КВЕДИ:
26.30 - Виробництво обладнання зв'язку (основний)
46.69 - Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням
46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля
62.01 - Комп'ютерне програмування
68.20 - Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна
72.19 - Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук
Згідно вище зазначеного ТОВ Тірас-12 не здійснює освітні послуги.
- ТзОВ НВП «ЕЛЕКТОПРИЛАД» є розробником та виробником устатковання аварійного оповіщування, озвучування, проводового мовлення, гучномовного і спеціального зв'язку, згідно ЄДР наявні КВЕДИ:
26.30 Виробництво обладнання зв'язку
7.90 Виробництво іншого електричного устатковання
26.40 Виробництво електронної апаратури побутового призначення для приймання, записування та відтворювання звуку й зображення
Згідно вище зазначеного ТзОВ НВП «ЕЛЕКТОПРИЛАД» не здійснює освітні послуги.
Вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством не подаються у та не вимагаються під час проведення закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо вище зазначені вимоги незаконними, та такими що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данні вимоги порушують базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінують й унеможливлюють доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. В тому числі зазначені Вимоги формують невірну думку про можливе лобіювання інтересів окремих підрядних організацій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2021 16:22
Вирішення:
1.Шановний Учаснику. Відповдно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі Типове положення) затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512 визначено, що робота підвищеної небезпеки – робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю. Відповідно до Типового положення працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Оскільки предметом даної закупівлі є «Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання) на об’єкті: Бородянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Буратіно» Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район ,смт. Бородянка, вул. Центральна, 427-Б)». Отже, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі. Учасники повинні мати відповідну матеріальну-технічну базу та можливість залучити достатню кількість працівників, досвід та кваліфікація яких повинна документально підтверджуватись згідно з встановленими вимогами, які передбачені з метою забезпечення дотримання правил безпеки і належного рівня надання послуг. Кожен Учасник у встановленому законом порядку має можливість забезпечити своїм працівникам проведення спеціального навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці і надати документацію, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може отримати відповідні документи.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
2. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі. Щоб не допустити розповсюдження інфекційних захворювань, замовником вимагається надання особистих медичних книжку за формою №1-ОМК затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. з відміткою про проходження медичного огляду, чинну не менше ніж до 31.07.2021 року та медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о затверджену наказом МОЗ України № 527 від 28.07.2014р. з відмітками про проходження медичного огляду чинного не менше ніж до 31.07.2021 р.
З урахуванням ситуації, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, оголошення містить вимогу, що передбачає підтвердження наявності вищезазначених документів. А також, повідомляємо, що даний термін встановлено відповідно до терміну виконання робіт/надання послуг у строк та якісно, а тому для попередження та мінімізування суперечок та судових позовів, учасники на момент подання пропозицій повинні мати відповідні документи, а не потім, під час надання послуг/виконання робіт займатися проходженням медичного огляду, де присутня підвищена можливість стати розповсюджувачем гострої распіраторної вірусної хвороби. Для нас, як для Замовника, вкрай важливе збереження здоров'я наших вихованців та вихователів.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідні документи до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
3. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Програмний комплекс АВК-5 – це програма, що найчастіше використовується для автоматичного складання кошторисів. Популярність даної програми пояснюється не лише зручністю використання її інтерфейсу, а й функціональними можливостями, що допомагають фахівцям зі складання кошторисів оптимізувати фінансові і трудові ресурси і внормувати їх у відповідності до діючих норм законодавства.
З огляду на рекомендації Міністерства розвитку громад та територій України програмний комплекс «АВК-5» дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення. Також, відповідно до Додатку 2 до оголошення встановлено, що у разі наявності в даному оголошенні посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідну ліцензію до закінчення терміну подання пропозицій, а також замовником передбачена можливість надання еквіваленту (ліцензії на інший програмний комплекс), що автоматично виключає будь-яку дискримінацію.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
4. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документ «Відомість ресурсів» може зберігатися у форматі .rtf/.excel після чого Учасники можуть внести інформацію про постачальників обладнання. Оскільки нам було розроблено проектно-кошторисну документацію на яку отримано експертний звіт, для нас має важливе значення відповідність пропозиції Учасників – розміщеній інформації стосовно технічних (якісних) вимог до предмета закупівлі, у т.ч. інформація про виробника/постачальника обладнання.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може сформувати відповідний документ до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
5. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Додатку до наказу Мінрегіонбуду 13.01.2009 №2 Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, встановлено, що Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві, а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання робіт, плану фінансування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили.
Учасники можуть використовувати форму таблиці 1 Каледарний графік виконання робіт, що міститься в Рекомендаціях. Також, Учасники можуть використовувати форму, що розміщена в Додатку №1 до Проєкту договору, що розміщений разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може сформувати відповідний документ до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
6. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» введений в дію з 01.07.2016 наказом Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015. Дані вимоги - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від послуг, які вона надає. Замовник планує укласти договір з учасником, підприємство якого відповідає стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», що гарантує надання якісних послуг по предмету даної закупівлі. Надання учасниками відповідного сертифікату жодним чином не обмежує та не позбавляє права на здійснення господарської діяльності учасників процедури закупівлі, та відповідно, не створює дискримінаційних умов для учасників. Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі, а тому безпека, якість та надійність наданих послуг/виконаних робіт для нас має надзвичайно вагоме значення.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може сформувати відповідний документ до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
7. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік робіт до тендерної документації передбачає виконання спектру робіт, які необхідно виконати на об’єкті, частина таких робіт виконується на висоті більше ніж 1.3 метра.
Тому при формуванні вимог до тендерної документації враховано підбір учасників, які мають досвід та декларацію що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Згідно закону України «Про охорону праці» ст.21 «…Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці.
А також, оскільки Переможцю закупівлі може бути відмовлено у видачі відповідного дозволу/декларації, тому і була встановлена вимога про надання відповідного документу у складі пропозиції, що у подальшому значно знизить ризик розірвання договору/невиконання робіт/ надання послуг в строк та не якісно.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може звернутися за отриманням відповідного документу до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
8. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі, ми виявляємо наше бажання в залучені компетентної, кваліфікованої третьої стори, проте, у зв'язку з відсутністю відповідної людини, ми делегуємо наші повноваження щодо залучення Державного центру сертифікації ДСНС на переможця. У зв'язку з чим і вимагається від Учасників надання письмової згоди Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по обєкту, де будуть виконуватися роботи.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може звернутися за отриманням відповідного документу до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
9. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Надання сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту"; це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання. Ми хочемо залучити Учасників до виконная робіт/надання послуг які неухильно дотримуються принципів захисту довкілля, здоров'я та добробуту громадян та наших працівників і дітей, ми прагнемо розвитку сучасних технологій та менеджменту.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати сертифікат за умови відповідності стандартам, що згадуються в тендерній документації.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
10. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому сертифікат, виданий органом сертифікації, який підтверджує, що учасник відповідає вимогам стандарту SIS.COVID-FREE:2020, може бути отриманий будь-яким учасником, який відповідає вимогам стандарту SIS.COVID-FREE:2020. Отже, дана вимога оголошення не є дискримінаційною.
Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі. Щоб не допустити розповсюдження інфекційних захворювань, замовником вимагається надання вищезазначеного документу.
Замовником передбачено наявність особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Розроблений відповідно до рекомендацій Міжнародної організації праці стандарт SIC.COVID-FREE:2020 містить вимоги щодо мінімізації ризиків поширення короновірусної інфекції для забезпечення безперервності бізнесу.
З урахуванням ситуації, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS –CoV-2, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, оголошення містить вимогу, що передбачає підтвердження відповідності заходів учасників міжнародному стандарту SIC.COVID-FREE:2020.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, що дотримується положень зазначеного стандарту, може отримати відповідний документ.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
11. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогу про надання Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж сума даної спрощеної закупівлі, та термін дії даного договору – щонайменше до 31.07.2021 року) може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо – об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідний документ.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
12. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник проводить дану закупівлю та бажає отримати якісні послуги/ виконані роботи у тому числі щодо протипожежного обладнання. Якщо Учасник планує закуповувати обладнання у справжніх дилерів, то отримання відповідних листів не є проблемою. Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі, а тому для нас відіграє велику роль якість та відповідність протипожежного обладнання, що буде монтуватися.
Оскільки ологошенням передбачена можливість надання еквіваленту, то і була встановлена вимога, що відповідні гарантійні листи можуть подаватися не лише від виробників, а й від імпортерів.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідний документу.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
13. Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дана вимога встановлена для підтвердження відповідності умовах технічних (якісних) вимог щодо предмета даної закупівлі. Наявність документів про проходження навчання у виробників протипожежного обладнання, гарантує надання якісних послуг/виконання робіт, працівниками, що мають досвід та вміння щодо поводження з конкретним обладнанням, що в свою чергу знижує ризик надання неякісних послуг/виконання робіт або розірвання договору.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідний документу.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
77ddc611b0cc436ca908bf5006785d56
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-007591-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник процедури спрощеної закупівлі.
В тендерній документації, а саме в додатку 1 до оголошення
"Вимоги до кваліфікації учасника" в п.21 Ви вимагаєте, що Учасники повинні надати сертифікат, виданий органом сертифікації, який підтверджує, що учасник відповідає вимогам стандарту SIS.COVID-FREE:2020.
Просимо (наполягаємо) видалити з тендерної документації дану вимогу, в зв'язку з тим, що дана вимога не відповідає жодному держстандарту України (ДСТУ), а також міжнародному стандарту ISO. Даною вимогою Ви навмисне обмежуєте коло потенційних Учасників процедури, тим самим порушеєте вимоги статті 5 п.4 "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та статті 14 п.5 "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2021 21:48
Вирішення:
Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одночасно ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому сертифікат, виданий органом сертифікації, який підтверджує, що учасник відповідає вимогам стандарту SIS.COVID-FREE:2020, може бути отриманий будь-яким учасником, який відповідає вимогам стандарту SIS.COVID-FREE:2020. Отже, дана вимога оголошення не є дискримінаційною.
Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають діти та вчителі. Щоб не допустити розповсюдження інфекційних захворювань, замовником вимагається надання вищезазначеного документу.
Замовником передбачено наявність особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Розроблений відповідно до рекомендацій Міжнародної організації праці стандарт SIC.COVID-FREE:2020 містить вимоги щодо мінімізації ризиків поширення короновірусної інфекції для забезпечення безперервності бізнесу.
З урахуванням ситуації, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS –CoV-2, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, оголошення містить вимогу, що передбачає підтвердження відповідності заходів учасників міжнародному стандарту SIC.COVID-FREE:2020.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, що дотримується положень зазначеного стандарту, може отримати відповідний документ.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні