• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із заміни вікон та дверей закладу дошкільної освіти (яслах садку) № 30 "Ясна поляна" загального розвитку комунальної форми власності за адресою: смт. Курахівка , вул. Молодіжна 2, Донецької області; 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Детальний опис предмета закупівлі - у додатку №4; кваліфікаційні критерії до учасників - у додатках № 1 та 2; проект договора - у додатку №5.

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 29.04.2021 16:05 - 11.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

не законе визнання переможця

Номер: 9f00a34853364d1ba6a7f4f0a16a2592
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-004028-a.b3
Назва: не законе визнання переможця
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ», встановлено що відсутні будь які сертифікати, (стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі), що підтверджують якість та походження запропонованих віконних/дверних блоків. Також враховуючи що конструкції будуть встановлюватись у дошкільному навчальному закладі має бути підтверджена їх безпечність використання (ДЕРЖАВНI БУДIВЕЛЬНI НОРМИ УКРАЇНИ БУДИНКИ ТА СПОРУДИ ДИТЯЧИХ ДОШКIЛЬНИХ ЗАКЛАДIВ), жодного висновку СЄС ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ» не надано. У своїй пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ» надав довідку що не буде залучати субпідрядників, зважаючи на це невідомо походження металопластикових конструкцій оскільки жодного договору з виробником або дилером не надано. Враховуючи вище викладене можна дійти висновку що запропоновані конструкції є невідомого походження, можуть бути небезпечними для життя та неякісними, адже інформація про профіль фурнітуру, склопакет та їх виробників відсутня. Продукція невідомого походження може бути ввезена на територію України не легальним шляхом або бути такою що підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення протоколу № б/н від 21.05.2021 р. 2. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умовами тендерної документації не передбачено надання учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують якість та походження запропонованих віконних/дверних блоків. Дана вимога зазначена у договорі у пункті 4.5 де зазначено, що Виконавець гарантує якість Послуг, їх відповідність стандартам та нормативам що застосовуються для даного виду Послуг, а також у пункті 8.1 зазначено, що Виконавець гарантує якість наданих послуг, їх відповідність нормам і вимогам, що пред'являються до надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Таким чином Замовник буде контролювати якість наданих послуг вже під час ви конання договору у відповідності з його положеннями.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відповідь на вимогу необгрунтована

Номер: 8b35b95a5b0a40aeb57043aa477d507b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-004028-a.b2
Назва: Відповідь на вимогу необгрунтована
Вимога:
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р. До 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Виходячи з вище зазначеного вважаємо що дискваліфікація ТОВ «ЗМПО Прогрес» є безпідставною та незаконною. Також звертаємо увагу що є безліч заяв АМКУ, щодо скасування рішень замовників таких як дискваліфікація через сертифікат електронного ключа згідно статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Відповідь замовника що « учасники виконують вимоги тендерної документації за презумпцією згоди» є взагалі необґрунтованою адже закупівлі здійснюються згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Тож вимагаємо замовника вказати статтю та пункт Закону де вказано що учасники виконують вимоги тендерної документації за презумпцією згоди. А також вказати згідно якого нормативного документу Замовник вимагає саме кваліфікований підпис. У разі не надання обґрунтованої відповіді з посиланнями на конкретні нормативні документи, по даній закупівлі буде подано скаргу до АМКУ, ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення протоколу № б/н від 19.05.2021 р. 2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес». 3. Визнати пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес», як таку що повністю відповідає вимогам закупівлі та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідності до частини 3 статті 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Учасники, які вважають вимоги тендерної пропозиції дискримінаційними у відповідності до статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Або у відповідності до частини 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» подати скаргу до органу оскарження, що стосуються тендерної документації не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. В іншому випадку , учасники виконують вимоги тендерної документації в повному обсязі, про що у складі пропозиції надають гарантійний лист про виконання усіх вимог, зазначених Замовником у Оголошенні та Тендерній документації (частина 1 Форми пропозиції Додаток3 - це і є презумпція згоди). Таким чином у відповідності до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД усі учасники повинні були подавати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу з накладанням саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а не удосконаленого (УЕП).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 30fafea448a94c198e9193cf33516916
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-004028-a.b1
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р. До 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Виходячи з вище зазначеного вважаємо що дискваліфікація ТОВ «ЗМПО Прогрес» є безпідставною та незаконною. Також звертаємо увагу що є безліч заяв АМКУ, щодо скасування рішень замовників таких як дискваліфікація через сертифікат електронного ключа згідно статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення протоколу № б/н від 19.05.2021 р. 2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес». 3. Визнати пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес», як таку що повністю відповідає вимогам закупівлі та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідності до статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. В іншому випадку , учасники виконують вимоги тендерної документації за презумпцією згоди та повинні були у відповідності до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД подавати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу з накладанням саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а не удосконаленого (УЕП). Таким чином, підписання тендерної пропозиції УЕП суперечить вимогам Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено