• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху Відділу обслуговування громадян № 20 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за адресою: вул. С. Дашо,1, м. Старий Самбір, Львівська область)

Завершена

296 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 481.08 UAH
Період оскарження: 29.04.2021 15:58 - 07.05.2021 15:50
Вимога
Вирішена

незаконна кваліфікація

Номер: 035deb3c2b164909ada70ed62d532fb8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-003889-a.a4
Назва: незаконна кваліфікація
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ " ЄДРПОУ: 41849120, р/р.: UA663257960000026006300632536 в АТ "Ощадбанк", МФО: 325796, р/р:UA773052990000026005021006326 в АТ КБ "Приватбанк" МФО:305299 taranmixal@ukr.net, 068 953 4023 №_______________________ від "_____"___________2021р. Головне управління ПФУ у Львівській області 79016, м.Львів, вул..Митрополита Андрея, 10 Вимога 29.04.2021р. Головним управлінням ПФУ у Львівській області оголошена закупівля робіт - “Інші завершальні будівельні роботи” Капітальний ремонт даху Відділу обслуговування громадян № 20 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (82000, вул. Дашо, 1, м. Старий Самбір, Львівська область) 14.05.2021р. в результаті проведення аукціону пропозиція ПП «Аміра» була найбільш економічно вигідною, в результаті чого останній став переможцем закупівлі згідно протоколу Уповноваженої особи №43 від 20.05.2021р. Водночас, Нами проаналізована тендерна пропозиція ПП «Аміра» на відповідність останньої вимогам тендерної документації та встановлено грубі порушення вимог документації, які полягають в наступному. Вимоги тендерної документації Порушення вимог тендерної документації п.2 п.1 Додатку 1 Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів: не менше двох аналогічних договорів зі всіма додатками до них, кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, підтвердження факту оплати за даним договором. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі. 1.Учасником надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору», в якому міститься інформація про виконання робіт на наступних об’єктах: п.2.«Капітальний ремонт народного дому у с.Никловичі Самбірського району Львівської області»; п.3 «Капітальний ремонт дашків входу Пустомитівської АЗПСМ в м.Пустомити Львівської області». Роботи на вищезгаданих об’єктах не можуть вважатися аналогічним ні за видом ні за предметом оголошеної Управлінням ПФУ закупівлі. Тому, в даному випадку ПП «Аміра» не підтвердило наявність досвіду виконання аналогічних договорів у кількості не менше двох, як того вимагала Тендерна документація. 2.Учасником надано документ «Аналогічний договір 1» в складі якого містяться АКТИ виконаних робіт на об’єкті: “Капітальний ремонт даху Конюшко-Тулиголівської СЗШ І-ІІ ст..в с.Конюшки-Тулиголівські Самбірського району Львівської області». Зокрема, Акт№1 і Акт №2 не скріплений печаткою інженера з технагляду, тому є недійсними. Варто зазначити що Акт№3 і Акт №4 підписані інженером з технагляду. Постановою КМУ №903 від 11.07.2007р. затверджено «ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», п.1 якого встановлює: «Цей Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств (далі - будівництво об'єкта).» Отже, при проведенні Капітального ремонту обов’язково здійснюється технічний нагляд за виконанням будівельно монтажних робіт. п.5 Особи, що здійснюють технічний нагляд: 1) проводять перевірку: відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації. Отже, учасник ПП «Аміра» не підтвердив повне виконання робіт на згаданому об’єкті, оскільки надав Акти КБ-2в, які не були підписані інженером з технагляду і які є недійсними. П.3 п.1 Додатку 1 Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі: Наявність учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід –(у вигляді довідки, складеної в довільній формі) Учасник в «Довідці щодо наявності працівників» вказав про наявність в нього, зокрема: двох покрівельників будівельних 4 розряду та необхідність прийняти одного монтажника-складальника металопластикових конструкцій. В класифікаторі професій і посад такої професії як монтажник-складальник немає, тому невідомо про якого працівника йдеться. В Довіднику професійних характеристик професій робітників покрівельник сталевих покрівель 4 розряду: Завдання та обов’язки. Виконує роботи середньої складності під час ремонту й улаштовування покрівель з покрівельної сталі. Приклади робіт. Розпаковування, очищання та прооліфлювання покрівельної сталі. Обрізання листів. Заготовлення картин рядового покриття. Розбирання покрівлі з листової сталі. Оскільки Технічними вимогами(Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачається також виконання робіт з улаштування дерев’яних крокв та лат(350 кв.м.) – такі роботи повинні виконуватися тесляром і столяром будівельним. Таким чином, учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації. п.13 Додатку 1 Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі : Копія сертифікатів якості на матеріальні ресурси.( надається - після закупівлі товарів) Учасник не подав сертифікатів якості на лист профільний сталевий. Тому, враховуючи вищенаведене, - Прошу: 1.Прошу повторно розглянути пропозицію ПП «Аміра» та дискваліфікувати пропозиція як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Директор Т.Михалик
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу від 20.05.2021 № 2 від ПП “Інвест-Будмонтаж”, в межах компетенції, повідомляємо наступне . Відповідно до п.1 Додатоку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі”, учасник повинен надати довідку довільної форми, сканкопії з оригіналів: не менше двох аналогічних договорів зі всіма додатками до них, кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, підтвердження факту оплати за даним договором. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ПП “Аміра” надано три договори зі всіма додатками та документами, які підтверджують факт оплати, а сааме: 1.Договір № 18- 74 від 16.07.2018р„ 384979,00 грн. 2. Договір № 19- 81 від 27.08.2019р., 352646,00 грн 3. Договір № 208 від 10.12.2020р., 191837,00 грн. Оскільки в назві аналогічного договору не можна вмістити весь перелік робіт згідно Технічного завдання, була вимога до учасників надати разом з договорами кошториси зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3), підтвердження факту оплати за даним договором. В поданих ПП “Аміра” документах видно, що виконувані в аналогічних договорах роби відповідають роботам, що планується виконувати згідно Технічного завдання. Наявність у ПП “Аміра” працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід була підтверджена шляхом подачі довідки, складеної в довільній формі. Класифікатор професій ДК 003:2010 містить професійні назви робіт, які планує використовувати ПП «Аміра», а саме: код КП 7129 Монтажник-складальник металопластикових конструкцій; код КП 7139 Покрівельник будівельний. Наявність покрівельника сталевих покрівель 4 розряду у довідці не вказано. Тому, ПП “Аміра” вищезазначену вимогу виконано. Надання копій сертифікатів якості на матеріальні ресурси надається після закупівлі товарів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна кваліфікація

Номер: 1beb24d2df934dccabd703752c020d56
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-003889-a.a3
Назва: Неправомірна кваліфікація
Вимога:
Просимо відмінити рішення прийняте згідно Протоколу № 41 від 18.05.2021р. про визнання ПП «АГРОБУД» переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху Відділу обслуговування громадян №20 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області заадресою: вул. С.Дашо, 1 , м. Старий Самбір, Львівська область» у зв’язку із невідповідністю поданої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно поданої «Довідка про матеріально-технічну базу» а) не відображено згідно поданої шапки таблиці дані про марки машин, механізмів, обладнання та устаткування, а вказано лиш назву обладнання; б) в довідці відсутні необхідні для виконання робіт згідно поданої «Підсумкової відомості ресурсів» наступні машини: Перфоратори електричні, Кран переносний, Крани на автомобільному ходу, Навантажувачі одноковшові, Підіймачі щоглові будівельні, Підіймачі вантажопасажирські. 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ПП «АГРОБУД» не виконало вимогу щодо надання підтвердження факту оплати за аналогічними виконаними договорами. 3) Наявність учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПП «АГРОБУД» у поданій «Довідка про працівників» не відобразив потребу і наявність покрівельника та монтажника металопластикових конструкцій. 4) Відповідно до п. 1 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати сканований з оригіналу Витяг з реєстру платників єдиного податку - для платника єдиного податку. ПП «АГРОБУД» надав копію Свідоцтва платника єдиного податку. 5) Відповідно до п. 7 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати сканований з оригіналу документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника/переможця спрощеної закупівлі щодо права підпису документів пропозиції і договору. ПП «АГРОБУД» надав копію наказу. 6) Відповідно до п. 10 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати скановану з оригіналу ліцензію Учасника електронних закупівель на право виконання робіт з додатками. ПП «АГРОБУД» надав копію Ліцензії з додатком. 7) Відповідно до п. 11 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. ПП «АГРОБУД» надав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості, а також не зазначив у яких відносинах перебуває із даним інженером-проектувальником. 8) Відповідно до п. 12 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальною запискою; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунку загальновиробничих витрат; - інформаційну модель кошторису (у форматі ims, imd, bsdu, bdcu) а) ПП «АГРОБУД» не надав підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 або аналогу; б) Пояснювальна записка, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису не пропечатана та не підписана (немає розшифровки посади та прізвища) організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника; в) Розрахунок загальновиробничих витрат не завантажено в складі пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.05.2021 16:41
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна кваліфікація

Номер: a913a90aef1848b98ca6fdf2f1c8baf6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-003889-a.a2
Назва: Неправомірна кваліфікація
Вимога:
Просимо відмінити рішення прийняте згідно Протоколу № 41 від 18.05.2021р. про визнання ПП «АГРОБУД» переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху Відділу обслуговування громадян №20 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області заадресою: вул. С.Дашо, 1 , м. Старий Самбір, Львівська область» у зв’язку із невідповідністю поданої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно поданої «Довідка про матеріально-технічну базу» а) не відображено згідно поданої шапки таблиці дані про марки машин, механізмів, обладнання та устаткування, а вказано лиш назву обладнання; б) в довідці відсутні необхідні для виконання робіт згідно поданої «Підсумкової відомості ресурсів» наступні машини: Перфоратори електричні, Кран переносний, Крани на автомобільному ходу, Навантажувачі одноковшові, Підіймачі щоглові будівельні, Підіймачі вантажопасажирські. 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ПП «АГРОБУД» не виконало вимогу щодо надання підтвердження факту оплати за аналогічними виконаними договорами. 3) Наявність учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПП «АГРОБУД» у поданій «Довідка про працівників» не відобразив потребу і наявність покрівельника та монтажника металопластикових конструкцій. 4) Відповідно до п. 1 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати сканований з оригіналу Витяг з реєстру платників єдиного податку - для платника єдиного податку. ПП «АГРОБУД» надав копію Свідоцтва платника єдиного податку. 5) Відповідно до п. 7 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати сканований з оригіналу документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника/переможця спрощеної закупівлі щодо права підпису документів пропозиції і договору. ПП «АГРОБУД» надав копію наказу. 6) Відповідно до п. 10 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати скановану з оригіналу ліцензію Учасника електронних закупівель на право виконання робіт з додатками. ПП «АГРОБУД» надав копію Ліцензії з додатком. 7) Відповідно до п. 11 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. ПП «АГРОБУД» надав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості, а також не зазначив у яких відносинах перебуває із даним інженером-проектувальником. 8) Відповідно до п. 12 «Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі» Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальною запискою; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунку загальновиробничих витрат; - інформаційну модель кошторису (у форматі ims, imd, bsdu, bdcu) а) ПП «АГРОБУД» не надав підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 або аналогу; б) Пояснювальна записка, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису не пропечатана та не підписана (немає розшифровки посади та прізвища) організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника; в) Розрахунок загальновиробничих витрат не завантажено в складі пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.05.2021 16:41
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконна кваліфікація

Номер: 7b303dee27a34a069558fd51dc0ed0a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-003889-a.b1
Назва: Незаконна кваліфікація
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ " ЄДРПОУ: 41849120, р/р.: UA663257960000026006300632536 в АТ "Ощадбанк", МФО: 325796, р/р:UA773052990000026005021006326 в АТ КБ "Приватбанк" МФО:305299 taranmixal@ukr.net, 068 953 4023 №_______________________ від "_____"___________2021р. Головне управління ПФУ у Львівській області 79016, м.Львів, вул..Митрополита Андрея, 10 Вимога 29.04.2021р. Головним управлінням ПФУ у Львівській області оголошена закупівля робіт - “Інші завершальні будівельні роботи” Капітальний ремонт даху Відділу обслуговування громадян № 20 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (82000, вул. Дашо, 1, м. Старий Самбір, Львівська область) 14.05.2021р. в результаті проведення аукціону пропозиція ПП «Агробуд» була найбільш економічно вигідною, в результаті чого останній став переможцем закупівлі згідно протоколу Уповноваженої особи №41 від 18.05.2021р. Водночас, Нами проаналізована тендерна пропозиція ПП «Агробуд» на відповідність останньої вимогам тендерної документації та встановлено грубі порушення вимог документації, які полягають в наступному. Вимоги тендерної документації Порушення вимог тендерної документації п.1 Додатку 1 Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі та технології виконання робіт, (якщо обладнання орендоване – надати копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – надати сканкопії таких договорів з оригіналів). В підсумковій відомості ресурсів(Документ 329_СД_ИВРЛС 2-1-1) учасник вказує на те, що до виконання робіт планує залучити, зокрема: 1).Крани переносні; 2).Крани на автомобільному ходу; 3).Навантажувачі одноковшеві; 4).Підіймачі щоглові будівельні; 5).Підіймачі вантажопасажирські. Проте, в «Довідці про матеріально-технічну базу» вказує на наявність в ПП «Агробуд» наступного обладнання: Болгарка, Дрель ударний, Бензопила, Плиткоріз, тобто учасник не підтвердив наявність обладнання, яке він планує використовувати відповідно до технічних вимог предмета закупівлі, та того обладнання, які ж він сам вказав в поданій Підсумковій відомості ресурсів. П.2 п.1 Додатку 1 Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів: не менше двох аналогічних договорів зі всіма додатками до них, кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, підтвердження факту оплати за даним договором. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі. 1.Учасником не надано підтвердження факту оплати за договором. 2.Учасником надано документ «Довідка аналогічні договори», в якому міститься інформація про виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт їдальні Білицької ЗОШ І-ІІ ступенів», який не може вважатися аналогічним ні за видом ні за предметом оголошеної Управлінням ПФУ закупівлі. Тому, в даному випадку ПП «Агробуд» не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічних договорів у кількості не менше двох, як того вимагала Тендерна документація. П.3 п.1 Додатку 1 Інформація та документи, які подаються учасниками процедури закупівлі: Наявність учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід –(у вигляді довідки, складеної в довільній формі) Учасник в «Довідці про працівників» вказав про наявність в нього, зокрема: Водія, двох штукатурів, лицювальника-плиточника та маляра. Нагадую, що предметом оголошеної Вами закупівлі є Капітальний ремонт даху. Очевидним є те, що перелічені професії працівників не мають жодного стосунку до ремонту даху, оскільки тут потрібна наявність Тесляра, Столяра будівельного, покрівельника сталевих покрівель, тощо. Таким чином учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, бо провести капітальний ремонт даху водіями і штукатурами неможливо. п.11 Додатку 1 Інші документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі : Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації(!!!!!) завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. Учасник подав Сертифікат інженера проектувальника, в якому міститься інформація про те, що роботи, пов’язані з створенням об’єкту архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. По-перше, даний сертифікат не дає право на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації, а по-друге – сертифікат не завірений печаткою і підписом інженера-проектувальника, як цього вимагала Тендерна документація. Тому, враховуючи вищенаведене, - Прошу: 1.Прошу повторно розглянути пропозицію ПП «Агробуд» та дискваліфікувати пропозиція як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Директор Т.Михалик
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.05.2021 16:41