-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Завершена
6 147 171.65
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 735.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 735.86 UAH
Період оскарження:
29.04.2021 15:42 - 11.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
усунути дискримігаційні вимоги
Номер:
6500b923ca5f4044a117ff6e479cb182
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.c7
Назва:
усунути дискримігаційні вимоги
Вимога:
Звертаємось до Вас з проханням усунути дискримінаційну вимогу тендерної документації Додаток № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону.» п. 4.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмета закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
Замовник даною вимогою тендерної документації звужує кого потенційних учасників, що суперечить п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Виходячи з вище викладеного просимо викласти Додаток №2 п. 4.3 тендерної документації в наступній редакції:
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, предметом якого є код ДК 021:2015 – 34630000-2 - частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контроля залізничного руху.
Невід’ємною частиною цієї довідки є копія зазначеного аналогічного договору (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
Також вважаємо, що Замовником допущенні дискримінаційні вимоги та грубо порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015. Залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, якщо нашу вимогу не буде виконано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2021 16:47
Вирішення:
Замовник залишає вимогу без задоволення та інформує:
Відповідно до п.3 частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно п.22 частини 1 статті 1 Закону: Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Питання щодо додатку А. Умови пакування, маркування:
Номер:
9a132982bf854158baa2834ca0a10880
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.b6
Назва:
Питання щодо додатку А. Умови пакування, маркування:
Вимога:
Щодо приведення у відповідність та внесення змін до тендерної документації оголошення № UA-2021-04-29-003495-a, а саме: у відповідності до ст. 24, ч. 4 ст.5, ст. 22, ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність вимоги Технічні та якісні характеристики (Додаток А) у відповідності з ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT) Умови пакування, маркування на предмет закупівлі (Автозчепу СА-3 (в зборі), хомут тяговий).
В пункті 5.5 ДСТУ ГОСТ 22703:2018 вказано посилання лише на маркування продукції, та не вказано жодної інформації про умови пакування, тому необхідно даний пункт викласти в наступній редакції без зазначення конкретного пункту ДСТУ ГОСТ а саме:
Умови пакування, маркування: Відповідно до ДСТУ ГОСТ 22703:2018
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 16:13
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Питання щодо додатку А. гарантійні терміни:
Номер:
628d48dd6f1a4e10baf755c2c1f2406e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.c5
Назва:
Питання щодо додатку А. гарантійні терміни:
Вимога:
Щодо приведення у відповідність та внесення змін до тендерної документації оголошення № UA-2021-04-29-003495-a, а саме: у відповідності до ст. 24, ч. 4 ст.5, ст. 22, ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність вимоги Технічні та якісні характеристики (Додаток А) у відповідності з ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT), так як тендерній документації посилаються, що продукція виготовляється згідно ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT) . відповідно нього гарантійний термін експлуатації на корпус автозчепу, тяговий хомут і хвостика автозчепу – 4 роки з дня їх виготовлення або 500 тис. км пробігу на залізничному рухомому складі.
У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є хомут тяговий, а не корпус і деталі автозчепу, даний пункт необхідно викласти в наступній редакції:
Гарантійний термін експлуатації тягового хомута - чотири роки з дня їх виготовлення або 500 тис.км пробігу на залізничному рухомому складі.
Аналогічна ситуація щодо Автозчепу СА-3. В тендерній документації вказаний гарантійний термін експлуатації, який не має відношення до Автозчепу СА-3 106-01-00-0сб 1835.01.00СБ, що є продукцією предмету закупівлі та поставляється в зборі, а поширюється лише на корпус автозчепу, тяговий хомут і хвостика автозчепу відповідно до ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT). Автозчеп СА-3 виготовляється згідно ТУ виробника, в якому зазначено, що гарантійний термін експлуатації становить 3 роки з дня введення в експлуатацію, тому просимо Вас викласти Додаток А:
«Гарантійний термін експлуатації - 3 роки з дня введення в експлуатацію».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 16:12
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2021 10:00
Вимога
Вирішена
Прохання про перенос
Номер:
385be7fee4e349f7be5010bcdb37d13f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.a4
Назва:
Прохання про перенос
Вимога:
Звертаємось до Вас з проханням перенести дату подачі учасником документів на 14 днів в зв'язку з тим, що не встигаємо отримати ряд дозвільних документів. Сподіваємося на порозуміння з Вашого боку та позитивне вирішення даного питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2021 16:01
Вирішення:
Замовником перенесено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Питання щодо додатку А. Умови пакування, маркування:
Номер:
0dcb706c83574881b91151913c154cfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.b3
Назва:
Питання щодо додатку А. Умови пакування, маркування:
Вимога:
Щодо приведення у відповідність та внесення змін до тендерної документації оголошення № UA-2021-04-29-003495-a, а саме: у відповідності до ст. 24, ч. 4 ст.5, ст. 22, ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність вимоги Технічні та якісні характеристики (Додаток А) у відповідності з ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT) Умови пакування, маркування на предмет закупівлі (Автозчепу СА-3 (в зборі), хомут тяговий).
В пункті 5.5 ДСТУ ГОСТ 22703:2018 вказано посилання лише на маркування продукції, та не вказано жодної інформації про умови пакування, тому необхідно даний пункт викласти в наступній редакції без зазначення конкретного пункту ДСТУ ГОСТ а саме:
Умови пакування, маркування: Відповідно до ДСТУ ГОСТ 22703:2018
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 10:26
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Питання щодо додатку А. гарантійні терміни:
Номер:
d95df18b08a34d53997a13daa9082878
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.b2
Назва:
Питання щодо додатку А. гарантійні терміни:
Вимога:
Щодо приведення у відповідність та внесення змін до тендерної документації оголошення № UA-2021-04-29-003495-a, а саме: у відповідності до ст. 24, ч. 4 ст.5, ст. 22, ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність вимоги Технічні та якісні характеристики (Додаток А) у відповідності з ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT), так як тендерній документації посилаються, що продукція виготовляється згідно ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT) . відповідно нього гарантійний термін експлуатації на корпус автозчепу, тяговий хомут і хвостика автозчепу – 4 роки з дня їх виготовлення або 500 тис. км пробігу на залізничному рухомому складі.
У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є хомут тяговий, а не корпус і деталі автозчепу, даний пункт необхідно викласти в наступній редакції:
Гарантійний термін експлуатації тягового хомута - чотири роки з дня їх виготовлення або 500 тис.км пробігу на залізничному рухомому складі.
Аналогічна ситуація щодо Автозчепу СА-3. В тендерній документації вказаний гарантійний термін експлуатації, який не має відношення до Автозчепу СА-3 106-01-00-0сб 1835.01.00СБ, що є продукцією предмету закупівлі та поставляється в зборі, а поширюється лише на корпус автозчепу, тяговий хомут і хвостика автозчепу відповідно до ДСТУ ГОСТ 22703:2018 (ГОСТ 22703:2012, IDT). Автозчеп СА-3 виготовляється згідно ТУ виробника, в якому зазначено, що гарантійний термін експлуатації становить 3 роки з дня введення в експлуатацію, тому просимо Вас викласти Додаток А:
«Гарантійний термін експлуатації - 3 роки з дня введення в експлуатацію».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 10:24
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Питання щодо досвіду виконання аналогічних договірів:
Номер:
1824ea6b2fd842c6aeea16e14194a427
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.a1
Назва:
Питання щодо досвіду виконання аналогічних договірів:
Вимога:
Звертаємось до Вас з проханням усунути дискримінаційну вимогу тендерної документації Додаток № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону.» п. 4.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмета закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
Замовник даною вимогою тендерної документації звужує кого потенційних учасників, що суперечить п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Виходячи з вище викладеного просимо викласти Додаток №2 п. 4.3 тендерної документації в наступній редакції:
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, предметом якого є код ДК 021:2015 – 34630000-2 - частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контроля залізничного руху.
Невід’ємною частиною цієї довідки є копія зазначеного аналогічного договору (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
Також вважаємо, що Замовником допущенні дискримінаційні вимоги та грубо порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015. Залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, якщо нашу вимогу не буде виконано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 10:23
Вирішення:
Замовник залишає вимогу без задоволення та інформує:
Відповідно до п.3 частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно п.22 частини 1 статті 1 Закону:
Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2021 10:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
2f1ab87fd5b041ebaf1f5cc2f8fd31bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003495-a.b8
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Вважаємо, що рішення Замовника є незаконним та необґрунтованим, оскільки він відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Іст Лоуд Груп» через нібито відсутність документів, які насправді наявні у складі тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.07.2021 14:55
- Скарга.docx 20.07.2021 14:55
- Лист НКЗ.pdf 20.07.2021 14:55
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 30.07.2021 16:11
- Додаткові пояснення до скарги.docx 30.07.2021 16:11
- Рішення від 22.07.2021 № 16796.pdf 23.07.2021 10:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2021 № 17672.pdf 03.08.2021 16:17
- Рішення від 02.08.2021 № 17672.pdf 05.08.2021 17:15
- UA-2021-04-29-003495-a (ЗАПЕРЕЧЕННЯ ІСТ ЛОУД ГРУП).docx 28.07.2021 15:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
02.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2021 10:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.08.2021 17:15
Задовільнена:
Так