-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (ЛОТ-1 послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на узбережжі Чорного моря ) (ЛОТ-2 послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих у гірській місцевості Івано-Франківської області )
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2021 15:19 - 11.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень в тендерній документації
Номер:
f3f665a91d84460ba21363c85a5e776d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-003060-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень в тендерній документації
Вимога:
Шановні посадові особи замовника!
В тендерній документації є інформація про предмет закупівлі, а саме ЛОТ – 2 (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих у гірській місцевості Івано-Франківської області).
Ви конкретизуєте вимоги до учасника: "Наявність в учасника майнових об'єктів оздоровлення та відпочинку дітей в гірській місцевості Івано-Франківської області". Чим викликана така конкретизація, яка фактично є дискримінаційною по відношенню до інших дитячих закладів, розташованих в гірській місцевості інших областей України (зокрема Центру Карпат - Закарпатської області).
Вказана в тендерній документації вимога є дискримінацією учасників, яка унеможливлює взяти участь учасників з інших областей у закупівлі, що проводиться, та звужує коло потенційних учасників до кількох, які можуть виконати дискримінаційну умову.
Виходячи з вище наведеного, вимагаємо усунути вказану дискримінаційну умову та привести у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну документацію.
У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2021 22:54
Вирішення:
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із замовників публічних закупівель є органи місцевого самоврядування..
Одним з основних завдань є забезпечення реалізації державної політики в сфері соціального захисту дітей та сім'ї, що включає оздоровлення та відпочинок дітей, насамперед дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки Малинської міської територіальної громади, шляхом проведення закупівлі послуг код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (ЛОТ-1 послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на узбережжі Чорного моря ) (ЛОТ-2 послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих у гірській місцевості Івано-Франківської області ) (далі – Замовник) проводить свою роботу виключно в рамках чинного законодавства та діє в інтересах дітей , які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для яких планується придбання послуг і в жодному разі не має наміру порушувати права окремих осіб та надавати преференції іншим.
Відповідно до статті 3 Закону одним з принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність.
Замовника діє відповідно до ст. 11 Закону та у відповідності до Положення відповідає за організацію та проведення процедури закупівель та зокрема, в процесі забезпечує реалізацію планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель, забезпечення складання та затвердження технічних умов предмету закупівлі.
Уповноважена особа проводить закупівлю послуг центрів і будинків відпочинку у відповідності до затвердженого річного плану Замовника за декількома лотами процедури відкритих торгів, однією з яких закупівля послуг на узбережжі Чорного моря.
Розробляючи тендерну документацію Замовник керувався положеннями ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Примірною тендерною документацією, а також враховував результати попередньо проведеного опитування опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, батьків тих дітей, для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2020 році.
Відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Міський бюджет формується за рахунок сплачених податків мешканців громади. Депутати Малинської міської ради, затверджуючи бюджет на поточний рік, враховують інтереси та потреби своєї громади, а також зобов’язують органи місцевого самоврядування надавати якісні послуги та ефективно використовувати кошти міського бюджету, зокрема при закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку, враховувати вимоги Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», щодо принципів, на яких ґрунтується політика у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, а саме, створення оптимальних умов безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, також враховувати побажання батьків або осіб, які їх замінюють, щодо якості надання послуг.
Відповідно до чинного законодавства першочерговими категоріями для оздоровлення та відпочинку з числа тих, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки є:
- діти-сироти та діти, позбавлених батьківського піклування;
- діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції;
- діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;
-діти-інваліди;
- діти з багатодітних та малозабезпечених сімей;
- діти , що перебувають на диспансерному обліку;
- талановиті та обдаровані діти, відмінники навчання.
Путівки Замовником закуповуються саме для відпочинку цих дітей.
Також, Замовник при визначенні закупівель мав на меті забезпечити реалізацію конституційного права кожної дитини на оздоровлення та відпочинок, створення сприятливих умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації дозвілля дітей з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організації раціонального харчування, створення відповідних умов проживання та забезпечення безпечного цілодобового перебування дитини на території дитячого закладу.
Замовник не ставив за мету звузити коло учасників, а лише використовуючи правові та економічні засади, діючи виключно в рамках законодавства, здійснити закупівлю послуг для забезпечення потреб громади, переслідуючи мету виключно якісної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. У своїй тендерній документації на закупівлю послуг код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (ЛОТ-1 послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на узбережжі Чорного моря ) (ЛОТ-2 послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих у гірській місцевості Івано-Франківської області )
орієнтувався виключно на розрахунки, які були зроблені виходячи із побажань (заяв, поданих батьками, або особами, що їх заміняють) на оздоровлення категорійних груп дітей.
Встановлюючи такі вимоги, жодним чином не порушив п.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призведуть до дискримінації учасників, оскільки в Івано-Фанківській області є достатня кількість дитячих оздоровчих закладів з високим рівнем забезпечення умов відпочинку, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.05.2021 00:01