• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за об’єктом: ««Капітальний ремонт системи порошкового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (неврологічний корпус, ВІТ, харчоблок, терапевтичний корпус) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів,34.)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за кодом ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Завершена

63 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 317.50 UAH
Період оскарження: 29.04.2021 15:12 - 07.05.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна вимога

Номер: d6655b338b9f449da46546ec8de95a5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-001479-b.a2
Назва: Неправомірна вимога
Вимога:
Відповідно до п. 15 Додатку 2 до оголошення, Замовник вимагає: «Обов'язковою умовою участі в спрощеній закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, документ, що підтверджує трудові відносини з учасником та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.». Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам проведення закупівель визначених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже вимога про надання Акт відвідування та огляду об’єкта є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги до оголошення UA-2021-04-29-001479-b про усунення порушення повідомляємо наступне. В Додатку № 2 до Оголошення встановлена вимога щодо попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції Учасником. У зв'язку із тим, що КНП «Міська лікарня № 6»ЗМР є об'єктом підвищеного ступеню ризику, також об'єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб, ми як Замовник, бажаємо максимально захистити себе від неякісного виконання робіт у сфері пожежної безпеки. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно встановлює вимоги щодо предмету спрощеної закупівлі, які вважає за необхідним зазначити, у відповідності частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. До того ж, виконання договору про здійснення технічного нагляду передбачає саме особисту присутність спеціаліста з технічного нагляду безпосередньо на об'єкті впродовж всього виконання капітального ремонту системи порошкового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. В свою чергу, при виконані даної вимоги Учасниками, гарантуємо збереження конфіденційності щодо відвідувань учасників на весь період спрощеної закупівлі. Тому, вважаємо , що у своїй вимозі щодо попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції відсутня жодна дискримінація Учасників та не містить вимог, що обмежують конкуренцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.05.2021 10:52
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження щодо дискваліфікації

Номер: 0ea7523f6fd945ebbb480af6077f0a68
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-001479-b.c1
Назва: Оскарження щодо дискваліфікації
Вимога:
Просимо видалити вимогу №15 щодо надання Акту обстеження об’єкту за підписами представників замовника та учасника.адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги до оголошення UA-2021-04-29-001479-b про усунення порушення повідомляємо наступне. В Додатку № 2 до Оголошення встановлена вимога щодо попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції Учасником. У зв'язку із тим, що КНП «Міська лікарня № 6»ЗМР є об'єктом підвищеного ступеню ризику, також об'єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб, ми як Замовник, бажаємо максимально захистити себе від неякісного виконання робіт у сфері пожежної безпеки. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно встановлює вимоги щодо предмету спрощеної закупівлі, які вважає за необхідним зазначити, у відповідності частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. До того ж, виконання договору про здійснення технічного нагляду передбачає саме особисту присутність спеціаліста з технічного нагляду безпосередньо на об'єкті впродовж всього виконання капітального ремонту системи порошкового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. В свою чергу, при виконані даної вимоги Учасниками, гарантуємо збереження конфіденційності щодо відвідувань учасників на весь період спрощеної закупівлі. Тому, вважаємо , що у своїй вимозі щодо попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції відсутня жодна дискримінація Учасників та не містить вимог, що обмежують конкуренцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 16:25