• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек, скумбрія)

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження: 29.04.2021 14:47 - 07.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

порушення п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" при визнанні переможця

Номер: 7baebbecc8d74c8fba977f160d7e55fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-006549-c.b1
Назва: порушення п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" при визнанні переможця
Вимога:
Звертаємось до Вас з метою усунення порушення у процесі проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Комунальним некомерційним підприємством "Волноваська центральна районна лікарня" 29.04.2021 року було оголошено спрощену закупівлю ID UA-2021-04-29-006549-c на придбанння товарів за ДК 021:2015: 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені». В процесі закупівлі вами, як замовником не було дотримано принципів законодавства про державні закупівлі, що потягло за собою наслідки у вигляді порушення гарантованого нам п. 5 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – «Закон») права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі Замовником було допущене порушення п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону і не відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Даниил-логістік" (далі – «Учасник»), що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. По-перше, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі була присутня вимога щодо надання гарантійного листа про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора. У складі пропозиції було надано пояснювальну записку, в якій зазначене, що Учасник не надає копії санітарних паспортів на транспортні засоби з огляду на те, що ст.ст. 43, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якостi харчових продуктiв» не передбачене оформлення санітарних паспортів. Вважаємо факт надання цієї пояснювальної записки замість гарантійного листа невідповідністю вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі з огляду на таке. Відповідно до пункту 12.3 «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства транспор-ту України від 14.10.1997 № 363, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568, передбачено обов’язкову наявність сані-тарного паспорту автомобіля при перевезенні харчових продуктів. Згідно з пунктом 181 розділу ХІ "Санитарных правил для предприятий продовольственной торговли" (мовою оригіналу) від 16.04.1991 № 5781-91 (в редакції від 23.01.2006) "транспорт, используемый для перевозки пищевых продуктов должен иметь санитарный паспорт…." (мовою оригіналу). Тобто, Замовником було встановлено законну вимогу щодо надання га-рантійного листа відносно санітарних паспортів, а Учасник її не виконав, відтак, його пропозиція підлягає відхиленню. По-друге, Учасник не виконав вимогу щодо надання гарантійного листа про наявність санітарної книжки водія – експедитора. У зв’язку з викладеним, вимагаємо відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Даниил-логістік" на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону як таку, яка не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Інформуємо, що відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону. З огляду на інформацію, наведену вище, наразі видавання санітарних паспортів законодавством не передбачено. ТОВ «Даниил-логістік» надало пояснювальний лист, щодо цього приводу. Деякі підзаконні акти, наприклад наказ Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568 передбачено обов’язкову наявність санітарного паспорту автомобіля при перевезенні харчових продуктів суперечать вказаним нормам Закону №771/97-ВР. У разі суперечності норм підзаконного акта нормам Закону, слід застосовувати норми Закону, як основного джерела права в системі нормативно-правових актів, що закріплено Констітуцією України (ст.19) ТОВ «Даниил-логістік» замість гарантійного письма про наявність санітарної книжки водія – експедитора надало діючі оригінали санітарних книжок водіїв-експедиторів, чим підтвердило їх наявність.
Статус вимоги: Відхилено