-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.
Торги не відбулися
7 567 091.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 835.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 835.46 UAH
Період оскарження:
29.04.2021 11:40 - 11.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c4285c030a054e919be0295f53a085f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-000975-a.c6
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «Поділля Євробуд» до розгляду.
2. Встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника Дунаєвецької міської ради під час проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.)», ідентифікатор UA-2021-04-29-000975-a.
3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно п.2 ч. 18 ст. 18 та п.2 ч.1 ст. 32 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога/скарга 02.06.2021 11:50
- рішення від 04.06.2021№12569+лист замовнику.pdf 07.06.2021 12:09
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021№11361.pdf 16.06.2021 11:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 №14527.pdf 30.06.2021 19:26
- рішення від 29.06.2021 №14527.pdf 02.07.2021 18:59
- пояснення 10.06.2021 16:36
- пояснення у ворді 10.06.2021 16:36
- Прінт скріни 10.06.2021 16:36
- Протокол №52 10.06.2021 16:36
- Протокол №53 10.06.2021 16:36
- Протокол №54 10.06.2021 16:36
- Протокол №55 10.06.2021 16:36
- Прінт скріни поданої пропозиції 10.06.2021 16:36
- Документи, що підтверджують наявність екскаватора 10.06.2021 16:36
- Документи, що підтверджують наявність екскаватора 2 10.06.2021 16:36
- Документи, що підтверджують наявність екскаватора 3 10.06.2021 16:37
- декларація відповідності 10.06.2021 16:37
- Лист згода витрати 10.06.2021 16:37
- Документи, що підтверджують підпис 10.06.2021 16:37
- Документи, що підтверджують підпис 10.06.2021 16:37
- Документи, що підтверджують підпис 10.06.2021 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2021 13:03
Дата розгляду скарги:
15.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.06.2021 12:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2021 19:00
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2021 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення, шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
48415a70f252492bb6f34b81cee933b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-000975-a.a5
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «Поділля Євробуд» до розгляду.
2. Встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника Дунаєвецької міської ради під час проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.)», ідентифікатор UA-2021-04-29-000975-a.
3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно п.2 ч. 18 ст. 18 та п.2 ч.1 ст. 32 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.06.2021 11:46
Вимога
Є відповідь
частина 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
8f820ba5b69f4872896cf4e2cf2678b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-000975-a.b4
Назва:
частина 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Керуючись вимогою частини 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаюсь до Замовника торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-29-000975-a, із вимогою, щодо роз’яснення допущених помилок учасником ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", а саме 1. У Підсумковій відомості ресурсів п. 9, які учасник завантажив у своїй пропозиції, вказує будівельні машини і механізми, а саме крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 тон. Даний вид механізму згідно постанови КМУ №77 від 03.02.2021 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» віднесений до групи класу наслідків А.
В пропозиції вищезазначеного учасника наявна Довідка № 30.1 де вказується, що не будуть виконуватись роботи групи класу наслідків «А» тому учасник не надає декарацію відповідності матеріально-технічної бази відповідно вимогам законодавства з питань охорони праці, що мають бути видані до набрання чинності постанови КМУ №77 від 03.02.2021, або є чинними до внесення змін до таких декларацій.
На підставі вищевикладеного, у учасника даної закупівлі ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази відповідно вимогам законодавства з питань охорони праці, що має бути видана до набрання чинності постанови КМУ №77 від 03.02.2021, або є чинна до внесення змін до таких декларацій на механізм, що зазначений у п.9 Підсумкової відомості ресурсів Автокран. Натомість учасник надав договір оренди Автокрану МАЗ 538702 10-20т. без відповідної декларації згідно вимогам законодавства, а також не зазначено водія кранівника що має допуск до даного виду робіт.
Також аналізуючи надану учасником ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» кошторисну документацію виявлено ряд невідповідностей технічному завданню тендерної документації, які суттєво впливають на вартість пропозиції та вартість договору що в кінцевому результаті призвело до невідповідності кількісним і якісним характеристикам предмету закупівлі. А саме в:
Роздiл 1. Будівництво насосної станції
1. п.48 Плитка для підлоги керамограніт Гресс ПНГ 300 х 300 ДСТУ Б В.2.7-117-2002 - в Технічному завданні (ТЗ) 5,35 м.кв в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 5.3448
Роздiл 3. Внутрішні електричні мережі насосної станції
2. п.159 Свiтильники ЛПО 2х15-001-У3 – в ТЗ 2 шт в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 4шт.
Роздiл 4. Реконструкція артезіанської свердловини №3734
3. п.194 Фланець під втулку д.63 з прокладкою – в ТЗ 1шт в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 2 шт.
Роздiл 7. Реконструкція водонапірної башти
4. п.289 Очищення примiщень вiд смiття - в ТЗ 0.1т. в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 1т.
5. п.290 Промивання з дезинфекцiєю водонапірної башти - в ТЗ 10м. в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»1м.
Реконструкція лінійних мереж водопостачання мікрорайону «Північний».
Реконструкція місцевої водопровідної мережі мікрорайону «Північний» с.Залісці (вул. Сонячна, Б.Хмельницького, Набережна, Пушкіна, Молодіжна,
Лісова, Матросова, Дм.Філімонова, провул.Лісовий).
Відділ 1. Реконструкція водопровідних колодязів
Роздiл 5. Водопровідний колодязь В1.5
6. п. 234 Муфта терморезисторна ПЕ 100 SDR11 Д.90 - в ТЗ 2шт. в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»1шт.
Роздiл 7. Водопровідний колодязь В1.7
7. п. 306 Додавати або виключати на кожнi 5 ммзмiни товщини бетонних стяжок - в ТЗ 1 м2 в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»5.3 м2
Роздiл 8. Водопровідний колодязь В1.8
8. п.322 Установлення фасонних частин дiаметром 50 мм - в ТЗ 0,001т в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»0,01т.
Роздiл 9. Водопровідний колодязь В1.9
9. п. 352 Установлення чавунних засувок або клапанiв зворотних дiаметром 50 мм - в ТЗ 2шт в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 1 шт.
Реконструкція будівель та споруд водопостачання мікрорайону "Центральний"
Реконструкція місцевої водопровідної мережі мікрорайону "Центральний" с.Залісці (вул. Дм.Філімонова, М.Марчака, Романчука, Лесі Українки,
Світла, Гагаріна, Декоративна, Зелена, Садова, І.Франка, Щастя, Шевченка, провул.Світлий, Зелений, Річний)
Роздiл 1. Будівництво насосної станції
10. п. 48 Плитка для підлоги керамограніт Гресс ПНГ 300 х 300 ДСТУ Б В.2.7-117-2002.- в ТЗ 5,35 м.кв в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»5.3448
Роздiл 4. Реконструкція артезіанської свердловини №2943
11. п.219 Прокладка пароніт для фланцевих з"єднань Ду80 – в ТЗ 2 шт в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»1шт.
Реконструкція лінійних мереж водопостачання мікрорайону "Центральний"
Реконструкція місцевої водопровідної мережі мікрорайону "Центральний" с.Залісці (вул. Дм.Філімонова, М.Марчака, Романчука, Лесі Українки,
Світла, Гагаріна, Декоративна, Зелена, Садова, І.Франка, Щастя, Шевченка, провул.Світлий, Зелений, Річний).
Роздiл 3. Колодязь водопровідний В1.3
12. п.193 Установлення чавунних засувок або клапанiв зворотних дiаметром 50 мм – в ТЗ 2 шт в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 1шт.
Роздiл 4. Колодязь водопровідний В1.4
13. п.218 Футляр труба ПЕ100 SDR11 160х14,6 16 бар – в ТЗ 0.9 м в пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» 0.6 м.
Та їнші невідповідності ТЗ.
Своїни діями Дунаєвецька міська рада, як Замовник данних торгів грубо порушила ч. 1,2,3,4,5, ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до неможливості виправлення помилок Замовника під час проведення процедури закупівлі Відкриті торги.
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас відмінити торги, так як, під час проведення процедури Дунаєвецькою міською радою були допущені помилки які станом на сьогоднішній день неможливо виправити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2021 11:02
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-04-29-000975-a.b4 від 31.05.2021 року, можемо повідомити наступне.
1. Відповідно до вимог п.п. 3.5.2. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасники закупівлі повинні були надати в складі своєї пропозиції:
1.1. Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт.
1.2. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене), обов’язковим є наявність в учасника екскаватора.
По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт визначеного у оголошенні про проведення та у тендерній документації. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу).
1.3. Обов’язковим є наявність в учасника екскаватора або (надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують право власності), а також дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (надати сканкопію дозволу/декларації, де буде вказано відповідність екскаватора вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки)
Учасник дотримався вказаних вище вимог тендерної документації та надав в складі своєї пропозиції, всі із вище перелічених документів, що в свою чергу підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
З приводу зазначеної на Вашу думку «невідповідності», повідомляємо Вас, що вимогами п.п.1.3 Кваліфікаційного критерію, «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначено, що обов’язковим є наявність в учасника екскаватора або (надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують право власності), а також дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (надати сканкопію дозволу/декларації, де буде вказано відповідність екскаватора вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки). Учасником на підтвердження вказаної вимоги тендерної документації надано в складі пропозиції, свідоцтво про реєстрацію машини «Ескаватор гусенечний» (файл. 8.3. Свідоцтво Екскаватор гусенечний.pdf.), свідоцтво про реєстрацію машини «Ескаватор колісний» (файл. 8.4. Свідоцтво Екскаватор колісний.pdf.), а також свідоцтво про реєстрацію машини «Ескаватор-навантажувач» (файл. 8.17. Свідоцтво Екскаватор-навантажувач.pdf.) в кожному із випадків власником машин (екскаваторів) є ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", що в свою чергу відповідає вимозі стосовно наявності екскаватора та наявності документів, що підтверджує право його власності. Також вимогами вказаного пункту встановлено, що обов’язковим є наявність дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (надати сканкопію дозволу/декларації, де буде вказано відповідність екскаватора вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки). Тобто, враховуючи з вказаної норми тендерної документації слідує, щодо надання дозволу або декларації, будь-якого документа, на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (надати сканкопію дозволу/декларації, де буде вказано відповідність екскаватора вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки). Учасником ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" на відповідність вказаній вимозі тендерної документації, надано в складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл. 9.2. Декларація (експлуатація машин (копія).pdf), де вказано про відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавтсва з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів устатковання підвищеної небезпеки: п.1.3. Технологічні транспортні засоби (п.12 додатку 7 порядку); Екскаватор гусенечний JCB JS 220LS, реєстр. №36650АВ, рік випуску 2011 року; Екскаватор колісний Борекс 2106, реєстр. №11423АВ, рік випуску 2010 року та Екскаватор-навантажувач JCB 3СХ, реєстр. №40433АВ, рік випуску 2014 року, що в свою чергу повністю відповідає вказаному пункту тендерної документації та кваліфікаційному критерію.
Щодо ненадання декларації відповідності на крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 тонн. Повідомляємо Вас, що вимогами тендерної документації не встановлювалася вимога щодо надання декларації відповідності на вказаний вид машин. Окрім того повідомляємо Вас, що підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачений ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», в вказаному переліку відсутня підстава для відхилення пропозиції Учасника за документи які не передбачалися вимогами тендерної документації. Крім того під час виконання робіт від Учасника закупівлі будуть вимагатися всі необхідні дозвола, декларації, ліцкезії, які передбачені проектною документацією та є необхідними для виконання робіт. Ніхто не забороняє Учаснику під час виконання робіт залучити необхідний автокран для виконання робіт в розмірі не більшому ніж 20% від вартості виконання робіт.
Тому враховуючи вищевикладене в замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги, щодо відхилення Учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" так як подані в складі його пропозиції документи повністю відповідають вимогам Замовника та Тендерної документації.
2. Стосовно другої на вашу думку невідповідності пропозиції ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс".
Повідомлємо Вас, що ніхто не забороняє Учаснику виконати роботи з кращих (еквівалентних) матеріалів, що зможуть забезпечити необхідну якість виконання робіт передбачених Додатком 2 Тендерної документації. Окрім того повідомляємо, при такому об'ємі робіт це помилки, які не несуть відхилення від проекту. При підписанні договору буде підписуватися договірна ціна на основі технічного завдання, де будуть узгоджуватися усі об'єми робіт та матеріалів, у випадку не відповідності договір підписаний не буде. Окрім того в складі пропозиції Учасника наданий лист про те, що Усі не враховані учасником витрати сплачуватись Замовником не будуть (32. Лист-згода (окремі роботи.pdf), а будуть сплачені Учасником, що в свою чергу гарантує Замовнику не понесення будь яких додаткових (непередбачених) витрат під час виконання договору.
Повідомляємо Вас, що всі перелічені Вами невідповідності є такими, що не відповідають дійсності та спростовуються документами наданими Учасником в складі пропозиції. Законних підстав для задоволення Вашого оскарження в Замовника відсутні
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
3a58a99cf9d74ec5be37de4e8d538cda
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-000975-a.b3
Назва:
Вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Керуючись вимогою частини 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаюсь до Замовника торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-29-000975-a, із вимогою, щодо роз’яснення та виправлення допущених помилок під час етапу закупівлі «кваліфікація переможця», а саме оприлюднення протоколів дискваліфікації та/або визнання переможця.
Замовником 20 травня 2021 року було прийнято рішення, щодо дискваліфікації двох учасників з найбільш економічно вигідною ціною. Не дотримавшись умов Тендерної Документації, розділу V пункт 5.2.6.: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». До учасника ТОВ «Поділля Євробуд» протокол/вимога про усунення недоліків не був оприлюднений і відсутній по теперішній час. Натомість Замовник уже визнав переможцем наступного учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" та надає йому можливість виправлення недоліків.
Своїни діями Дунаєвецька міська рада, як Замовник данних торгів грубо порушила ч. 1,2,3,4,5, ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до неможливості виправлення помилок Замовника під час проведення процедури закупівлі Відкриті торги.
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас відмінити торги, так як, під час проведення процедури Дунаєвецькою міською радою були допущені помилки які станом на сьогоднішній день неможливо виправити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 19:05
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-04-29-000975-a.b3 від 26.05.2021 року, можемо повідомити наступне. Підставами для відхилення Вашої пропозиції були:
1. Відповідно до вимог п.п. 3.1.3. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, про що учасником подається згода..
В складі пропозиції учасника відсутня письмова згода стосовно оформлення документів пропозиції, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам тендерної документації.
2. Згідно до вимог викладених в п.п. 3.6.3. п. 6 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД визначено, що Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок вартості;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- об’єктний кошторис;
- пояснювальна записка.
В складі пропозиції Учасника відсутні як всі вищеперелічені документи, що в свою чергу не відповідає вимогам замовника викладеним в тендерній документації.
3. Також згідно до вимог п.п. 5.2.7 п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД визначено, що Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Пропозиціія Учасника не містить вказаної довідки, що в свою чергу не відповідає в данній частині вимогам тендерної документації.
4. У відповідності до вимог викладених в п.п. 5.2.1 п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД та з метою дотримання вимог визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пропозиція Учасника всупереч вимог викладених в тендерній документації не містить гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
5. Вимогами п.п. 5.3.3 п. 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД визначено, У складі пропозиції подається погодження про ознайомлення із переліком формальних (несуттєвих) помилок затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710. Перелік формальних помилок розробляє та затверджує Уповноваженим органом відповідно до абзацу 12 пункту 11 частини 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник не дотримався вказаної вимоги тендерної документації та не надав в складі своєї пропозиції відповідного погодження з із переліком формальних (несуттєвих) помилок затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710.
Тобто, враховуючи вищевикладене Ваша пропозиція підлягає відхиленню із підстав визначених ЗУ «Про публічні закупівлі» абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та абз. 2 п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Так, справді ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто вказаною нормою ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено чіткий перелік документів, на які Замовник зобов’язаний опублікувати (у випадку відсутності інших підстав) повідомлення з можливістю виправлення помилок. Помилки, які допущені Вами стосовно закупівлі «код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.)» не стосуються кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону або ж документів, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підсумовуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашого оскарження так як для підстав Вашого відхилення, не передбачено можливість виправлення помилок відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
be68db5c36e4473ab4cdd3885098cbc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-000975-a.c2
Назва:
Вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Керуючись вимогою частини 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаюсь до Замовника торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-29-000975-a, із вимогою, щодо роз’яснення та виправлення допущених помилок під час етапу закупівлі «кваліфікація переможця», а саме оприлюднення протоколів дискваліфікації та/або визнання переможця.
Замовником 20 травня 2021 року було прийнято рішення, щодо дискваліфікації двох учасників з найбільш економічно вигідною ціною. Не дотримавшись умов Тендерної Документації, розділу V пункт 5.2.6.: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» замовник оприлюднює протокол щодо тільки одного учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс". До наступного учасника ТОВ «Поділля Євробуд» вищезазначений протокол не був оприлюднений і відсутній по теперішній час. Натомість Замовник уже визнав переможця наступного учасника.
Своїни діями Дунаєвецька міська рада, як Замовник данних торгів грубо порушила ч. 1,2,3,4,5, ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до неможливості виправлення помилок Замовника під час проведення процедури закупівлі Відкриті торги.
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас відмінити торги, так як, під час проведення процедури Дунаєвецькою міською радою були допущені полки які станом на сьогоднішній день неможливо виправити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 18:10
Опис причини скасування:
помилкова
Дата скасування:
26.05.2021 18:38
Вимога
Відкликано скаржником
вимога частини 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
6cfbb4c30e324ab78f13ad6dd68bfb47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-000975-a.b1
Назва:
вимога частини 4 статті 33 та части 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Керуючись вимогою частини 4 статті 33 та частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаюсь до Замовника торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-29-000975-a, із вимогою, щодо роз’яснення та виправлення допущених помилок під час етапу закупівлі «кваліфікація переможця», а саме оприлюднення протоколів дискваліфікації та/або визнання переможця.
Замовником 20 травня 2021 року було прийнято рішення, щодо дискваліфікації двох учасників з найбільш економічно вигідною ціною. Не дотримавшись умов Тендерної Документації, розділу V пункт 5.2.6.: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» замовник оприлюднює протокол щодо тільки одного учасника ПП "ГЛАВВ- ДОР". До наступного учасника ТОВ «Поділля Євробуд» вищезазначений протокол не був оприлюднений і відсутній по теперішній час. Натомість Замовник уже визнав переможця наступного учасника.
Своїни діями Дунаєвецька міська рада, як Замовник данних торгів грубо порушила ч. 1,2,3,4,5, ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до неможливості виправлення помилок Замовника під час проведення процедури закупівлі Відкриті торги.
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас відмінити торги, так як, під час проведення процедури Дунаєвецькою міською радою були допущені полки які станом на сьогоднішній день неможливо виправити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 17:44
Опис причини скасування:
Присутні граматичні помилки
Дата скасування:
26.05.2021 18:08