-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Матеріали для інформаційних стендів (Декоративне оздоблення стенду)
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2017 14:23 - 17.06.2017 14:28
Вимога
Відхилено
Оскарження діскваліфікації
Номер:
082d6f9ef74b47eeb8cfb4670fa0d456
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-15-000347-c.b1
Назва:
Оскарження діскваліфікації
Вимога:
Добрий день. В связи с тем, что наш материал не соответствует вашим требования, а компания конкурент указала только общее название пленки, без номера, кодировки пленки. Прошу предоставить ссылку на пленку 3М с техническим описанием и с полным соответствием для вашего тендера.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2017 18:22
Вирішення:
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (далі – Порядок) регламентує здійснення допорогових закупівель.
Відповідно до пункту 6.5. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі.
Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді.
Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.
Згідно пункту 14.1 У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася.
Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Питання яке порушило ТОВ «Моріарт» у вимозі про усунення порушення не стосується порушення процесу Закупівлі, а надання роз’яснення щодо технічного завдання. У зв’язку з вищевикладеним розгляд цієї вимоги по суті - суперечить порядку, вимога відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено