• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення генерального плану с. Галицинове

Завершена

699 332.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 496.66 UAH
Період оскарження: 29.04.2021 10:07 - 07.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо прийнятих рішень Замовником

Номер: 2aeedde0a796431f8b1410665ec4c48e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-001693-c.b3
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Скарга:
Замовник: Галицинівська сільська рада, код ЄДРПОУ 22440768 (57286, Миколаївська область, Вітовський район, с. Галицинове, вул. Центральна, 1; e-mail: otggalitsinovo@gmail.com; телефон: (067) 965 27 51) Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «Базис», код ЄДРПОУ 41457747 (Адаеса: 65031, Одеська область, м. Одеса, вул. Проценко, буд. 50, корпус 3, прим. 3 Н; e-mail: grigoriysuroviy@gmail.com; телефон: (097) 188 45 80) СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника Замовником торгів, Галицинівською сільською радою, було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-29-001693-c, назва предмету закупівлі: «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII). Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «Базис» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Закону № 922-VIII та умов тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 03 червня 2021 року № 299 (далі – Тендерна документація). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у розділі 5 Тендерної документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, Замовником на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 358 від 14.07.2021р. (далі – Протокол № 358) було прийнято рішення про визначення переможцем Консорціум «Архізем Україна» та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торів Консорціум «Архізем Україна». Відповідно до Протоколу № 358, за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція учасника - Консорціум «Архізем Україна» відповідає вимогам Тендерної документації та додаткам до неї. Скаржник не може погодитися із цим рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать нормам Закону № 922-VIII з огляду на наступне. Провівши ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника/переможця Консорціум «Архізем Україна», Скаржником було виявлено наступні порушення, як зі сторони учасника/переможця Консорціум «Архізем Україна», так і зі сторони Замовника. Відповідно до пункту 3 Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копії не менше одного виконаного у повному обсязі аналогічного договору з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, завдання з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, та документи, які свідчать про фактичне та повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (наприклад, акти наданих послуг). Об’єкти містобудівної документації за аналогічним договором, що наданий у складі тендерної пропозиції, має містити метадані та атрибутивні дані об’єкта містобудівної документації. Об’єкти містобудівної документації мають бути виготовлені із застосуванням програмного продукту Digitals XE. Допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів, наприклад MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad та інших, але при цьому виготовлена містобудівна документація має бути конвертована у формат даних dmf, зберігаючи цілісність, повноту та структуру даних. Структура подання інформації виготовлених об’єктів містобудівної документації має забезпечувати можливість внесення змін та доповнень, інформаційний обмін для використання у геоінформаційних ГІС-технологій та можливість отримання графічного оригіналу містобудівної документації. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає до кожного наданого в складі тендерної пропозиції аналогічного договору фрагмент виконаної містобудівної документації у форматі даних dmf згідно шаблону Додатку 5 до тендерної документації. Виходячи з вимог Додатку 1 до Тендерної документації, вбачається, що учасник процедури відкритих торгів повинен був завантажити фрагмент виконаної містобудівної документації у форматі даних dmf виключно у відповідності із шаблоном Додатку 5 до Тендерної документації. Проте, в порушення вказаних вимог Додатку 1 до Тендерної документації 09.07.2021р. Консорціум «Архізем Україна» в складі тендерної пропозиції завантажив файли «Козакове.dmf» та «Козакове.dmf.sig», які конвертовано у формат даних dmf із програмного продукту AutoCad без збереження цілісності, повноти та структури даних, а саме: 1. атрибутивні дані надані не коректно: 1.1 не заповнені атрибутивні дані такі як: функціональне використання території, площа га, стан використання території, тощо. В підтвердження виявлених невідповідностей фрагменти наведено нижче. 1.2 не заповнені атрибутивні дані по вулично-дорожній мережі, дорожна мережа не розділена на вулиці та проїзди: 1.2.1 не заповнені категорія вулиць, найменування вулиць, ширина смуг, тощо. В підтвердження виявлених невідповідностей фрагменти наведено нижче. 1.3 атрибутивні данні не коректно заповнені. В підтвердження виявлених невідповідносте фрагмент наведено нижче. 2. метадані відображені не коректно: 2.1 заявлена система координат не відповідає дійсності, в наслідок чого даний файл не підлягає інформаційному обміну для використання в геоінформаційних ГІС технологіях. В підтвердження виявлених невідповідносте фрагмент наведено нижче. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника відкритих торгів Консорціум «Архізем Україна», якого Замовником було визнано Переможцем відкритих торгів, не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині, що в свою чергу, ставить взагалі під сумнів спроможність такого учасника виконати якісно та в повному обсязі договір про закупівлю. Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Учасника Консорціум «Архізем Україна», не відповідає умовам Тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог абзацу першого частини першої статті 31 Закону № 922-VIII. Не відхиливши Тендерну пропозицію Консорціуму «Архізем Україна», Замовник порушив вимоги пункту п’ятого частини першої статті 5 та статті 31 Закону № 922-VIII.. Враховуючи наведене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Статтею 18 Закону № 922-VIII передбачено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення, у т.ч. про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Скаржник звертається до Комісії з розгляду вказаної Скарги, прийняття рішення про зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця, з урахуванням висловлених у цій Скарзі доводів та аргументів. З огляду на вищезазначене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, просимо: 1. Прийняти Скаргу, що стосується прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів Галицинівську сільську раду, скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 358 від 14.07.2021р. щодо визначення Консорціум «Архізем Україна» переможцем процедури закупівлі: Код ДК 021:2015: 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднено за UA-2021-04-29-001693-c.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2021 10:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.08.2021 13:51
Автор: ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС", Суровий Григорій Вадимович +380971884580 grigoriysuroviy@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-04-29-001693-c,стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: 84bd633f8c20416dba43cdcb3f585016
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-001693-c.a2
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-04-29-001693-c,стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація на закупівлю за предметом: «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування, затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 159 від «26» квітня 2021 р. (надалі – Тендерна документація) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника, та відповідно, отримання прибутку. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2021 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2021 18:29
Дата виконання рішення Замовником: 03.06.2021 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Галицинівська сільська рада доводить до Вашого відома, що на виконання п.2, п.3, п. 4 рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11185-р/пк-пз від 21.05.2021 в закупівлю "Виготовлення генерального плану с. Галицинове" (UA-2021-04-29-001693-c) внесені відповідні зміни . Нова редакції тендерної документації та Додатку №1, а також перелік змін до них оприлюднені через авторизований електронний майданчик шляхом завантаження окремих файлів.
Автор: КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА", Віталіна Волканова +380670101550 info.archizem@gmail.com https://www.archizem.com.ua/
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо внесення змін до Технічної документації «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування

Номер: cc7ad11e713049fda7ea088674728d1e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-29-001693-c.c1
Назва: ВИМОГА щодо внесення змін до Технічної документації «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Вимога:
Уповноважена особа Замовника спеціаліст І з публічних закупівель категорії Юрій Денежко ВИМОГА щодо внесення змін до Технічної документації «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування Згідно ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі», « Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження вносити зміни до тендерної документації». Тому просимо Замовника внести наступні зміни до ТД «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування та оприлюднити замовником відповідно до статті 10 Закону, а саме: 1. Норми Тендерної документації, що зобов’язують учасника надати документи, щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, що вимагаються Замовником, в частині використання програмного забезпечення конкретного ліцензіата, обмежуючи використання аналогічного ліцензійного програмного забезпечення, що відповідає та не суперечить нормам та законодавству України для виконання таких робіт . 2. Норми Тендерної документації, щодо надання аналогу, а саме договору з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування в редакції: «На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає до кожного наданого в складі тендерної пропозиції аналогічного договору фрагмент виконаної містобудівної документації площею не менше 300 га у форматі даних dmf та інформацію у вигляді довідки (позитивний висновок) у довільній формі від ліцензіата програмного забезпечення (ТОВ «Аналітика») щодо цілісності, повноти, структури даних, відповідності метаданих та повноти атрибутивних даних містобудівної документації згідно шаблону Додатку 5 до тендерної документації.» Дане трактування та норма Технічної документації суперечить діючому законодавству в частині надання підтвердження виконання аналогічних договорів та має пряме зобов’язання використання програмного забезпечення конкретного ліцензіата ТОВ «АНАЛІТИКА» при наданні аналогу та виконання робіт та є дискримінаційною. Також хочемо звернути увагу на норму щодо зобов’язання надання містобудівної документації площею не менше 300 га у форматі даних dmf, що також є дискримінаційною. Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Тому просимо викласти дану норму ТД замовником в даній редакції, без обмежень прав та свобод учасників закупівель: «Аналогічний договір – договір щодо надання послуг з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, яким визначено предмет цієї закупівлі, а саме 71410000-5 Послуги у сфері містобудування.» Якщо наша вимога щодо внесення змін до Технічної документації не буде задоволена, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та відповідних органів щодо захисту наших прав та інтересів як учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до умов тендерної документації допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів, наприклад MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad та інших, що жодним чином не обмежує право учасників взяти участь у даній процедурі закупівлі. Селище Галицинове є перспективним у розвитку, так як розташоване в пригороді м. Миколаєва, та чисельність його постійно збільшується. Виготовлена містобудівна документація має бути конвертована у формат даних dmf, зберігаючи цілісність, повноту та структуру даних, оскільки Замовник в подальшому планує створювати інші документи в форматі dmf згідно Технічного завдання, тому необхідно підтвердити кваліфікацію Виконавця можливістю створювати файли згідно Додатку 5 до тендерної документації. ТОВ «Аналітика» є ліцензіатом програмного продукту, в якому працює Замовник. Замовник не має можливості і необхідності придбати додатково всі програмні продукти, які представлені на ринку України. Довідка (позитивний висновок) ТОВ «Аналітика» потрібен Замовнику для переконання в можливості подальшого повноцінного використання виготовленого продукту. Надане документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має підтверджувати фактичну спроможність Учасника виконати, з відповідною якістю, обсяг послуг, визначений Замовником в тендерній документації. При цьому, аналогічний договір – договір щодо надання послуг з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, яким визначено предмет цієї закупівлі, а саме 71410000-5 Послуги у сфері містобудування.Таким чином дискримінаційні вимоги та вимоги, що обмежують конкуренцію з боку замовника в тендерній документації відсутні. Надіємось що Ви з порозумінням віднесетесь до наших вимог та як кваліфікований учасник приймете активну участь у проведені торгів.
Статус вимоги: Відхилено