Реконструкція системи опалення Борщівської гімназії Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області в с. Борщівка на вул. Шевченка, 61а
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 35009, Рівненська обл., Костопільський р-н, село Мала Любаша, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 10. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Торги відмінено
775 989.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 880.00 UAH
Період оскарження:28.04.2021 21:20 - 06.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга Замовнику
Номер:7a8e41e12223460d8d6cd6ca998f0dba
Пов'язана кваліфікація:ТОВ ОЛЕНВІТ, UA-EDR 42142186
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-28-006317-a.a2
Назва:Скарга Замовнику
Вимога:
Відділом освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради (надалі – «Замовник») було проведено процедуру спрощеної закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-28-006317-a.
ТОВ «ОЛЕНВІТ» (надалі – «Скаржник») виявив бажання прийняти участь у відповідній спрощеній закупівлі згідно умов подав пропозицію. Предмет закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45454000-4 – Реконструкція (Реконструкція системи опалення Борщівської гімназії Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області в с. Борщівка на вул. Шевченка, 61а)
20.05.2021 за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції переможця ТОВ «ОЛЕНВІТ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2021) як таку, що не відповідає визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Проте, Скаржник наполягає, що вказані висновки та рішення є безпідставними та такими, що прийняті з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.5 та ст.14).
Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, що призвело до порушення прав та інтересів ТОВ «ОЛЕНВІТ» , як учасника спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, шляхом скасування прийнятого незаконного рішення, з огляду на наступне:
Замовник вказує, що у складі документів пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЕНВІТ» на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником надано Договірну ціну (файл з назвою Договірна ціна.pdf).
Проте, всупереч умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЕНВІТ» не зазначено вид договірної ціни, який визначений учасником згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Як наслідок, пропозиція даного Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню згідно пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ОЛЕНВІТ» наполягає, що вказана технічна помилка, а саме те, що з технічних причин в договірній ціні не було вказано слово «тверда» не впливає на зміст пропозиції, оскільки в наданих ТОВ «ОЛЕНВІТ» документах у складі пропозиції міститься підписаний та скріплений печаткою проект договору підряду, що є додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Так, згідно з п. 3.1 проекту договору підрядну ТОВ «ОЛЕНВІТ» як учасник вказав та погодився, що: «3.1. Сума договору визначена на основі твердої договірної ціни і складає 678511 грн. 20 коп (678 511 грн. 20 коп.) з ПДВ.
Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни підрядника обчислюються на підставі нормативів (ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та ДСТУ-НБ Д.1.1-3:2013).»
Як визначено Замовником згідно з п. 14.4 умов спрощеної закупівлі «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі пропозиції, тощо.»
ТОВ «ОЛЕНВІТ» вважає, що виходячи з наявних документів у складі пропозиції учасником було надано, зокрема проект договору, з умов якого чітко є зрозумілим, що договірна ціна є твердою.
Отже, вказана підстава для відмови, на переконання Скаржника є надуманою та не являється підставою для відхилення пропозиції спрощеної закупівлі учасника.
Отже, з вказаних підстав вважаємо, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасника закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим просимо вжити заходів спрямованих на приведення рішень Замовника у даній спрощеній закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції переможця спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45454000-4 – Реконструкція (Реконструкція системи опалення Борщівської гімназії Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області в с. Борщівка на вул. Шевченка, 61а)» – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЕНВІТ».
3. Скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Містобуд Девелопмент» з наступним відхиленням такої пропозиції.
4. Визнати ТОВ «ОЛЕНВІТ» переможцем спрощеної закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45454000-4 – Реконструкція (Реконструкція системи опалення Борщівської гімназії Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області в с. Борщівка на вул. Шевченка, 61а)».
Також, повідомляємо, що ТОВ «ОЛЕНВІТ» звертається до суду за захистом порушених прав, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим, за умови задоволення позову Замовником буде понесено додаткові витрати на послуги з надання правової допомоги, судових витрат, тощо.
За умови задоволення даної скарги, у ТОВ «ОЛЕНВІТ» не буде підстав здійснювати захист своїх порушених прав в судовому порядку, і ТОВ «ОЛЕНВІТ» проситиме суд залишити таку заяву без розгляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.05.2021 13:31
Вирішення:Доброго дня! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також, відповідно частини 4 статті 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Ваша пропозиція була відхилена із зазначенням аргументованих причин відхилення Вашої пропозиції відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2021 року. Згідно даного рішення Вашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки, розрахунок договірної ціни стосується безпосередньо вимог до предмета закупівлі. В той же час Вами не було виконано умову, яка визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, п. 10.3. ч. 10 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до якої вид договірної ціни визначається учасником згідно п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме тверда договірна ціна.
Замовником не може бути віднесено зазначену невідповідність до формальної несуттєвої помилки, навіть, не зважаючи на приклади формальних несуттєвих помилок, що наведені в документації, оскільки, згідно умов оголошення було чітко передбачено вимогу щодо визначення учасником виду договірної ціни, а вид договірної ціни в наданому проекті договору початково був зазначений замовником в проекті договору, що додається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-28-006317-a
Номер:5192eb679da847de8fac152e5f40b077
Пов'язана кваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Містобуд Девелопмент", UA-EDR 43077375
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-28-006317-a.b1
Назва:Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-28-006317-a
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – ТОВ-фірма «Кортакоз») є учасником спрощеної закупівлі «Реконструкція системи опалення Борщівської гімназії Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області в с. Борщівка на вул. Шевченка, 61а», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-28-006317-a.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 20.05.2021 визначено переможцем спрощеної закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Містобуд Девелопмент».
Вважаємо вказане рішення безпідставним та таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.ст.5 та 14). У зв’язку з цим Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, що призвело до порушення прав та інтересів ТОВ-фірма «Кортакоз», як учасника спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, шляхом скасування прийнятого незаконного рішення, з огляду на наступне:
Відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Пропозиція учасника ТОВ «Містобуд Девелопмент» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) п.14.2.1. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов цього оголошення.
Пропозиція Учасника містить накладений кваліфікований електронний підпис, дата публікації якого 14 травня 2021 о 09:09 год., при цьому у складі пропозиції містяться файли, які завантажені в електронну систему закупівель після накладеного електронного цифрового підпису, а саме: 14 травня 2021 о 21:12 год., що не відповідає вимогам Оголошення.
2. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) п.14.1.2. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним вимогам, а саме:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору. При цьому наданий учасником у складі пропозиції аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з іншим суб’єктом (з наступним поданням у складі пропозиції в повному об’ємі визначеного цією документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, та дотримання вимог до такого документального підтвердження згідно цієї документації щодо його змісту, тощо, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
У складі пропозиції Учасника відсутня інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
3. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) п.14.2.1.1. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі пропозиції.
Наданий у складі пропозиції Учасника лист-згода на обробку персональних даних не відповідає вимогам Оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», адже цей лист виданий з метою забезпечення участі у тендері. Відповідно до ст.13 цього Закону спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель, а відтак не є тендером.
На підставі викладеного вбачається, пропозиція ТОВ «Містобуд Девелопмент» не відповідає вимогам Оголошення, та в порядку встановленому п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню. Звертаємо увагу Замовника, що підстави для відхилення пропозиції наведені у ч.13 с.14 цього Закону є обов’язком Замовника, а не його правом.
У зв’язку з цим, з метою захисту порушених прав ТОВ-фірма «Кортакоз» та охоронюваних законом інтересів, просимо вжити заходів спрямованих на приведення рішень Замовника у даній спрощеній закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Містобуд Девелопмент» з наступним відхиленням такої пропозиції та перейти до розгляду наступної пропозиції спрощеної закупівлі.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.05.2021 15:22
Вирішення:Доброго дня! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також, відповідно частини 4 статті 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні законні підстави для надання відповіді на звернення подібного змісту, та, як наслідок, Ваша вимога не підлягає задоволенню.