• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109

відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 45261214-7 «Покривання дахів бітумом»

Торги не відбулися

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2021 17:28 - 06.05.2021 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення спрощеної процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» в частині незаконної дискваліфікації учасника –приватного підприємства «Капітель-1» та незаконного визнання переможцем учасника – ФОП Малигіна Дениса Анатолійовича.

Номер: e2e2890a2a0348daa2b808d07fb7a727
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-006006-b.c2
Назва: про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення спрощеної процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» в частині незаконної дискваліфікації учасника –приватного підприємства «Капітель-1» та незаконного визнання переможцем учасника – ФОП Малигіна Дениса Анатолійовича.
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника Яною ІВАСЮК була відхилена пропозиція учасника процедури закупівлі - приватного підприємства «Капітель-1», як така, що, згідно протоколу від 19 травня 2021 р. № 672 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Невідповідність пропозиції ПП «Капітель-1» на думку Яни ІВАСЮК полягає у відсутності сертифікатів якості на матеріали. ПП «Капітель-1» вважає нашу дискваліфікацію незаконною із наступних причин. Пропозиція ПП «Капітель-1» містить пояснення ненадання сертифікатів якості: поставка матеріалів Замовником та скасування Міністерством економічного розвитку і торгівлі обовязковості сертифікації продукції. ПП «Капітель-1» не змогло поставити питання перед Замовником про скасування в Оголошенні вимоги щодо надання сертифікатів якості матеріалів на стадії періоду уточнення інформації про закупівлю, оскільки Замовником в п. 8 Оголошення не зазначаються умови уточнення інформації та можливості внесення змін в оголошення. Згідно рішення уповноваженої особи Замовника Яною ІВАСЮК, що оформлене протоколом № 691 від 20 травня 2021 року, переможцем спрощеної процедури закупівлі визнано ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА. ПП «Капітель-1» вважає таке рішення незаконним через невідповідність пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА умовам оголошення про закупівлю. Так, згідно п.10 Оголошення учасник має надати у складі пропозиції… «*Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (копія відповідного документу, щодо статусу).» Така довідка у складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА відсутня, що є прямим порушенням умов закупівлі. У складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА подано договірну ціну на виконання робіт згідно оголошення із зазначенням виду договірної ціни «динамічна». Замовником в оголошенні, в тому числі у додатку №3 – Проєкт договору, не зазначено вид договірної ціни. У такому разі договірна ціна має бути «твердою» оскільки, згідно п.21 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою КМ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором». А, згідно п. 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на обєкт будівництва…» Таким чином, пропозиція ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА суперечить умовам оголошення про закупівлю та законодавству у галузі будівництва. Згідно п.10 Оголошення учасник має надати у складі пропозиції: 2) Для фізичних осіб-підприємців: 1. Копія паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр…» У складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА відсутня копія, як мінімум, сторінки 4 (дата та ким вклеєна фотографія), що є порушенням умов закупівлі. У відповідності до п. 10 оголошення «Документи (цінової пропозиції) повинні бути за підписом уповноваженої особи мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (скановані або цифровані) та містити розбірливі зображення..» У складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА подано не завірений підписом «Технічний опис. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Відсутність підпису на такому документі свідчить про відсутність згоди із його умовами, в тому числі гарантування наявності дозвільних документів на виконання робіт, наявності досвіду роботи, гарантування наміру забезпечити якість робіт та їх безпечне виконання. За наявності таких та багато інших (відсутність підписів на сторінках копії паспорта, довідках та інших документах, подання сертифіката якості на матеріали рулонні, термін дії якого сплив 5 квітня 2020 р……) порушень вимог оголошення, пропозиція ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА мала бути відхилена. З метою повернення процедури закупівлі у правове поле, - ВИМАГАЄМО: Добровільно усунути порушення шляхом: 1. Скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА 2. Перегляду висновку про дискваліфікацію пропозиції приватного підприємства «Капітель-1» У разі ігнорування наших вимог залишаємо за собою право звернутися до Державної аудиторської служби із зверненням про порушення законодавства про публічні закупівлі, вчинене уповноваженою особою Замовника та притягнення винних осіб до відповідальності. Директор Перейма К. М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу, вимогу № UA-2021-04-28-006006-b.c2 від 21.05.2021 року по тендеру № 11833454 № UA-2021-04-28-006006-b по предмету «Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 45261214-7 «Покривання дахів бітумом»), повідомляємо, що: Згідно п.10 Оголошення про спрощену закупівлю учасник має надати у складі пропозиції: «Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (КОПІЯ ВІДПОВІДНОГО ДОКУМЕНТУ, ЩОДО СТАТУСУ)». Учасник ФОП МАЛИГІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ, ЄДРПОУ: 2943607174 надав Витяг з реєстру платників Єдиного Податку, що відповідає вимогам. У складі пропозиції ФОП МАЛИГІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ, ЄДРПОУ: 2943607174 подано договірну ціну на виконання робіт згідно оголошення із зазначенням виду договірної ціни «динамічна». Оскільки Учасник подає документи до аукціону та зазначає певну суму також до початку аукціону на яку і проводяться розрахунки, логічним буде зробити висновок, що сам Учасник зазначивши вид даної ціни мав на увазі приблизний кошторис (динамічна договірна ціна), що встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом усього строку надання послуг. А також Замовником зазначалось в Оголошенні про спрощену закупівлю, що під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін. Відповідно за твердими договірними цінами взаєморозрахунки проводять на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договорі, тобто вже при укладанні договору з переможцем процедури закупівлі. Згідно п.10 Оголошення учасник має надати у складі пропозиції: 2) Для фізичних осіб-підприємців: 1. Копія паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр…» У складі пропозиції ФОП МАЛИГІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ, ЄДРПОУ: 2943607174наявні копії сторінок паспорту, що містять вичерпну інформацію для Замовника, а також на копіях зазначено «Згідно з оригіналом» та завірено підписом ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА, що відповідає вимогам. В Оголошені вказано, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати «Документ на підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі відповідно до Додатку №2 та Додатку №4». Згідно Додатку 2. «Технічний опис» такими документами є: договірна ціна, локальний кошторис , підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, сертифікати якості на матеріали». Замовником не вимагалося завірення підписом Учасника Додатку 2. «Технічний опис», що у свою чергу не може вважатись помилкою. Слід зазначити, що не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів, неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації, відповідно до Оголошення спрощеної закупівлі може вважатись формальними (несуттєвими) помилками , що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Замовник погоджується, що наданий Сертифікат якості на матеріали рулонні, термін дії якого сплив 5 квітня 2020 р. не відповідає вимогам закупівлі. З цього приводу в Замовника наявні підстави щодо відхилення пропозиції учасника ФОП МАЛИГІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ, ЄДРПОУ: 2943607174. Враховуючи викладене, зазначена вимога підлягає задоволенню в частині 1 «Скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП МАЛИГІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ, ЄДРПОУ: 2943607174.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.05.2021 17:17
Вимога
Відхилено

про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення спрощеної процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» в частині незаконної дискваліфікації учасника –приватного підприємства «Капітель-1» та незаконного визнання переможцем учасника – ФОП Малигіна Дениса Анатолійовича.

Номер: ea906da8b75d4589b359decc85dabea6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-006006-b.a1
Назва: про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення спрощеної процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» в частині незаконної дискваліфікації учасника –приватного підприємства «Капітель-1» та незаконного визнання переможцем учасника – ФОП Малигіна Дениса Анатолійовича.
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника Яною ІВАСЮК була відхилена пропозиція учасника процедури закупівлі - приватного підприємства «Капітель-1», як така, що, згідно протоколу від 19 травня 2021 р. № 672 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Невідповідність пропозиції ПП «Капітель-1» на думку Яни ІВАСЮК полягає у відсутності сертифікатів якості на матеріали. ПП «Капітель-1» вважає нашу дискваліфікацію незаконною із наступних причин. Пропозиція ПП «Капітель-1» містить пояснення ненадання сертифікатів якості: поставка матеріалів Замовником та скасування Міністерством економічного розвитку і торгівлі обовязковості сертифікації продукції. ПП «Капітель-1» не змогло поставити питання перед Замовником про скасування в Оголошенні вимоги щодо надання сертифікатів якості матеріалів на стадії періоду уточнення інформації про закупівлю, оскільки Замовником в п. 8 Оголошення не зазначаються умови уточнення інформації та можливості внесення змін в оголошення. Згідно рішення уповноваженої особи Замовника Яною ІВАСЮК, що оформлене протоколом № 691 від 20 травня 2021 року, переможцем спрощеної процедури закупівлі визнано ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА. ПП «Капітель-1» вважає таке рішення незаконним через невідповідність пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА умовам оголошення про закупівлю. Так, згідно п.10 Оголошення учасник має надати у складі пропозиції… «*Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (копія відповідного документу, щодо статусу).» Така довідка у складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА відсутня, що є прямим порушенням умов закупівлі. У складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА подано договірну ціну на виконання робіт згідно оголошення із зазначенням виду договірної ціни «динамічна». Замовником в оголошенні, в тому числі у додатку №3 – Проєкт договору, не зазначено вид договірної ціни. У такому разі договірна ціна має бути «твердою» оскільки, згідно п.21 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою КМ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором». А, згідно п. 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на обєкт будівництва…» Таким чином, пропозиція ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА суперечить умовам оголошення про закупівлю та законодавству у галузі будівництва. Згідно п.10 Оголошення учасник має надати у складі пропозиції: 2) Для фізичних осіб-підприємців: 1. Копія паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр…» У складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА відсутня копія, як мінімум, сторінки 4 (дата та ким вклеєна фотографія), що є порушенням умов закупівлі. У відповідності до п. 10 оголошення «Документи (цінової пропозиції) повинні бути за підписом уповноваженої особи мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (скановані або цифровані) та містити розбірливі зображення..» У складі пропозиції ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА подано не завірений підписом «Технічний опис. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Відсутність підпису на такому документі свідчить про відсутність згоди із його умовами, в тому числі гарантування наявності дозвільних документів на виконання робіт, наявності досвіду роботи, гарантування наміру забезпечити якість робіт та їх безпечне виконання. За наявності таких та багато інших (відсутність підписів на сторінках копії паспорта, довідках та інших документах, подання сертифіката якості на матеріали рулонні, термін дії якого сплив 5 квітня 2020 р……) порушень вимог оголошення, пропозиція ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА мала бути відхилена. З метою повернення процедури закупівлі у правове поле, - ВИМАГАЄМО: Добровільно усунути порушення шляхом: 1. Скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП МАЛИГІНА ДЕНИСА АНАТОЛІЙОВИЧА 2. Перегляду висновку про дискваліфікацію пропозиції приватного підприємства «Капітель-1» У разі ігнорування наших вимог залишаємо за собою право звернутися до Державної аудиторської служби із зверненням про порушення законодавства про публічні закупівлі, вчинене уповноваженою особою Замовника та притягнення винних осіб до відповідальності
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу, вимогу № UA-2021-04-28-006006-b.a1 від 21.05.2021 року по тендеру № 11833454 № UA-2021-04-28-006006-b по предмету «Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109» за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 45261214-7 «Покривання дахів бітумом»), повідомляємо, що: Згідно з пунктами 3 та 4 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі": «тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону інформація про маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». Згідно із частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Отже, згідно закону Замовник має право вимагати сертифікати на відповідність предмета закупівлі вимогам. Згідно Додатку 2 «Технічний опис»: «Виконавець повинен мати відповідні ліцензії та дозволи на дані види робіт, гарантувати, що якість будівельних матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для надання послуг, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання». Згідно цієї вимоги Замовник зазначив документом підтвердження сертифікати якості на матеріали якості. Вимога щодо «не змоги поставити запитання перед Замовником» є безпідставною, оскільки електронна система Prozorro надає можливість Учасникам запитання стосовно закупівлі, в даному випадку спрощеної закупівлі протягом чотирьох робочих днів зазначених електронною системою та Замовником в «ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель». Згідно ч. 7 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів». Завдяки наданій вимозі Учасника, Замовник впевнився в своєму прийнятому рішенні та вивчивши більш поглиблено документи ПП «Капітель-1», ЄДРПОУ: 35261029 вважає вірним зазначити наступні досліджені недоліки:  Документ «Договірна ціна на будівництво Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109 Національної академії Державної прикордонної служби України, що здійснюється в 2021 році» не співпадає з переліком робіт визначених Замовником в Додатку 4. «Дефектний акт», а саме містить додаткову графу Розрахунок № 10. «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій». Згідно Додатку 2. «Технічний опис»: « Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівель, та відхиляється замовником». Оскільки Учасник не надав жодного документу, який роз’яснює необхідність даної графи така пропозиція вважається тою, що не відповідає вимогам Замовника.  Документ «Договірна ціна на будівництво Поточний ремонт покрівлі будівлі 17/109 Національної академії Державної прикордонної служби України, що здійснюється в 2021 році» містить неточності в графі вартості, стовпчик всього, зазначена вартість матеріальних ресурсів (59 386,66 грн.) не співпадає із зазначеною сумою у «Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1» (59 386,62 грн.).  Крім того зазначений перелік робіт в Локальному кошторисі не містить матеріалів учасника, а лише матеріали Замовника, які частково покривають потребу. Зазначені в Підсумковій відомості ресурсів «матеріал для верхніх шарів, матеріал для нижніх шарів, бікроеласт» не містять конкретної назви матеріалів із зазначенням виду, марки та виробника. В даному випадку Замовник не може визначити, які саме матеріали Учасник надає під поняттям «матеріал для верхніх шарів, матеріал для нижніх шарів» та вид бікроеласту (що у свою чергу може поділятись на бікроеласт марок ХКП, ЕКП, ХПП, ЕПП та ін.). На вказану роботу «ґрунтування основи під стяжку» Учасник не зазначив матеріалу ґрунту, яким будуть виконуватись роботи. Учасник не зазначив праймера покрівельного, який необхідний для «улаштування покрівель рулонних з матеріалів, що направляються із застосуванням газопламеневих пальників в три шари». А також робота з «улаштування примикань рулонних і мастичних покрівель до стін і вентканалів висотою до 700 мм без фартуха» потребує додаткової кількості мастики покрівельної, Учасником була зазначена лише мастика покрівельна, яку надає Замовник. Отже, підстави щодо задоволення вимоги у частині 2 «Перегляду висновку про дискваліфікацію пропозиції приватного підприємства «Капітель-1» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено