• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: - відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 288009,22 грн. (двісті вісімдесят вісім тисяч дев'ять гривень 22 копійки )з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.05.2021 18:00. 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається . 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається ; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 31.05.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2880,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

288 009.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2021 17:18 - 27.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: ad26384badf74bb4bd4aee17724ddadf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-005209-c.a3
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Просимо розглянути нашу скаргу у додатку.
Дата розгляду скарги: 22.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2021 19:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.07.2021 18:20
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2021 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 114-11/06/21 від 03.06.2021 р. до оцінки допущено ТОВ Мартлет, ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ. Відповідно рішення АМКУ № 15043-р/пк-пз від 05.07.2021 І) 1) Тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ підлягає відхиленню оскільки: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, документи та/або дані, що визначені, Додатком № 1 та Додатком 2ТД. Пунктом 1.2 розділу ІІ додатку 1 Документації вимагається сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ,який засвідчує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг дезінфікування та винищування шкідників відповідає вимогам ДСТУ ISO9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги", дійсний на момент подання пропозиції та період надання послуг. або сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який засвідчує, що система менеджменту Учасника стосовно надання послуг дезінфекції, дезінсекції, дератизації відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2005 (або 22000:2007 або 22000:2018) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь яких організацій харчового ланцюга", дійсний на момент подання пропозиції та період надання послуг. У складі Пропозиції ФОП МАРЧЕНКА В.М. містяться наступні документи, зокрема: - сертифікат ISO 9001:2015, виданий органом з сертифікації "ПРОФІ СИСТЕМА"; - сертифікат ISO 22000:2018, виданий органом з сертифікації "ПРОФІ СИСТЕМА". Відповідно до реєстру акредитованих ООВ, розміщеного на веб-порталі Національного агентства з акредитації України відсутня інформація щодо акредитації ОС "ПРОФІ СИСТЕМА". За таких умов, у складі Пропозиції ФОП МАРЧЕНКА В.М. відсутні сертифікати, які видані учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ. 4 Враховуючи вище викладене, ФОП МАРЧЕНКО В.М. не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.». На підставі та виконуючи рішення АМКУ № 15043-р/пк-пз від 05.07.2021: - скасувати рішення в частині допущення до аукціону учасників ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ - пропозиції учасників ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ відхилити на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Борисенко Ігор Юрійович +380950108250 ukr@chela.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 25b7ab0c3b7f46cabc8f8bec69c91249
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-005209-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 1.3. Розділу ІІ Додатку №1 Вами вимагалося надати гарантійного листа Учасником за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (за наявності) про те, що працівники Учасника на період надання послуг будуть мати дійсні: - посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного проведення робіт з пестицидами і агрохімікатами; - медичні книжки особи, яка працює з пестицидами і агрохімікатами видані відповідним закладом охорони здоров’я населення, які оформлені згідно відповідних Додатків Постанови КМУ від 18.09.1995 №746 (зі змінами) «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами». Учасник ФОП Марченко В.М. у складі своєї пропозиції надав даний гарантійний лист, але до складу своєї пропозиції додав медичні книжки на фахівців, які не відповідають Постанові КМУ від 18.09.1995 №746 (зі змінами) «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами». Вимагаємо відмінити рішення щодо допущення пропозиції ФОП Марченко В.М. до аукціону. В іншому випадку будемо змушені звернутися до Органу оскарження згідно ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що пропозиція учасника ФОП Марченко В.М. повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Учасником надано чинний документ (чинний документ до 2023) ДСТУ ISO9001:2015, виданий ООВ акредитований органом країни Європи та підлягає визнанню в Україні, що повною мірою відповідає пп. 3.3 п. 3 розділу ІІІ ТД та вимогам пп. 1.2 п. 1 додатку 1 ТД.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 78f154004fa34c51a5a7070310b54049
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-005209-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.1.2 Розділу ІІ Додатку 1 ТД, Вами вимагалось надати: 1.2. Сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ,який засвідчує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг дезінфікування та винищування шкідників відповідає вимогам ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», дійсний на момент подання пропозиції та період надання послуг. або сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який засвідчує, що система менеджменту Учасника стосовно надання послуг дезінфекції, дезінсекції, дератизації відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2005 (або 22000:2007 або 22000:2018) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь яких організацій харчового ланцюга», дійсний на момент подання пропозиції та період надання послуг. ФОП Марченко В.М. у складі своєї пропозиції надав сертифікати ISO 9001, ISO14001, ISO22000, видані Органом з сертифікації «ПРОФІ СИСТЕМ». Даний орган сертифікації не є акредитованим Національним агентством акредитації України, та не внесений до реєстру акредитованих ООВ (перевірка здійснюється за посиланням: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/). Пропозиція ФОП Марченко В.М. підлягає відхиленню через невиконання вимог п.1.2 Розділу ІІ Додатку 1 ТД. Просимо Вас розглянути наше звернення, та відмінити рішення щодо допущення пропозиції ФОП Марченко В.М. до аукціону. В іншому випадку змушені будемо звертатися до Органу оскарження згідно ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що пропозиція учасника ФОП Марченко В.М. повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Учасником надано чинний документ (чинний документ до 2023) ДСТУ ISO9001:2015, виданий ООВ акредитований органом країни Європи та підлягає визнанню в Україні, що повною мірою відповідає пп. 3.3 п. 3 розділу ІІІ ТД та вимогам пп. 1.2 п. 1 додатку 1 ТД.
Статус вимоги: Відхилено