• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі (літери А-3) Мелітопольського районного управління відділу поліції №1 ГУНП в Запорізькій області за адресою: смт. Якимівка, вул. Пушкіна, 21.

Зміни до річного плану. Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області, 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29, Код ЄДРПОУ: 40108688. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Торги не відбулися

1 484 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 424.52 UAH
Період оскарження: 28.04.2021 17:06 - 06.05.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: 59f4ac20413746478c6676baaef42f65
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-006090-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
СКАРЖНИК: ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ код ЄДРПОУ: 2201105139 адреса: 71700, Україна, Запорізька область, Токмак, ВУЛИЦЯ ПРОЛЕТАРСЬКА буд. 5А кв. 79 тел.: +380676199494 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області Вихідний №: 19-05/09/06-10-0500 Дата: від 19.05.2021 року С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2021-04-28-006090-a № ЛОТ у (назва): --- Найменування Замовника: Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «Спрощена/Допорогова закупівля» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ ФОП ДОЛГОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі по тексту – Скаржник) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником: НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол 18.05.2021 17:16 Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 2 Замовник торгів відхилив пропозицію через невідповідність кошторисної документації, а саме: «1. Вся кошторисна документація учасника повинна відповідати діючим нормам, правилам та рекомендаціям встановленим законодавством України у будівельній діяльності для бюджетних установ. 2. Договірна ціна надається у електронному вигляді в програмному комплексі АВК-5 (версія не пізніше 3.5.4)»(цитата). Хочемо зазначити, що в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання кошторисної документації Учасниками в складі тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене Замовник торгів не має право оцінювати документи які не вимагались тендерною документацією. В складі тендерної пропозиції міститься файл «Гарантійний лист про підтвердження техумов Додаток 2.pdf»яким підтверджено виконання умов закупівлі. Разом з тим, Замовник торгів зовсім не ознайомлювався з технічною пропозицією Скаржника так як по суті самого документа у Замовника торгів відсутні зауваження. Наданий файл який не вимагався тендерною документацією ні яким чином не впливає на технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі. Доводимо до відома, що для розрахунку кошторисної вартості будівництва використовуються програмні комплекси такі, як ПК "АВК-5", ПК "АС-4", ПК "Строительные Технологии – Смета", ПК "Смета ХХІ", ПК "ІВК", ПК "Смета Лідер", ПК "Експерт – Смета", ПК «Мономах» які схвалені Технічним комітетом стандартизації 311 "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України листом від 28.01.2015 "Про схвалення механізму взаємодії різних комп'ютерних програм при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення». Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні. Він орієнтований на реалізацію положень ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" при складанні інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації. Звертаємо вашу увагу, що Програмний комплекс АВК-5 «Будівельні технології-кошторис» не є одним єдиним програмним комплексом, що існує на ринку України і може використовуватись учасниками для відповідних розрахунків (визначення вартості договірної ціни та проведення взаєморозрахунків) так само як і інші програмні комплекси (наприклад ІВК (Інпроект – Випуск кошторисів). Відповідні програмні комплекси використовують для розробки проектно-кошторисної документації. Враховуючи вищевикладене та відсутність умови тендерної документації яку порушив Скаржник у Замовника торгів відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника. Отже, Учасником виконана вимога Замовника,що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості ФОП Долгов В.О. стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника,що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Державної аудиторської служби України щодо внесення Замовника торгів до планової перевірки, та звернутися до суду з позовом про визнання рішення протиправним. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО ПРОСИМО: 1. Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ: 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ, Фізична особа-підприємець Долгов В.О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляю, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У п. 2 Додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено: «Договірна ціна надається у електронному вигляді в програмному комплексі АВК-5 (версія не пізніше 3.5.4)». Учасником надається договірна ціна у іншому форматі, ніж те що вимагалося тендерною документацією. Отже пропозиція учасника ФОП Долгов В.О. не відповідає умовам, тендерної документації щодо проведення спрощеної закупівлі, а відповідно і вимогам до предмета закупівлі Замовником додержані усі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Окрім того, було проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури закупівель з відповідними вимогами. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Таким чином, вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції правомірним та доцільним відповідно до умов тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.05.2021 09:16