-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво тротуару по вул. Привокзальній в с. Старий Кривин, Славутського району Хмельницької області
Завершена
2 486 253.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2021 17:01 - 15.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
63e7b5f860324d1f9abed4c8266616ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-005931-b.a3
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
За результатами розгляду Скарги ПП "МВМ-13" в межах закупівлі, згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-28-005931-b Органом оскарження прийнято рішення від 08.07.2021 (№15518.pdf), яким зобов’язано Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради:
1) усунути порушення порядку оприлюднення інформації, наведеної в мотивувальній частині рішення ˂….˃*
2) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі ˂….˃*
˂….˃* - відповідне позначення застосовується для неперевантаження відомим Замовнику текстом змісту цієї Вимоги.
На виконання частини Рішення АМКУ Замовник скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі, в подальшому надав йому 24 год. на усунення виявлених невідповідностей, та з урахуванням виправлених невідповідностей визнав його переможцем.
Зокрема, вчиняючи відповідні дії Замовник виконував Рішення АМКУ в наведеній нижче мотивувальній частині, що стосується надання 24 год. на виправлення невідповідностей:
«Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.» (арк.12 Рішення АМКУ).
Разом з цим, Замовник вирішив не зважати на інші положення мотивувальної частини рішення, в яких останньому вказано на інші порушення, відмінні від тих, які підпадають під положення законодавства, що передбачають надання 24 год. на виправлення невідповідностей, а також вирішив не зважати на наступні положення Рішення АМКУ, які свідчать про наявність інших порушень, що протягом 24 год. не підлягають виправленню, а є самостійною підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Зокрема, Замовник не взяв до уваги наступне (арк.13 Рішення АМКУ). :
«˂….˃*
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня довідка про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) від АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ".
Враховуючи вище викладене, учасник (ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ") не відповідає ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ АБЗАЦОМ ПЕРШИМ ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 22 ЗАКОНУ.
Відповідно до АБЗАЦУ ТРЕТЬОГО ПУНКТУ 1 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 31 ЗАКОНУ замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, ЯКЩО УЧАСНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ АБЗАЦОМ ПЕРШИМ ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 22 ЦЬОГО ЗАКОНУ ВИМОГАМ ДО УЧАСНИКА ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА.
ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, У ЗАМОВНИКА НАЯВНІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ Пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ", ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 1 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 31 ЗАКОНУ.
Звертаємо увагу Замовника, що АМКУ у мотивувальній частині рішення вказав на різні положення Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до одних положень Замовником не було надано 24 год. на виправлення помилок, а відповідно до інших наявні підстави для відхилення пропозиції, навіть попри виправлення виявлених невідповідностей по кваліфкритеріям.
Замовником усунуто порушення лише в частині Рішення АМКУ.
Принагідно зауважуємо, що Учасник не може довантажувати у порядку виправлення невідповідностей інші документи, які не підпадають під положення законодавства, що визначені у статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою щодо них. А у разі, якщо Учасник самостійно такі довантажив, Замовник не повинен їх розглядати.
З метою підтвердження наведених висновків наводимо дослівний витяг з частини шістнадцятої статті 29 та частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.».
«Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Таким чином, після виправлення невідповідностей щодо яких Замовник не надав строк і АМКУ зобов’язав усунути це порушення, Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради повинно було розглянути подану пропозицію "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ" з урахуванням виправлення невідповідностей по кваліфкритеріям і за результатами розгляду встановити (якщо не саме, то опираючись на Рішення АМКУ, де розписано все до статтей, частин, абзаців), що:
- у складі пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) від АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ";
- Дана довідка не може бути довантажена в порядку виправлення невідповідностей, відповідно і не може розглядатися Замовником, бо АМКУ у Рішенні вказав щодо неї, що не надавши її у складі пропозиції учасник (ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ") не відповідає ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ АБЗАЦОМ ПЕРШИМ ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 22 ЗАКОНУ (див. Рішення АМКУ арк. 13).
Зауважуємо!!!
Вимоги встановлені абзацом першим частини третьої статті 22 Закону – НЕ СТОСУЮТЬСЯ КВАЛІФКРИТЕРІЇВ, і невідповідність їм є САМОСТІЙНОЮ ПІДСТАВОЮ для відхилення пропозиції Учасника.
Зауважуємо!!!
Про самостійність такої підстави свідчать також положення Рішення АМКУ, що наводились вище: «Відповідно до АБЗАЦУ ТРЕТЬОГО ПУНКТУ 1 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 31 ЗАКОНУ замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, ЯКЩО УЧАСНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ АБЗАЦОМ ПЕРШИМ ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 22 ЦЬОГО ЗАКОНУ ВИМОГАМ ДО УЧАСНИКА ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА. ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, У ЗАМОВНИКА НАЯВНІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ Пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ", ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 1 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 31 ЗАКОНУ. ((див. Рішення АМКУ арк. 13).).
З урахуванням наведеного та Рішення АМКУ,
ВИМАГАЄМО:
скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво тротуару по вул. Привокзальній в с. Старий Кривин, Славутського району Хмельницької області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-28-005931-b.
Пов'язані документи:
Замовник
- Видповидь_на_Вимогу_МВМа_по_Свиту.docx 28.08.2021 15:41
Дата подачі:
27.08.2021 16:43
Вирішення:
Відповідь на вимогу ПП "МВМ-13" від 27.08.2021 про усунення порушення по ТОВ “БТК Світ Будінвест"
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляється наступне.
Відповідно до підпунктів 3.2.1 та 3.2.4 пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. При цьому видом такого забезпечення є електронна банківська гарантія.
Відповідно до підпункту 3.2.9 пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки, виданої компетентним державним органом, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців).
Однак Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання банківської гарантії саме з того банку, у якому відкрито рахунок учасника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “БТК Світ Будінвест" міститься, зокрема, Банківська гарантія від 14.05.2021 № 8342/21-ТГ, видана АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" (архівна папка "8342_БТК_СВІТ_БУДІНВЕСТ_Гарантія_ 14_05_2021.rar").
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ “БТК Світ Будінвест" наявна довідка від 18.05.2021 №8602/6 ГУ ДПС у Житомирській області, в додатку до якої зазначені дані про всі банківські рахунки ТОВ “БТК Світ Будінвест" (файл «Довідки відсутність заборгованостей.pdf»).
Враховуючи викладене та позицію Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 26.07.2021 №16991-р/пк-пз), відсутні правові підстави для задоволення вимоги від 27.08.2021 UA-2021-04-28-005931-b.a3 ПП "МВМ-13" про скасування рішення про визнання ТОВ “БТК Світ Будінвест" переможцем процедури закупівлі "Нове будівництво тротуару по вул. Привокзальній в с. Старий Кривин, Славутського району Хмельницької області".
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А (у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
0bd1e8874f22420fbed1ad27ce958d4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-005931-b.c2
Назва:
С К А Р Г А
(у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Учасник Приватне підприємство "МВМ-13", код ЄДРПОУ – 14149378 звертається до Антимонопольного комітету України у зв’язку із порушенням замовником Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради Код ЄДРПОУ: 40388924 прав та охоронюваних законом інтересів Учасника під час проведення процедури закупівлі по предмету: «Нове будівництво тротуару по вул. Привокзальній в с. Старий Кривин, Славутського району Хмельницької області», ідентифікатор закупівель: UA-2021-04-28-005931-b. Детальніше - у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ ProZorro.pdf 18.06.2021 15:22
- Документи на підтвердження наявності працівників.pdf 18.06.2021 15:22
- 8342_БТК_СВІТ_БУДІНВЕСТ_Гарантія_14_05_2021.rar 18.06.2021 15:22
- Протокол №62-ВТ.pdf 18.06.2021 15:22
- Scan_0010.pdf 18.06.2021 15:23
- CCI11052021_0028.jpg 18.06.2021 15:23
- Скарга.pdf 18.06.2021 15:23
- 29.PDF 18.06.2021 15:23
- Довідки відсутність заборгованостей.pdf 18.06.2021 15:23
- Протокол №58-ВТ.pdf 18.06.2021 15:23
- гарантія.rar 18.06.2021 15:23
- Scan_0011.pdf 18.06.2021 15:23
- Лист-відгук.pdf 18.06.2021 15:23
- CCI12052021_0014.jpg 18.06.2021 15:23
- CCI18062021_0002.jpg 18.06.2021 15:23
- CCI18062021_0003.jpg 18.06.2021 15:23
- Скарга до АМКУ МВМ - 13 _18.06_Кривин.doc 18.06.2021 15:23
- Portal.pdf 18.06.2021 15:23
- скрін -відхилення.png 18.06.2021 15:23
- 30.PDF 18.06.2021 15:23
- аналогічні договори (1).pdf 18.06.2021 15:23
- скрін -вимога.png 18.06.2021 15:23
- МВМ13.pdf 18.06.2021 15:23
- Документи 2.7z 18.06.2021 15:23
- Протокол №65-ВТ.pdf 22.06.2021 17:11
- Протокол №65-ВТ.pdf 22.06.2021 17:12
- Лист №369.pdf 07.07.2021 15:52
- Лист на АМКУ по тротуарах.docx 07.07.2021 15:52
- Протокол №65-ВТ.pdf 23.07.2021 16:20
- рішення від 23.06.2021№14032+лист замовнику.pdf 24.06.2021 13:44
- Інформація про перенесення розгляду скарг від 01.07.2021№12743.pdf 02.07.2021 10:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 №15518.pdf 09.07.2021 15:02
- рішення від 08.07.2021№15518.pdf 13.07.2021 19:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2021 16:36
Дата розгляду скарги:
01.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 13:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2021 19:57
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2021 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Нове будівництво тротуару по вул. Привокзальній в с. Старий Кривин, Славутського району Хмельницької області», оформлене протоколом №62-ВТ від 16.06.2021.
2. Скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МВМ-13» в процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Нове будівництво тротуару по вул. Привокзальній в с. Старий Кривин, Славутського району Хмельницької області», оформлене протоколом №56-ВТ від 09.06.2021.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення під час проведення тендеру
Номер:
d83616e48885413aae410a8b4e02cbc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-005931-b.b1
Назва:
ВИМОГА
про усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу на наступні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон):
Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, то він обов’язково зазначає аргументацію
Відповідно до ч.2 ст.31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Тобто Законом встановлена необхідність деталізації в рішенні замовника інформації про відхилення тендерної пропозиції, до якої належать підстави відхилення, тобто передбачено обов’язкове зазначення в рішенні замовника наступної інформації:
- відповідної норми Закону, на підставі якої відбувається відхилення,
- відповідної умови тендерної документації, якій тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають;
- інформації про те, у чому саме полягає така невідповідність.
Відповідно до прикінцевих положень Закону, Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
Звертаємо Вашу увагу, що Ви як Замовник, прийнявши рішення про відхилення тендерної пропозиції, не оприлюднили ні самого рішення (протоколу) та не надали жодної аргументації.
Також звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З чого слідує, що Закон є цілісним, і не можна брати до уваги одні норми, та ігнорувати інші.
А тому нагадуємо, що в даному Законі містяться і такі норми:
«Стаття 44. Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.».
Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З метою можливого оскарження Вашого рішення до Антимонопольного комітету України, а також оскарження рішень (дій, бездіяльності) службових (посадових), уповноважених осіб замовника – голови тендерного комітету Петрука Я.Б., заступника голови тендерного комітету Гонгало Г.С., секретаря тендерного комітету Процишина Б.А., членів тендерного комітету Кучерук В.А., Луцюк Л.П. до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, інших контролюючих та правоохоронних органів вимагаємо надати повну аргументацію/інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника Приватного підприємства "МВМ-13" умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 11.06.2021 15:53
- Протокол №58-ВТ.pdf 11.06.2021 16:29
Дата подачі:
11.06.2021 15:53
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги від 11.06.2021 №94 встановлено, що внаслідок технічної помилки відсутній сканований файл рішення тендерного комітету УКБ ВК НМР (протокол №58-ВТ від 09.06.2021). На виконання частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" надається протокол №58-ВТ від 09.06.2021.
Статус вимоги:
Відхилено