• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

7910 Юридичні послуги

надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань; правовий супровід діяльності юридичної особи; складання заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру; представництво інтересів юридичної особи у судах, органах державної влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності; виконувати інші обов’язки, передбачені законодавством та договором про надання юридичних послуг.

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2017 17:17 - 29.05.2017 18:00
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі

Номер: 80276f2f41d7489b9f44c7dcdf3a1e45
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001328-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Скарга:
29.05.2017 року Замовник: Київська міська клінічна лікарня № 1 Код ЄДРПОУ 01981738 Адреса: 02091, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121 ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі 24.05.2017 року Замовником – Київською міською клінічною лікарнею № 1 було об’явлено про проведення процедури закупівлі юридичних послуг, ідентифікатор закупівлі UA-2017-05-24-001328-c, ID оголошення в ЦБД bb966275773b4497ab178e489ee57f2d. Ми, як потенційний учасник, виявили бажання взяти участь в даній процедурі закупівлі. Ретельно дослідивши документацію конкурсних торгів, нами було встановлено дискримінаційну вимогу документації, яка суперечать чинному законодавству щодо закупівель, в зв’язку з чим вважаємо, що її неусунення порушує наше законне право брати участь у даній процедурі закупівлі згідно встановленого законом порядку її проведення. Підставами для оскарження є п. 9 Вимог до кваліфікації Учасників про надання довідки у довільній формі з зазначенням досвіду виконання Учасником аналогічних договорів. Під аналогічним договором розуміється договір укладений із комунальним або державним закладом охорони здоров’я про надання юридичних послуг близьких за видом та характером до юридичних послуг, що закуповуються Замовником. Замовником не обґрунтовано необхідності наявності досвіду надання аналогічних послуг саме комунальним або державним закладам охорони здоров’я. Законодавством України, зокрема Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» встановлено, що функції надання правової допомоги та представництва юридичних осіб (в тому числі комунальної та державної форми власності) як в органах державної влади та місцевого самоврядування так і у відносинах з іншими суб’єктами господарської діяльності. Адвокати несуть відповідальність за якість надання правничої допомоги та нерозголошення відомостей, що містять адвокатську таємницю. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право замовника встановлювати до Учасника такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо виходити із загальних понять, то договори про надання юридичної допомоги або юридичних послуг будь яким юридичним особам (незалежно від їх форми власності та організаційно-правової форми) за своєю природою є аналогічними і не відрізняються один від одного. Таким чином, Замовник односторонньо розтлумачив поняття «аналогічний договір» штучно звузивши коло потенційних учасників тим самим порушуючи основні принципи закупівель, такі як: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Така вимога викликає обґрунтовані підозри, що документація конкурсних складена під певного Учасника. Таким чином, враховуючи вищевикладене, ПРОШУ: Київська міська клінічна лікарня № 1 внести зміни до п. 9 Вимог до кваліфікації Учасників та способу їх підтвердження (Додаток 2 документації конкурсних торгів), змінивши поняття аналогічного договору шляхом виключення слів «укладений із комунальним або державним закладом охорони здоров’я».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2017-05-24-001328-с.а1 Згідно пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. На підтвердження належної кваліфікації потенційним учасникам запропоновано надати в складі своєї пропозиції довідку у довільній формі з зазначенням досвіду виконання учасником аналогічних договорів (під аналогічним договором розуміється договір укладений із комунальним або державним закладом охорони здоров’я про надання юридичних послуг близьких за видом та характером до юридичних послуг, що закуповуються Замовником). В довідці має бути обов’язково зазначена наступна інформація по договорах: №, дата договору, термін дії договору, повне найменування, адреса місцезнаходження та контактний телефон замовника послуг, вид послуг за договором. В довідці має бути зазначена інформація про укладання у 2015 – 2017 роках не менш п’яти аналогічних договорів. У разі наявності обставин, які перешкоджають наданню довідки з вищезазначеною інформацією, Учасник повинен надати відповідне нормативно-правове обґрунтування та довідку з інформацією про номера не менше п’яти закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров’я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможцем та з яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг. Також, в довідці має бути зазначена інформація про найменування авторизованого електронного майданчика та його електронну адресу. Встановлюючи дану вимогу замовник виходив з того, що всі заклади охорони здоров’я державної або комунальної форми власності мають свою специфіку роботи, та особливості функціонування. На відміну від приватних закладів охорони здоров’я державні або комунальні заклади мають інший механізм фінансового забезпечення, проведення закупівель товарів, робіт і послуг, передачі в оренду закріпленого нерухомого майна, призначення керівників, документообігу, контролю за якістю надання медичної допомоги, тощо. Крім того, постійні зміни в законодавстві, щодо подальшого реформування медичної галузі, потребують виваженого, кваліфікованого та оперативного юридичного супроводу на всіх етапах виконання завдань з переходу замовника на роботу в новим умовах. Тому, для замовника важлива наявність в учасника достатнього досвіду роботи саме з державними та комунальними закладами охорони здоров’я. Крім того, згідно інформації розміщеної на сайті Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) http://health.kievcity.gov.ua та на сайті МОЗ України http://www.moz.gov.ua лише в місті Києві налічується 157 закладів охорони здоров’я комунальної форми власності та більше 20 закладів охорони здоров’я державної форми власності. Це, на нашу думку, дозволяє забезпечити достатню конкуренцію серед потенційних учасників. Таким чином, вважаємо, що Вами не доведено та документально не підтверджено, яким чином дії замовника в частині встановлення вказаної вище вимоги порушують Ваші права та інтереси чи/або обмежують конкуренцію, а тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Автор: Адвокатське бюро "Семенов і партнери", Семенов Вадим Іванович +380504923049 odessa.pravo@gmail.com http://www.lawoffice.net.ua/