-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Строп канатний, фал рятувальний канатний, пояс безлямковий, шнур капроновий.
Завершена
502 248.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 022.48 UAH
мін. крок: 1% або 5 022.48 UAH
Період оскарження:
28.04.2021 16:15 - 06.05.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Вимога про відміну спрощеної закупівлі, проведеної з порущенням діючого законодавства
Номер:
ccf139025f8741818650755b49709bd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-004400-c.a1
Назва:
Вимога про відміну спрощеної закупівлі, проведеної з порущенням діючого законодавства
Вимога:
ПАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» заздалегідь, у Додатку № 3 «Форма цінової пропозиції» і у Додатку № 4 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2021-04-28-004400-c , були зазначені Підприємства виробники по окремим позиціям, по яким відбувалася закупка, зокрема: ТОВ «Завод металовиробів «Вертикаль», ПП «Фірма ВАЛТЕКС», ТОВ «ЛОАД-ТЕХ», без можливості подання аналогу/еквіваленту предмету закупівлі, чим беззаперечно порушив законодавство при проведенні процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Пропозицію ТОВ «ТЕХІНКОМ-Т» з сумою 301344,00 грн з ПДВ , подану для участі у закупівлі, було відхилено ПАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» з наступних підстав : «Учасником спрощеної закупівлі запропоновано предмет закупівлі, який не відповідає вимогам Додатку № 3 «Форма цінової пропозиції» та Додатку № 4 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Також у закупівлі приймав участь один з зазначених виробників товару- ТОВ « ЛОАД-ТЕХ », найбільш економічно вигідну пропозицію якого, з сумою 195`557.40 грн з ПДВ, теж було відхилено з причини того, що учасником не надано документи, що підтверджують технічні та якісні параметри запропонованого предмету закупівлі - шнура капронового плетеного високоміцного діаметром 4 мм (реп) виробництва ПП «Фірма ВАЛТЕКС».
А переможцем торгів було визначено ТОВ "ЕНЕРГОТЕРИТОРІЯ" з сумою 496`186.68 грн з ПДВ, яка в 2,5 рази більша ніж сума пропозиції ТОВ «ЛОАД-ТЕХ»,
Також слід зазначити, що ТОВ "ЕНЕРГОТЕРИТОРІЯ" у складі пропозиції були надані копії паспортів на канатні спропи від виробника ТОВ «ЛОАД-ТЕХ», в яких є невідповідність технічним характеристикам, а саме: у паспортах на строп СКП 1,5/1500 та СКП 3,0/2500 не вірно вказана маса стропу – 0,0 кг, що не відповідає технічним даним зазначених товарів та вимогам ДСТУ EN 13414-1:2014, зазначеним у копіях паспортів. Таким чином пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОТЕРИТОРІЯ" підлягає відхиленню, оскільки не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відмінити спрощену закупівлу № UA-2021-04-28-004400-c, оскільки зазначена закупівля проводилась з порушенням
положень Закону «Про публічні закупівлі»,де чітко зазначено, що Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення конкретних виробників товару свідчить про те, що Замовник свідомо встановив такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення конкретних виробників товару суперечать принципам закупівель, у тому числі допорогових закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Замовник
- 21VT-203SZ-0512-Protokol-PS-1.docx 25.05.2021 16:47
Дата подачі:
24.05.2021 20:21
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником була оголошена спрощена закупівля.
Відповідно до ч. 4. Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників." Тобто Законом не передбачений обов'язок, а право замовника на вказання аналогу та/або еквіваленту товару.
Крім того, на сторінці закупівлі в системі https://prozorro.gov.ua наявні два аналогічні запитання потенційного учасника, яким судячи зі стилістики питання було саме ваше підприємство. Тобто, ще на момент подачі пропозиції ви мали інформацію як з тексту самого Оголошення про закупівлю, так і з відповіді на вимогу, що подання аналогу/еквіваленту предмету закупівлі не передбачається.
Вибір стратегії суб’єкта підприємницької діяльності, щодо надання його пропозицій на ринку товарів в боротьбі за кінцевого споживача (Замовника) в частині широкого та/або обмеженого спектру (обсягу) видів товарів – є його власним вибором та/або бездіяльністю.
Тим не менш, ТОВ «ТЕХІНКОМ-Т» за власним вибором, тобто на власний ризик, вирішило приймати участь у даній закупівлі, усвідомлюючи, що ваша пропозиція не відповідає вимогам Оголошення, оскільки ТОВ «ТЕХІНКОМ-Т» запропоновано аналог/еквівалент предмету закупівлі, що не передбачалось умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на вищевикладене пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХІНКОМ-Т» була правомірно відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком №4 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось підтвердження технічних характеристик стропу канатного марок СКП 1,5/1500 та СКП 3,0/2500 виробництва ТОВ «ЛОАД-ТЕХ».
Замовник не розглядав документи виробників продукції на наявність в них інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, оскільки дана вимога не передбачена умовами оголошення. Учасники повинні були документально підтвердити виключно відповідність запропонованого предмету закупівлі Додатку №4 оголошення в частині маркування та виробника предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено