Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (код ДК021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів - (відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Управління поліції охорони в Чернігівській області, код ЄДРПОУ 40109021. ІПН 401090225269. Категорія - Орган Державної влади. Адреса: 14021, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Франка, 4-А. Місце надання послуг: територія України та Чернігівська область та можливість надавати послуги СТО в населених пунктах області, де розміщені КТЗ Замовника. (Місця дислокації ТЗ - м. Чернігів, м. Бахмач, м. Бобровиця, м. Городня, м. Прилуки, м. Ніжин, м. Корюківка, смт. Козелець, м. Мена м. Славутич), 3200 людино-години, очікувана вартість предмета закупівлі 2100000,00 грн з ПДВ. 1 послуга. Усі документи тендерної пропозиції повинні готуватися та викладатися українською мовою. Строк надання послуг до 31.12.2021 року. Дана процедура торгів не передбачає поділу предмета закупівлі на частини (лоти). Учасник має подати тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі в цілому. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Дата і час розкриття отриманих тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Завершена
2 100 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:28.04.2021 15:07 - 10.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо рішення уповноваженої особи та повідомлення про намір укласти договір
Номер:a4ca2c46cb5849529357d1fed8711bbc
Пов'язана кваліфікація:ФОП Омельяненко О. В., UA-EDR 3140514271
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-28-004012-a.b2
Назва:СКАРГА щодо рішення уповноваженої особи та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Управління поліції охорони в Чернігівській області (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікував оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-04-28-004012-а.
Для участі в Процедурі закупівлі свої Пропозиції надали наступні Учасники:
• ФОП Омельяненко О. В. (ІПН 3140514271) з остаточною ціновою пропозицією 775`000.00 грн. з ПДВ;
• ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС (код ЄДРПОУ 36251645) з остаточною ціновою пропозицією 910`000.00 грн. з ПДВ;
• ФОП Мінін Олександр Олександрович (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 1`548`096.00 грн. з ПДВ;
• ФОП Старікова Яніна Володимирівна (ІПП 2894121289) з остаточною ціновою пропозицією 1`548`800.00 грн. з ПДВ;
Розкриття пропозиції учасників відбулося 17.05.2021 року.
19.05.2021 р. Уповноваженою особою опубліковано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-28-004012-a, з ФОП Омельяненко О. В.
Рішення Замовника про визнання ФОП Омельяненко О. В. переможцем оскаржувалися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 12916-р/пк-пз від 08.06.2021).
16.06.2021 о 09:55 Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель розмістив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 16.06.2021 № 75 та Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Омельяненко О. В.
Проаналізував дії Замовника та тендерну пропозицію ФОП Омельяненко О. В., я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушують мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст. 11, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав:
ПІДСТАВА І:
Надання Замовником 24 години на виправлення невідповідностей, виявлених в документах, наданих учасником ФОП Омельяненко О. В. на підтвердження відповідності його пропозиції ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ тендерної документації
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 14.06.2021 р. в 11:56 опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Кінцева дата усунення невідповідностей – 15.06.2021 11:59.
В повідомленні Замовник зазначив: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності – в) п. 5 розділ ІІІ Документації, п.2.1 Додатку 3 до Документації – Технічні вимоги.
Замовник вказав на необхідність ФОП Омельяненко О. В. документально підтвердити наявність евакуатора: надати договір оренди, позички або лізингу, надати техпаспорт на транспортний засіб.
Замовник дав можливість ФОП Омельяненко О. В. не виправити недоліки, помилки, які були виявлені в документах тендерної пропозиції, а надав можливість ЗАВАНТАЖИТИ НОВІ, РАНІШЕ НЕ ПОДАНІ ДОКУМЕНТИ, ДО СКЛАДУ ТЕХНІЧНОЇ ЧАСТИНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Вимога щодо документального підтвердження наявності евакуатора міститься саме і лише у Додатку 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
П. 2.1 Додаток 3. - На відстані не більше 10 (десяти) км від м. Чернігова (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця.) Документально підтвердити наявність евакуатора – техпаспорт, власний, орендований, договір позички або лізингу.
Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Жодних виправлень в ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ поданої пропозиції Законом не передбачено.
Таким чином, всупереч вимогам ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надав ФОП Омельяненко О. В. 24 години на виправлення невідповідностей, виявлених в ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ його тендерної пропозиції.
ПІДСТАВА ІІ:
Невідповідність тендерної пропозиції ФОП Омельяненко О. В. умовам технічної специфікації (технічним вимогам замовника)
Згідно пп.1.1. п.1 ч.ІІІ ТД:
Тендерна пропозиція подається... шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
... інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у відповідності з вимогами Додатку 3)...
Додаток 3 до Документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить перелік вимог, яким повинна відповідати тендерна пропозиція Учасника.
Замовник ВСТАНОВЛЮЄ, що…..
П. 3 Додатку ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ - Вимоги до Послуг ТО:
Запасні частини та витратні матеріали, які Учасник - переможець замінює чи використовує на КТЗ Замовника при наданні послуг з ремонту КТЗ повинні бути нові. Запропоновані учасником запчастини, що будуть використовуватися для технічного обслуговування та ремонту автомобілів, повинні бути сертифіковані відповідно до вимог законодавства України. Учасник повинен забезпечити використання тільки оригінальних автозапчастин (запасних частин, що виготовлені виробником відповідно до вимог його стандартів та установлених технічних вимог, відповідність якої підтверджена сертифікатом або його копією, виданими в установленому законодавством порядку, та/або має відповідне маркування виробника).
Строк виконання замовлення на запасні частини та витратні матеріали, які підлягають встановленню на КТЗ Замовника замість тих, що прийшли в непридатність, не повинен перевищувати 3-х робочих днів з моменту подання Заявки Замовника.
Надання послуг здійснюється за зверненням Замовника, згідно поданої Заявки. Відповідно до поданої Заявки, Виконавець визначає час подання КТЗ складових (систем) та їх експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг, визначає терміни виконання послуг, але в будь-якому разі строк виконання робіт (послуг) не повинен перевищувати 3-х робочих днів.
Технічний стан КТЗ після надання Учасником - переможцем торгів послуг з ремонту повинен відповідати вимогам законодавства у сфері автомобільного транспорту та інструкціям заводів-виробників КТЗ.
Трудомісткість робіт з технічного обслуговування і ремонту не повинна перевищувати чинних Нормативів (згідно Додатку Д Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.98 №102), крім випадків якщо це регламентовано розробником (виробником) АТЗ та їх складових і за записами, зробленими в інструкціях з експлуатації і (або) сервісних книжках.
П. 4 Додатку ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ - Вимоги якості:
Якість послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ повинні відповідати вимогам Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708 та інструкцій заводів - виробників КТЗ.
П. 5 Додатку ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ – Гарантійний термін та гарантійні зобов’язання:
Гарантія на запасні частини, які будуть встановлені на КТЗ, крім запчастин зі зменшеним ресурсом (гальмівні колодки, гальмівні диски, щітки склоочисника, лампочки, витратні матеріали і т. ін.) та на виконані послуги з ремонту КТЗ повинна діяти з моменту підписання Сторонами наряду - замовлення або Акту приймання-передачі наданих послуг та відповідати Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386.
Учасник ФОП Омельяненко О. В. не надав в складі своєї пропозиції жодного документу або довідки, що містить інформацію про його згоду та / або підтвердження та / або гарантування відповідності його пропозиції вищенаведеним технічним вимогам замовника. Файл "ТехВимоги", наданий ФОП Омельяненко О. В., не містить жодного гарантування та/або підтвердження відповідності запропонованих послуг наведеним вимогам Замовника, встановлених у п.3. п.4. п.5 Додатку 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Омельяненко О. В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Така позиція неодноразово підтверджувалась в рішеннях постійно діючої адміністративної комісії при Антимонопольному комітеті України:
рішення №11842-р/пк-пз від 28.05.21 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-01-004288-а)
рішення № 22808-р/пк-пз від 09.12.20 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002810-b)
рішення №1968-р/пк-пз від 04.02.21 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-016546-c)
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації
Визнавши ФОП Омельяненко О. В. переможцем, Замовник порушив вимоги п.2 ч.1 ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що рішення Замовника ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів ФОП Омельяненко О. В.
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Омельяненко О. В. переможцем, та рішення про намір укласти договір з ФОП Омельяненко О. В.
Дата прийняття скарги до розгляду:26.06.2021 13:41
Дата розгляду скарги:09.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:02.07.2021 01:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:14.07.2021 18:36
Автор:ФОП Мінін Олександр Олександрович, Мінін Олександр Олександрович +380931229006 minin.cars@gmail.com
declined
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо рішення уповноваженою особою та повідомлення про намір укласти договір
Номер:b5b6264ad3d54f9da392f41cfb9ed23d
Пов'язана кваліфікація:ФОП Омельяненко О. В., UA-EDR 3140514271
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-28-004012-a.a1
Назва:СКАРГА щодо рішення уповноваженою особою та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Управління поліції охорони в Чернігівській області (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-04-28-004012-а.
У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники:
• ФОП Омельяненко О. В. (ІПН 3140514271) з остаточною ціновою пропозицією 775`000.00 грн. з ПДВ;
• ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС (код ЄДРПОУ 36251645) з остаточною ціновою пропозицією 910`000.00 грн. з ПДВ;
• ФОП Мінін Олександр Олександрович (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 1`548`096.00 грн. з ПДВ;
• ФОП Старікова Яніна Володимирівна (ІПП 2894121289) з остаточною ціновою пропозицією 1`548`800.00 грн. з ПДВ;
Розкриття пропозиції учасників відбулося 17.05.2021 року.
19.05.2021 р. Уповноваженою особою опубліковано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-28-004012-a, з ФОП Омельяненко О. В.
Уважно ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ФОП Омельяненко О. В. та з Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-04-28-004012-a з ФОП Омельяненко О. В., я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст. 11, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав:
ПІДСТАВА І:
Відповідно до ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 1 до Документації:
Учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону повинні надати у складі тендерних пропозицій
позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію та договір про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, щодо виконання учасником умов такого договору.
Відгук має бути:
- складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності);
- датований;
- завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника;
- містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення;
Учасник ФОП Омельяненко О. В. в складі пропозиції надав Лист-відгук (знаходиться у файлі «АктВикРоб»), який не відповідає КВАЛІФІКАЦІНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ, а саме:
- не датований;
- не містить реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук (номер аналогічного договору та дата його укладення);
Тобто учасник ФОП Омельяненко О. В. не виконав вимоги тендерної документації та надав в складі пропозиції Лист-відгук, який не містить необхідну інформацію.
П.1 ч.1 ст. 31 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ.
Тендерна пропозиція ФОП Омельяненко О. В. НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ.
ПІДСТАВА ІІ:
Відповідно до ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації
Технічні вимоги, передбачені Додатком 3 містять обов’язок Учасників документально підтвердити наявність евакуатора – техпаспорт, власний, орендований, договір позички або лізингу.
Замовник чітко передбачив надати на підтвердження наявності у Учасника евакуатора техпаспорт.
Учасник ФОП Омельяненко О. В. не виконав вимоги тендерної документації та не надав в складі пропозиції техпаспорт на евакуатор.
Договір надання послуг по евакуації та перевезення транспортних засобів б/н від 30.04.2021 року, наданий учасником ФОП Омельяненко О. В., в складі пропозиції (файл "Євакуатор") також не підтверджує наявності евакуатора, як такого.
В договорі відсутні будь-які посилання на тип, марку, державний номер автоевакуатора та його власника, яким учасником ФОП Омельяненко О. В. планується здійснювати доставку авто Замовника з пункту поломки з території України на станцію СТО.
Також звертаємо вашу увагу на те, що згідно наданого договору надання послуг по евакуації та перевезення транспортних засобів б/н від 30.04.2021 року, а саме п.1.1.:
надання послуг з транспортування транспортних засобів може бути здійснено тільки щодо транспортних засобів, які НАЛЕЖАТЬ ФОП ОМЕЛЬЯНЕНКО О.В.
Тобто наданий договір жодним чином не підтверджує відповідність учасника ФОП Омельяненко О.В. технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі в частині наявності можливості у нього доставки авто з пункту поломки з території України на станцію СТО)
П.2 ч.1 ст. 31 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Тендерна пропозиція ФОП Омельяненко О. В. НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (п.2 ч.1 ст. 31 Закону).
ПІДСТАВА ІІІ:
Відповідно до ч.1 Розділу III Документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.5.4. ч.5 Розділу III Документації:
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до Додатку 1 до Документації:
п. 4 Таблиці "Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону":
Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам (п. 5 ч.1 ст. 17):
Довідка в довільній формі, яка свідчить, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для Учасників фізичних осіб-підприємців).*
Тобто, фізична особа-підприємець, який є учасником процедури закупівлі, повинен обов'язково надати в складі пропозиції Довідку в довільній формі, яка свідчить, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для Учасників фізичних осіб-підприємців) (п. 5 ч.1 ст. 17).
Надана учасником ФОП Омельяненко О. В. в складі пропозиції довідка в довільній формі (файл «Довідка Ст17») не містить інформації, підтверджуючої відсутність підстав, установлених п. 5 ч.1 ст. 17 Закону стосовно Фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Тобто учасник ФОП Омельяненко О. В. не виконав вимоги тендерної документації та не надав у складі тендерної пропозиції інформацію щодо п. 5 ч.1 ст. 17 стосовно Фізичної особи, що є учасником процедури закупівлі, а його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
ПІДСТАВА ІV:
Згідно вимог ч.1 Розділу III Документації:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
... тендерна пропозиція (Додаток 2)...
Згідно вимог Додатка 2 Документації:
Учасник повинен подати тендерну пропозицію на участь у відкритих торгах на закупівлю із зазначенням юридичної та фактичної адреси
Учасник ФОП Омельяненко О. В. надав Тендерну пропозицію, в яких його юридична та фактична адреси збігаються (завантаженіий файл «Пропозиц»).
Під фактичною адресою вважається безпосереднє місце здійснення господарської діяльності. Виникають сумніви, що за вказаною фактичною адресою, яку зазначив учасник ФОП Омельяненко О. В., а саме: 14000, м. Чернігів, вул. Степана Носа, буд.63 (житловий будинок), він зможе належним чином виконати взяті на себе зобов’язання за договором та здійснити ремонт і технічне обслуговування автомобілів Замовника.
Враховуючи факт надання учасником ФОП Омельяненко О. В. в складі тендерної пропозиції копії договору оренди об’єкту нерухомості та технологічного обладнання за адресою: м. Чернігів, вул.. Любецька, буд. 151-а, та наданою ним інформацією щодо місця розташування СТО (файл "ТехВимоги")за адресою: м. Чернігів, вул.. Любецька, буд. 151-а , робимо висновок, що фактична адреса, за якою, учасник ФОП Омельяненко О. В. здійснює господарську діяльність не відповідає зазначеній у формі тендерної пропозиції, тобто пропозиція ФОП Омельяненко О.В. містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Виходячи зі ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” до обов’язків уповноваженої особи або тендерного комітету належить, зокрема, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Однак, незважаючи на численні невідповідності пропозиції ФОП Омельяненко О. В.. вимогам тендерної документації., 19.05.2021 р. Уповноваженою особою опубліковано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-28-004012-a, з ФОП Омельяненко О. В.
Вважаємо, що дані дії Замовника порушують вимоги Закону та право Скаржника на недискримінацію учасника, рівне ставлення, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Беручи до уваги викладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ст.5, ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації
- учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі
Прийнявши рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-28-004012-a, з ФОП Омельяненко О. В.
Замовник не виконав вимоги ст.11, ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що учасника ФОП Омельяненко О. В. визнано переможцем внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ФОП Омельяненко О. В.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Омельяненко О. В. переможцем, та рішення про намір укласти договір з ФОП Омельяненко О. В.