Послуги з покосу трави, підчищення стовбурів дерев та ліквідація бур’яну ручним трімером (бензотрімером) на території Малодолинської сільської адміністрації Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або на предмет закупівлі ПДВ не нараховується). Детально - в доданому до цього оголошення файлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (доданий файл).
Торги відмінено
190 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:28.04.2021 14:14 - 06.05.2021 05:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:e6aa94aaa3b549f9ba01c226e4000cf8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-28-002716-a.c1
Назва:Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Стосовно спрощеної закупівлі: Послуги з покосу трави, підчищення стовбурів дерев та ліквідація бур’яну ручним трімером (бензотрімером) на території Малодолинської сільської адміністрації Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області. Код ДК 021:2015 - 77310000-6 – «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень». Очікувана вартість предмета закупівлі: 190 000 (Сто дев’яносто тисяч гривень), з ПДВ
В оголошені є вимога:
12. Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг.
Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника.
В оголошенні про закупівлю зазначено, що контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біляєв Павло Петрович – уповноважена особа з проведення спрощеної закупівлі, тел. +380977381465, ел. пошта: belyaevp65@gmail.com, але в телефонній розмові Павло Петрович повідомів, що не є відповідальною особою і складати та підписувати довідко обстеження об’єкту відмовляється. Надайте, будь ласка, пояснення та надайте контакти спеціаліста який сьогодні може провести разом з нами обстеження та скласти довідку.
Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
7) електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
У зв’язку із цим вимога оголошення в частині, що учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника не має законодавчого обґрунтування так як вказані дії повинні бути реалізовані, згідно вимог Замовника, поза електронною системою закупівлі.
Також наголошуємо, що відповідно до ч. 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
При цьому, непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Згідно зі статтею 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», відповідно до Конституції України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права та міжнародних договорів України всі особи незалежно від їх певних ознак мають рівні права і свободи, а також рівні можливості для їх реалізації. Форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, юридичних осіб публічного та приватного права, а також фізичних осіб, визначені статтею 5 цього Закону, забороняються.
Звертаємо увагу Замовника, що головною ознакою умов оголошення, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об`єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до оголошення умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі.
Також незаконним є дана вимога і з позиції ч. 13 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка деталізує, що замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Крім цього, звертаємо увагу Замовника, що незаконність та необґрунтованість даної вимоги неодноразово встановлювалася АМКУ, наприклад, у рішенні №19223-р/пк-пз 13.10.2020 р. (скарга UA-2020-09-18-007051-b.b1), № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 ( скарга UA-2021-02-22-003442-a.c1).
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо скасувати вимогу,
а саме п.12 Оголошення: Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг.
Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника