Системи зберігання даних та серверне обладнання для інформаційних систем органів прокуратури України (ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15. Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 17 грудня 2021 року. Умови оплати: оплата вартості фактично поставленого Товару здійснюється шляхом переказу Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів із дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної, Акта приймання-передачі налаштованого обладнання та на підставі рахунку, пред’явленого Постачальником до сплати. Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100% Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 або наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 № 275/35897. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 31.05.2021 до 09 год. 00 хв. за київським часом.
Завершена
28 995 673.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 289 956.73 UAH
Період оскарження:28.04.2021 13:32 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо наявності дискримінаційних вимог ТД
Номер:19fd4d58446c4eedaf6e14d93f9ea3d0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-28-001917-a.b1
Назва:Щодо наявності дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
При детальному вивченні вимог Тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених Тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, та не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у даних відкритих торгах.
В Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмет закупівлі, у тому числі технічна специфікація технічне завдання складено таким чином, що жодне інше обладнання, окрім виробництва Fujitsu не може бути запропоноване як еквівалент, а саме за сукупністю вимог до позиції 1 - Сервер Тип 1, позиції 2 - Сервер Тип 2, позиції 3 - Сервер Тип 3, позиції 4 - Дискова система, позиції 5 - Дискова система, позиції 6 - Стрічкова бібліотека з автозавантажувачем.
Таким чином Замовник штучно та необґрунтовано обмежує можливість Учасників запропонувати інше обладнання ніж виробництва Fujitsu, що суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а очевидна відсутність альтернативи призводить до надмірного витрачання бюджетних коштів та створює умови для корупційних дій і зловживань.
З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
П. 4 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 3 Тендерної документації для приведення її у відповідність з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», щоб була можливість запропонувати еквівалент обладнанню Fujitsu.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.05.2021 15:27
Вирішення:Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) останній встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Статтею 5 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація на закупівлю: «Системи зберігання даних та серверне обладнання для інформаційних систем органів прокуратури України» (ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (далі – Документація) повністю відповідає цим вимогам Закону.
Так, технічна специфікація, що міститься у Додатку 3 Документації, містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні, якісні характеристики, вимоги щодо сумісності з наявним програмним забезпеченням та/або обладнанням та, відповідно до статті 23 Закону, у Додатку 3 зазначено, що будь-які посилання на торгову марку чи патент потрібно читати «або еквівалент». Технічні вимоги до обладнання, що зазначені у Додатку 3 Документації, не є обмежуючими, висунуті для забезпечення універсальності та сумісності з існуючою інфраструктурою, є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Зокрема вивченням ринку з’ясовано наявність обладнання, яке є альтернативним обладнанню виробництва Fujitsu і може бути запропоноване, як еквівалент і за сукупністю вимог може бути запропоноване учасником у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі Системи зберігання даних та серверне обладнання для інформаційних систем органів прокуратури України (ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Замовник викладає вимоги до побудови конфігурації обладнання, які не є унікальними, побудовані на загальнодоступних компонентах, та являють собою загальну вимогу для забезпечення універсальності та сумісності з існуючою інфраструктурою. Постачальник має право запропонувати власні рішення, за умови, що вони будуть підтримувати функціональність, описану в тендерній документації.