-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
молоко (дитяче харчування)
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2017 15:15 - 22.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
оскарження умов закупівлі
Номер:
3ee5826cb88744b78d099af93e2a6535
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-002066-b.b1
Назва:
оскарження умов закупівлі
Вимога:
Доброго дня. З умов даної закупівлі стає зрозумілим , що прописані вони чітко під єдиного виробника, а саме- ТМ "Friso". Таким чином ви обмежуєте участь інших торгових марок , порушуючи правила надпорогових закупівель та законодавство України і не даєте змоги прийняти участі в аукціоні продукції вітчизняного виробника, що змогло б допомогти вам значно зекономити державні кошти, а це і є основна мета роботи системи ПРОЗОРО. Тому просимо вас розділити закупівлю на 2 лоти : 1-4 позиції -- основне харчування для здорових дітей та позиції 5-6 - спеціальні лікувальні суміші. А також забрати з вимог масу складових суміші, залишивши лише загальні вимоги до складу.
Будемо вдячні за розуміння
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2017 23:48
Вирішення:
На вимогу стосовно закупівлі UA-2017-06-09-002066-b тендерний комітет КЗ «Обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» Рівненської обласної ради (далі - Замовник) повідомляє, що згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (у редакції від 17.01.2017р.) під час визначення предмета закупівлі для дитячого харчування було обрано код товарів: 15511000-3 молоко. Приймаючи до уваги можливість визначення окремих частин щодо закупівлі (… замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.) тендерний комітет відкинув таку можливість враховуючи досвід проведення подібних торгів та їх аналізу у попередніх роках. Рішення обумовлено тим, що за наявності такого підходу учасники торгів, активно конкуруючи за багатовартісними позиціями(лотами), зовсім відмовлялися від нецікавих з комерційної точки зору позицій(лотів).
З іншої сторони серед переліку товарів, що складають предмет закупівлі вказано товари, які не підпадають під дію частин 3,4,5,6 статті 2 Закону, та є вільно і без обмежень запропоновані у широкому вжитку на товарному ринку України. Розрахунки складових сумішей основані на рекомендаціях провідних спеціалістів в області дитячого харчування, що перевірені на дітях нашого регіону у попередній період, які мали позитивні результати. Не меншу вагу для дітей відповідного віку має значення з можливості переходу з однієї суміші на іншу, які між собою не мають алгоритму заміщення, що може викликати стійке несприйняття та/або алергічні реакції, тощо.
Базуючись на наявній інформації на погляд Замовника дискримінаційні вимоги до учасників відсутні і всі бажаючі можуть прийняти участь у торгах запропонувавши товари що відповідають необхідним характеристикам.
Виходячи з викладеного було прийнято рішення відмовитись від практики розділення предмету закупівлі на лоти та здійснити закупівлю товарів в цілому, відповідно до визначеного переліку та особливих вимог до товарів для потреб Замовника з метою забезпечення безперебійного здійснення обстеження, лікування усіма необхідними засобами, відсутність яких унеможливлює здійснення єдності процесу та приводить до неможливості надання медичної допомоги пацієнтам і відповідно діяльності Центру.
Статус вимоги:
Відхилено