• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт автомобілів (ДК 021:2015 - 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)

Місцезнаходження Замовника: проспект Перемоги, 74, м. Чернігів, 14000; Категорія Замовника: І (Органи державної влади та органи місцевого самоврядування); Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова

Завершена

482 212.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 411.06 UAH
Період оскарження: 28.04.2021 11:24 - 10.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо рішення про визнання переможцем (Протокол № 177 від 21.05.2021 р.) та повідомлення про намір укласти договір

Номер: f30e584adf874fb18172cac41813e5f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-001706-c.c1
Назва: СКАРГА щодо рішення про визнання переможцем (Протокол № 177 від 21.05.2021 р.) та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Головне управління Національної поліції в Чернігівській області (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-04-28-001706-с. У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники: • ФОП Старікова Яніна Володимирівна (ІПП 2894121289) з остаточною ціновою пропозицією 343`063.00 грн. без ПДВ; • ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС (код ЄДРПОУ 36251645) з остаточною ціновою пропозицією 355`000.00 грн. з ПДВ; • ФОП Мінін Олександр Олександрович (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 395`012.00 грн. без ПДВ; Розкриття пропозиції учасників відбулося 17.05.2021 року. Протоколом № 177 від 21.05.2021 р. було оформлено рішення про визнання ФОП Старікова Яніна Володимирівна переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Уважно ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ФОП Старікова Яніна Володимирівна, я з визначенням та рішенням Замовника не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст. 11, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав: ПІДСТАВА І: Частиною 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону повинні надати у складі тендерних пропозицій: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток № 1 до тендерної документації); п.2 ч.І Додатка 1 до Документації встановлює обов’язок Учасника у складі тендерної пропозиції підтвердити наявність у учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник надає лист з інформацією відповідно до форми, наведеної Замовником у Додатку 1. У випадку відсутності власного приміщення СТО, Учасник надає договір оренди/суборенди даного приміщення. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо). У складі тендерної пропозиції ФОП Старікова Я.В. надала Лист про наявність обладнання та матеріально технічної бази СТО (файл «Довідка – наявність обладнання та матеріалотехнічної бази»), в п. 37 якого зазначено, що вона має приміщення Станції Технічного Обслуговування (щеха, складські приміщення) за адресою: м. Чернігів, пр.-т Миру, 192а, які використовуються ФОП Старіковой Я.В. на підставі Договору оренди № 05/10/20 від 01.10.2020 р., укладеного з ФОП Дрозденко Л.В. (файл "Договір оренди СТО"). Однак, предмет договору оренди № 05/10/20 від 01.10.2020 р. містить інформацію, що ФОП Старікова Я.В. отримала у тимчасове платне користування нежитлове приміщення СТО (170 кв.м.) разом з обладнанням. Жодної інформації, що ФОП Старікова Я.В. орендує цеха та складські приміщення або передане в оренду нежитлове приміщення СТО складається з цехов та складських приміщень, договір оренди № 05/10/20 від 01.10.2020 р. не містить. Акт приймання-передачі приміщення СТО (додаток до Договору) свідчить про те, що ФОП Старікова Я.В. по договору оренди прийняла приміщення СТО (170 кв.м.) разом з обладнанням. Про прийняття цехов та складських приміщень інформація в Акті відсутня. Таким чином, учасник ФОП Старікова Я.В. або зазначила в документах тендерної пропозиції недостовірну інформацію щодо наявності у неї ЦЕХОВ ТА СКЛАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ або не виконала умови тендерної документації, встановлені Замовником, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази в частині підтвердження наявності орендованих цехов та складських приміщень та документального підтвердження права їх користування. П.1 ч.1 ст. 31 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ; ПІДСТАВА ІІ: Ч.1 Розділ ІІІ Тендерної документації: Учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону повинні надати у складі тендерних пропозицій: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток № 1 до тендерної документації); Згідно вимогп.6 ч. ІІІ Документації: "...Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатках №1, №3 до тендерної документації..." п.2 ч.І Додатка 1 до Документації встановлює обов’язок Учасника у складі тендерної пропозиції підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, що містить наступну інформацію про персонал, який буде залучений безпосередньо до ремонту авто: посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді, освіта та спеціальність (згідно Додатку 6). Учасник надає копії підтверджуючих освіту документів в складі тендерної пропозиції на кожного залученого до ремонту працівника. В Додатку 8 до Документації наведений Перелік транспортних засобів Замовника, які планується залучити до поточного ремонту і технічного обслуговування та обсяг робіт по кожному автомобілю. Пункт 3 частини 15 таблиці "Очікуваний обсяг послуг" Додатка 8 до Документації містить інформацію, що автомобіль Замовника Skoda Octavia, 2004 р.в TMBJG01U942910340 потребує проведення зварювальних робіт ( кріплення захисту двигуна). Крім того, Додатком 3 до Документації чітко визначено вимогу, що: Учасник зобов’язаний проводити наступні види ремонтів автотранспорту Замовника: ...- рихтувально-малярні та зварювальні роботи... Таким чином, для надання Замовнику повного обсягу робіт, або серед персоналу Учасника, який буде залучений безпосередньо до ремонту авто Замовника, обов’язково повинен бути зварювальник або Учасник повинен залучити співвиконавця (субпідрядника) для виконання саме зварювальних робіт. Звертаємо Вашу увагу, що учасник ФОП Старікова Я.В. надала в складі пропозиції довідку (файл"Довідка-про незалучення субпідрядника"), в якій ЧІТКО ВИЗНАЧИЛА, що НЕ БУДЕ ЗАЛУЧАТИ СУБПІДРЯДНИКА ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ. У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Старікова Я.В. не надала жодного документа, який би містив інформацію, що у ФОП Старікова Я.В. є персонал, який має спеціальну освіту зварника або пройшов атестацію, або має кваліфікаційне посвідчення із записом про здобуття певного розряду, має допуск до вказаної роботи тощо. Враховуючи викладене, робимо висновок, що ФОП Старікова Я.В. ввела Замовника в оману, надала недостовірну інформацію щодо можливості здійснення зварювальних робіт, яких потребує авто Замовника, що є суттєвою недостовірною інформацією при визначенні результатів процедури закупівлі. ФОП Старікова Я.В. намагається взяти на себе зобов’язання за Договором про закупівлю, які не зможе виконати! Таким чином, учасник ФОП Старікова Я.В. не виконала умови тендерної документації, встановлені Замовником, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та вимогу Документації щодо надання у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатках №1, №3 до тендерної документації..." П.1 ч.1 ст. 31 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ; ЗАЗНАЧИВ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ, ЩО Є СУТТЄВОЮ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІДСТАВА ІІІ: Згідно вимогп.6 ч. ІІІ Документації: "...Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатках №1, №3 до тендерної документації..." Додаток 3 до Документації встановлює обов’язок учасників в складі тендерної пропозиції надати ГАРАНТІЮ, яка повинна містити: гарантію Учасника, що він зобов'язується використовувати запчастини тих виробників, які наведені в його тендерній пропозиції. Гарантія повинна включати зобов'язання Учасника, перед видачею автомобіля Замовникові, передати всі пакування з відповідним заводським маркуванням, чіткими штрих-кодами зі змістом інформації про встановлені запчастини. Всупереч вимогам тендерної документації, учасник ФОП Старікова Я.В. НЕ НАДАЛА в складі своєї пропозиції ГАРАНТІЮ, яка включає в себе зобов’язання ФОП Старікова Я.В. перед видачею автомобіля Замовникові, передати всі пакування з відповідним заводським маркуванням, чіткими штрих-кодами зі змістом інформації про встановлені запчастини. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника ФОП Старікова Яніна Володимирівна не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ПІДСТАВА ІV: Згідно вимог ч.1 Розділу III Документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: ...загальних відомостей про учасника торгів (додаток № 5 до тендерної документації)… Згідно вимог Додатка 5 Документації: Учасник повинен надати Загальні відомості про учасника торгів, згідно встановленої Замовником форми. Учасник ФОП Старікова Я.В., не надала в складі своєї пропозиції довідки "Загальні відомості про учасника торгів", що відповідає встановленій Замовником формі, а саме, в наданій ФОП Старіковой Я.В. довідці (файл «Загальні відомості про учасника торгів», ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ, ЩОДО ФОРМИ ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА ТА ДАТИ РЕЄСТРАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Однак, незважаючи на численні невідповідності пропозиції учасника ФОП Старікова Яніна Володимирівна вимогам Закону та тендерної документації., 21.05.2021 р. Замовником було опубліковано Рішення про визнання переможцем та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-28-001706-с ФОП Старікова Яніна Володимирівна. Вважаємо, що дані дії Замовника порушують вимоги Закону та право Скаржника на недискримінацію учасника, рівне ставлення, об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Беручи до уваги викладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ст.5, ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям - учасник процедури зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації Прийнявши рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-28-001706-с ФОП Старікова Яніна Володимирівна, Замовник не виконав вимоги ст.11, ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: - добросовісну конкуренцію серед учасників - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них - об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що учасника ФОП Старікова Яніна Володимирівна визнано переможцем внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення… Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ФОП Старікова Яніна Володимирівна. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - прийняти скаргу до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; - зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Старікова Яніна Володимирівна переможцем, та рішення про намір укласти договір з ФОП Старікова Яніна Володимирівна.
Дата розгляду скарги: 11.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2021 12:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.06.2021 18:28
Автор: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Мінін Олександр Олександрович +380931229006 minin.cars@gmail.com