• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Камера морозильна (скриня) – JUKA M 600Z з глухою кришкою (код ДК 021:2015-39710000-2 Електричну побутові прилади)

Вимоги до якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначені у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

18 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92.50 UAH
Період оскарження: 28.04.2021 10:32 - 06.05.2021 10:27
Вимога
Вирішена

невідповідність характеристик

Номер: f68060f5fd6d46f7a9bde13590e688c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-002112-b.b1
Назва: невідповідність характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо Вас переглянути результати торгів у зв'зку з тим, що ПП "Алан Груп" запропонував модель скрині M600Z-ту, яку ви и запросили. Але. В технічних характеристиках ПП "Алан-Груп" вказано: кількість скринь-7 шт. По перше-стількі кошиків у даной моделі скрині не поміститься, по-друге-дана скриня не комплектується такою кількістю кошиків. У своїй пропозиції ми надали пояснення щодо кошиків та коіматичного класу. Також просимо зауважити, якщо ПП "Алан-Груп" готові постачати скриню з кількістю кошиків 7 (Сім) - тоді цінова пропозиція є "аномально низькою ціною", так як окрема ціна кошика за штуку: 7 евро. просиом уважно переглянути пропозицію і винести справедливе рішення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Замовником розглянута Ваша вимога : UA-2021-04-28-002112-b.b1. Вивченням викладених Вами аргументів, Замовник прийшов до висновку, що рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі: UA-2021-04-28-002112-b за предметом закупівлі: код ДК 021:2015-39710000-2 Електричні побутові прилади (Камера морозильна (скриня) – JUKA M 600Z з глухою кришкою код ДК 021:2015- 39711100-0 Холодильники та морозильні камери) прийнято обґрунтовано та у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Свою позицію Замовник обґрунтовує наступним. Так, Замовником, в порядку передбаченому ст. 10 Закону, через авторизований електронний майданчик подане та оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу У передбаченому абзацами 1 та 2 частини 1 статті 28 Закону порядку, відбулось розкриття пропозицій, про що електронною системою закупівель автоматично оприлюднено протокол про розкриття пропозицій. По завершенню аукціону, електронною системою пропозиція Учасника 1, визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог частин 11,12,13,14 статті 14, частини 9 ст.29 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції Замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. За результатами оцінки та розгляду пропозиції поданої Учасником 1 та документів до неї, встановлено, що пропозиція відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже підстав для відхилення пропозиції Учасника 1 Замовник не мав. З приводу можливості чи не можливості поставити завлений Учасником 1 товар, Замовник не уповноважений з’ясовувати цей факт на стадії розгляду пропозицій. Крім того, серед наданих Учасником документів, є письмова згода з умовами договору (додаток 3 до оголошення), в якому розділом сім визначена відповідальність постачальника за невиконання зобов’язань по договору. А отже Замовник у законний спосіб вжив заходи, щодо забезпечення виконання Постачальником зобов’язань за договором. З приводу аномально низької ціни, принагідно хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до ч. 3 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» аномально низькою ціною тендерної пропозиції є ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону автоматично розраховує електронна система закупівель, а також інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до абз.2 ч.14 ст.29 та абз.6 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціні протягом строку визначеного Законом. Однак слід врахувати, що аномально низька ціна визначається лише в конкурентних процедурах закупівлі. Тобто не розповсюджується на спрощені закупівлі, так як спрощена закупівля, згідно з Законом, не є процедурою закупівлі. При проведенні спрощених закупівель, Замовник відхиляє пропозицію учасника виключно у випадках визначених ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник не має законних підстав відхилити пропозицію Учасника 1, а взяті учасником зобов’язання по поставці заявленого ним товару повинні будуть виконані відповідно до умов договору, а бо ж нести відповідальність за його невиконання чи неналежне виконання.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так