-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування автоматики газової безпеки котлів, внутрішніх газопроводів, газосигналізаторів та вузла обліку витрати природного газу
Завершена
49 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 248.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 248.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2021 09:50 - 06.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність у протоколах перевірки знань працівників професіями, які вказані у посвідченнях
Номер:
a964829a7c7342e7baa585db6d8cae65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.b7
Назва:
Невідповідність у протоколах перевірки знань працівників професіями, які вказані у посвідченнях
Вимога:
Згідно наданої ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» довідки №72-2 від 11.05.2021 р. Ольгашко С.В. працює за сумісництвом виконробом та слюсарем експлуатації та ремонту газового устаткування, а Шеремет А.Й. працює за сумісництвом інженером з налагодження та випробувань та слюсарем експлуатації та ремонту газового устаткування. При цьому підтвердження професійної кваліфікації Ольгашко С.В. (посвідчення від 12 березня 2021 р. №4105) та Шеремета А.Й. (посвідчення від 12 березня 2021 р. №4106) є тільки за професію слюсаря. Невідомо чи мають вони необхідну кваліфікацію для роботи за іншою посадою.
Вказані працівники пройшли навчання з питань охорони праці та отримали посвідчення відповідно як виконроб та інженер. Обов’язки та вимоги до проведення робіт до виконроба та інженера мають суттєву різницю від вимог до слюсарів. Невідповідністю у протоколах перевірки знань працівників професіями, які вказані у посвідченнях та Ви мотивували рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро». Прийміть рішення аналогічне рішення про дискваліфікацію ТОВ НВП «Січеславагромонтаж».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 17:35
Вирішення:
Відповідь надана у протоколі №84 від 17.05.2021 року та у протоколі №88 від 18.05.2021 року
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників та спотворення результатів закупівлі
Номер:
6ae992137c7f435f8ce17d0a6ed678e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.b6
Назва:
Дискримінація учасників та спотворення результатів закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
У відповіді на вимогу UA-2021-04-28-001284-b.c3 Вами викладена недостовірна інформація щодо працівників ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро», на основі чого зроблені хибні висновки.
В аргументації немає посилань а ні на норми законодавства, а ні на недотримані, які Ви вважаєте, пункти оголошення закупівлі.
Закид про роботу працівників сумісництвом не відповідає дійсності. Заявлені працівники прийняті на роботу директором, головним інженером та виконробом. Це підтверджено наявними в пропозиції наказами про прийняття на роботу та трудовими книжками. За цими самими посадами пройшли навчання та перевірку знань усіх необхідних за умовами закупівлі НПАОП. Наявність додаткової кваліфікації у працівників за професією слюсаря та налагоджувальника, не може розцінюватися як невідповідність. Тим паче умовами закупівлі не встановлюється конкретних вимог до складу працівників чи їхньої освіти.
В той же час працівники іншого учасника ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» Брільков В.Є. та Ольгашко С.В. працюють згідно наказів інженерами з налагодження та випробувань, та мають професію слюсаря (посвідчення від 12 березня 2021 р. №4105 та №4106). Наявність так званого «сумісництва» на погляд уповноваженої особи Моренець О.В. при розгляді пропозиції ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» призводить до дискваліфікації, а при розгляді пропозиції ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» до протилежного рішення - кваліфікації. Цей факт однозначно свідчить про сприяння одному учаснику та дискримінацію іншого.
Ви зобов’язані оцінювати пропозиції учасників на відповідність умовам закупівлі, а не на власний розсуд робити припущення де, хто і як працює.
Ще одна претензія щодо недостатності працівників для виконання газонебезпечних робіт є відвертою фальсифікацією. Директор, головний інженер та виконроб ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» 02 березня 2021 р. пройшли навчання та перевірку знань по НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» та НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт», на підтвердження чого надавався протокол №017 та посвідчення №00661, №00662, №00663. Заявленої кількості працівників, 3 особи, достатньо для формування бригади для виконання газонебезпечних робіт відповідно до п.7.4. НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», на який Ви посилаєтесь.
Припиніть спотворювати результати закупівлі. Виправте нахабні порушення у кваліфікації учасників. Аргументуйте, чому ви при одних тих самих обставин приймайте протилежні рішення стосовно різних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 16:51
Вирішення:
Відповідь надана у протоколі №84 від 17.05.2021 року та у протоколі №88 від 18.05.2021 року
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Пропущення учасником строку періодичного навчання працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою
Номер:
094549b56a9047ff899c85288dc13796
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.b5
Назва:
Пропущення учасником строку періодичного навчання працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою
Вимога:
Вважаємо проведену замовником кваліфікацію учасника ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" формальною та упередженою, без належного розгляду документів.
Уповноважена особа не звертає уваги на пропущення учасником строку періодичного навчання працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою.
Згідно п.5 Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі працівники Учасника повинні пройти навчання та перевірку знань по НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», що підтверджується наданням копій відповідних протоколів штатних працівників Учасника.
Серед заявлених учасником ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" працівників перевірку знань по НПАОП 40.1-1.21-98 проходили тільки Ольгашко С.В. та Шеремет А.Й. 26 жовтня 2018 р. (протокол №1221), тобто більше 1 року тому. Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою повинні щороку проходити спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, а посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт - один раз на три роки. Вказана у протоколі дата наступної перевірки знань у 2021 році стосується виключно посадових осіб, які організують безпечне ведення робіт. Таким чином Ольгашко С.В. та Шеремет А.Й. можуть тільки керувати роботами. Немає жодного іншого працівника, який відповідно встановленої законодавством періодичності пройшов щорічне навчання, та може бути зайнятий на роботах з підвищеною небезпекою. ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" за професійною кваліфікацією персоналу не підготовлено для роботи на устаткуванні з електроживленням 220 Вольт (автоматика усіх котлів, автоматизовані пальники котлів Aton Sab-03, сигналізатори газу, тощо).
Ви, як Замовник, маєте повноваження та зобов’язані всебічно перевіряти чи належні документи надав учасник.
Звісно не сподіваємося, що ви проявите ту ж саму принциповість до учасника ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" в питаннях дотримання правил охорони праці, як в пред’явлені неіснуючих претензій до іншого учасника. Але з огляду на важливість питань безпеки маємо звернути на це увагу.
Керуючись частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про оголошення переможцем ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" в закупівлі UA-2021-04-28-001284-b як таке, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 88.PDF 19.05.2021 10:25
- Протокол 84.PDF 19.05.2021 10:25
Дата подачі:
18.05.2021 13:54
Вирішення:
Відповідь надана у протоколі №84 від 17.05.2021 року та у протоколі №88 від 18.05.2021 року
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Ігнорування вимог законодавства при оцінці дозвільних документів учасника
Номер:
35fab32a7d9d4a80b2c0518ff06366af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.b4
Назва:
Ігнорування вимог законодавства при оцінці дозвільних документів учасника
Вимога:
Не погоджуємося в Вашою відмовою прийняти до уваги надану у пропозиції ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» декларацію, зареєстровану Держпраці, на підставі якої виконуються монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Ви, як фахівець із закупівель, повинні знати види дозвільних документів для виконання робіт підвищеної небезпеки.
У пункті 4 додатку 1 оголошення, яким вимагається дозвіл, зазначено найменування устаткування згідно застарілого переліку. А дозвіл точно з таким не актуальним формулюванням, є в учасника ТОВ НВП "Січеславагромонтаж", якому Ви наполегливо сприяйте, маніпулюючи умовами закупівлі.
У чинній редакції «Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року №77, відсутня термінологія «лінійні частин та їх елементи», «парові і водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 мегават» та відносно систем газопостачання термін «технологічне устаткування».
У відповіді на попередню вимогу UA-2021-04-28-001284-b.c3 Ви вибірково застосовуєте одну норму законодавства та одночасно ігноруйте іншу з того самого питання, про що далі.
«Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, з урахуванням змін у зазначеному Порядку, в різний час передбачалося оформлення Декларації або Дозволу в залежності від виду робіт.
На монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт та технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки до 11.03.2020 р. оформлювався Дозвіл, з 12.03.2020 р. до 09.03.2021 р. - Декларація, з 10.03.2021 р. - знову Дозвіл. Ця інформація є публічною на офіційному ресурсі Верховної Ради України zakon.rada.gov.ua
Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року №77, якою вносилися останні зміни до зазначеного Порядку, установлює, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Згідно додатку 1 до оголошення у разі відсутності будь-яких зазначених документів в пропозиції, учасник повинен надати письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти.
ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» у складі пропозиції надавався лист-пояснення від 11 травня 2021 р. №2105/7, в якому детально зазначив назви, номери поданих дозвільних документів, посилання на реєстри Держпраці та законодавство.
Вкотре повторюємо, на майданчику у складі пропозиції подані дозвільні документи на необхідні за умовами закупівлі види робіт відповідно до вимог чинного законодавства: дозвіл №0493.20.12, виданий 20 травня 2020 р. та декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована у журналі обліку суб'єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 30 березня 2020 р. №175.20.12.
Наголошуємо, що Ви не маєте права обмежувати учасників формальною назвою документа, а повинні вимагати виключно передбачені законом документи дозвільного характеру.
У Ваших діях є ознаки або непрофесійності, або, в гіршому разі, упередженого розгляду документів та дискримінації учасників.
Надайте додаткову аргументацію чому за наявності необхідних дозвільних документів та наданих відповідно до умов закупівлі роз’яснень, дешевша пропозиція учасника ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» була відхилена, а дорожча пропозиція учасника ТОВ НВП "Січеславагромонтаж", який надав Дозвіл з вичерпаним терміном дії з 15 квітня 2016 р. до 14 квітня 2021 р. прийнята.
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» безпідставною та вимагаємо скасувати протоколи розгляду пропозицій від 14 травня 2021 року та розпочати нову кваліфікацію учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 88.PDF 18.05.2021 16:51
Дата подачі:
18.05.2021 11:07
Вирішення:
Відповідь надана згідно протоколу № 88 від 18 травня 2021 року
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Порушення у закупівлі - необгрунтована дискваліфікація пропозиції учасника з меншою ціною
Номер:
4ef0711f534642a7a44926abcf22744a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.c3
Назва:
Порушення у закупівлі - необгрунтована дискваліфікація пропозиції учасника з меншою ціною
Вимога:
Шановний Замовнико!
Вкрай обурені Вашим безпідставним та незаконним рішенням дискваліфікувати пропозицію ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро», яка повністю відповідає умовам закупівлі. Наша компанія працює відкрито, законно, має усі необхідні документи для ведення діяльності.
Ваше твердження про відсутність у ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» дозволу на виконання перелічених робіт є помилковим, виходячи з наступного.
Роботи підвищеної небезпеки можуть проводитися за наявності дозвільних документів, отриманих відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107. Такими документами, в залежності від виду робіт та часу їх отримання (з урахуванням змін у зазначеному Порядку), є декларація або дозвіл.
Крім того пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року №77, якою вносилися останні зміни до зазначеного Порядку, установлює, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
На майданчику у складі пропозиції учасника ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» подані Дозвіл №0493.20.12, виданий 20 травня 2020 р., та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована у журналі обліку суб'єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 30 березня 2020 р. №175.20.12 (порядковий номер 1966 у списку на інтернет-сайті Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області).
На підставі Дозволу виконуються газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
На підставі Декларації виконуються монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: технологічне устаткування та його елементи систем газопостачання природного та зрідженого газу суб’єктам господарювання та до населених пунктів, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт; парові та водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт, що відповідає вимогам чинного законодавства та умовам закупівлі.
Щодо зауваження про невідповідності у протоколах перевірки знань працівників повідомляємо, що у складі пропозиції надано необхідні за умовами закупівлі витяги з протоколів перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення до них №017 від 02 березня 2021 р. (посвідчення №00661, №00662, №00663), №024 від 18 березня 2021 р. (посвідчення №00885, №00886, №00887), №025 від 22 березня 2021 р. (посвідчення №00923, №00924, №00925), №026 від 26 березня 2021 р. (посвідчення №00980, №00981, №00982). Найменування посад працівників повністю ідентичні у посвідченнях та протоколах, а також відповідають відомостям із наказів про прийняття на роботу та трудових книжок.
Таким чином обидва пункти, які стали причиною дискваліфікації пропозиції учасника з найменшою ціною, є хибними та не мають жодного обґрунтування.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати протокол про визначення переможця від 14 травня 2021 року №83, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 травня 2021 року №82 та повернутися до розгляду пропозицій.
Додатково додаємо файл вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Вербки то 21 - лист.pdf 14.05.2021 14:12
- Протокол 84.PDF 17.05.2021 09:54
Дата подачі:
14.05.2021 14:12
Вирішення:
Відповідь надано згідно протоколу №84 від 17 травня 2021 року
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
скасування умови закупівлі щодо строку реєстрації учасника у реєстрі
Номер:
2cb2573eef0a401b9db02d7b36415a0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.c2
Назва:
скасування умови закупівлі щодо строку реєстрації учасника у реєстрі
Вимога:
Не погоджуємося с вашою відмовою задовольнити вимогу UA-2021-04-28-001284-b.c1 від 29.04.2021 виходячи з наступного.
Строк реєстрації учасників у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців жодним чином не стосується досвіду.
Про досвід учасника свідчить наявність документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), про що йдеться у ст. 16. ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви вимагаєте інформацію про досвід згідно пункту 6 Вимог до кваліфікації.
Дана та попередня вимога подані з іншого питання, а саме пункту 1 Вимог до кваліфікації, яким встановлюється дискримінаційна вимога щодо терміну реєстрації в Єдиному державному реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Реєстрація в даному реєстрі є фактично датою створення суб’єкта господарювання. Ніякого досвіду вона не підтверджує.
Просимо розглянути скаргу по суті та видалити вимогу у пункті 1 Додатку 1 Оголошення щодо реєстрації учасника не менше 3 років у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 13:10
Вирішення:
Вимога задоволена, зміни внесено до оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Про скасування вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Номер:
736e9fcc938644a0ad0a3f2d24159f5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001284-b.c1
Назва:
Про скасування вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога:
Прошу прибрати вимогу, вказану в п.1 вимоги до кваліфікації, щодо реєстрації учасників не менше 3 років у Єдиному державному реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В даному випадку дискримінуються суб'єкти господарювання на датою державної реєстрації незалежно від їхної відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до ст. 16. ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 10:44
Вирішення:
Враховуючи те, що планується надання послуг підвищеної небезпеки, замовник має право вимагати підрядника з досвідом. Вимога досвіду у наданні такого роду послуг не є дискримінацією. Така вимога не протирічить ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні