• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт будівлі №74/25 (казарма, санвузли), в/м 74, в/ч А1445 с. Гущинці, Калинівського району, Вінницької області

Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

1 337 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.2% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 18:29 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович

Номер: a83a4be71fd5479fa9be8cc133074cee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-004908-b.b3
Назва: щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович
Вимога:
Відповідно до абз. 7 п. 15.1 «Зміст і спосіб подання, розкриття та розгляд пропозицій» розділу 15 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С та доповнення до неї у виді локальних кошторисів згідно Додатку А до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (відповідно до переліку робіт зазначеному у додатку №2 оголошення). Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) також подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5. Натомість учасник Фоп Мільченко Олександр Олегович не надав розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5. Таким чином пропозиція ФОП Мільченко Олександр Олегович в цій частині не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково створена
Дата скасування: 21.05.2021 18:41
Вимога
Залишено без розгляду

щодо перегляду рішення замовника про дискваліфікацію і зміну причину відхилення пропозиції

Номер: dd9702cf6f304dbeab45516eb25c1e51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-004908-b.b2
Назва: щодо перегляду рішення замовника про дискваліфікацію і зміну причину відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до абз. 2. п. 15.1 «Зміст і спосіб подання, розкриття та розгляд пропозицій» розділу 15 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі визначені цією документацією документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Отже оголошення про закупівлю передбачає завантаження документів у двох варіантах – скан-копії і електронні документи підписані КЕП. Загально відомо, що скан-копія це відсканована копія документу, тобто отримання електронного документу шляхом відцифровування за допомогою сканеру паперового документа. Натомість учасник ПП «ВОК-ПЛЮС» завантажив в систему проект договору, який виготовлений не шляхом сканування, а вочевидь шляхом накладення цифрового зображення печатки ПП «ВОК-ПЛЮС» на електронний документ. Про це свідчить накладення печатки поверх тексту документа на календарному графіку, у той час як в інших частинах документа текст виконано поверх печатки. При виконанні тексту у паперовому документі накладення печатки на такий текст породжує об’єднання кольорів тексту і печатки, а в даному випадку колір (зображення) печатки «перебив» колір (зображення) тексту. Зображення печатки на календарному графіку проекту договору Зображення печатки в тексті проекту договору У такий же спосіб виготовлені наступні документи пропозиції учасника ПП «ВОК-ПЛЮС» у файлах:  «9_ДЦ_ИВР.pdf» (підсумкова відомість ресурсів)  «9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 pdf» (Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1)  «Гарантійний лист щодо наявності працівиків. pdf» (гарантійний лист)  «Дефектний акт 9_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf» (дефектний акт)  «Довідка захист довкілля.pdf» (ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо дотримання вимог законодавства із захисту довкілля та застосування заходів із захисту довкілля)  «Довідка щодо аналогічних договорів.pdf» (Інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів)  «Договірна ціна 9_ДЦ_ДЦ_3.pdf» (ДОГОВІРНА ЦІНА)  «Каленарний графік виконання.pdf» (Форма календарного графіку виконання робіт з капітального ремонту будівлі №74/25 (казарма, санвузли), в/м 74, в/ч А1445 с. Гущинці, Калинівського району, Вінницької області.)  «Лист-згода на обробку перс.даних.pdf» (лист-згода Лист-згода на обробку перс.даних)  «Цінова пропозиція (2) .pdf» (цінова пропозиція) Таким чином пропозиція ПП «ВОК-ПЛЮС» в цій частині не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, всі визначені цією документацією документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Натомість учасник ПП «ВОК-ПЛЮС» завантажив в електронну систему закупівель файл «відгук. pdf», який містить цифрове зображення копії відгуку, при цьому яка є не завіреною. Аналогічна незавірена копія відгуку завантажена учасникам у файлі «4.відгук_ аналог. договір. рdf» Відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту. Отже Замовник не може пересвідчитись що зображення документа у файлі «відгук.рdf» та «4.відгук_ аналог. договір. рdf» відповідають оригіналам відповідного документу. Вказана невідповідність не підпадає під Перелік формальних помилок, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020. Таким чином пропозиція ПП «ВОК-ПЛЮС» в цій частині не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також, відповідно до абз. 7 п. 15.1 «Зміст і спосіб подання, розкриття та розгляд пропозицій» розділу 15 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С та доповнення до неї у виді локальних кошторисів згідно Додатку А до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (відповідно до переліку робіт зазначеному у додатку №2 оголошення). Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) також подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5. Натомість учасник ПП «ВОК-ПЛЮС» не надав розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5. Таким чином пропозиція ПП «ВОК-ПЛЮС» в цій частині не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також, відповідно до абз. 2 п. 15.2 «Вимоги до учасника» розділу 15 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, У зв’язку з тим, що роботи виконуються на об’єкті Міністерства оборони України та враховуючи важливість даної роботи, Замовник вимагає від Учасників підтвердженя досвіду виконання аналогічних договорів. Для такого підтвердження Учасник зобов’язаний надати інформацію в складі своє пропозиції про повністю виконані мінімум два аналогічні договори за формою: номер договору, дата укладання, з ким підписаний договір, сума договору, найменування роботи, контактні номери телефонів Замовника. Добросовісність виконання договірних зобов’язань необхідно підтвердити відповідним відгуком від Замовника. Учасник ПП «ВОК-ПЛЮС» завантажив в систему електронних торгів файл «Довідка щодо аналогічних договорів.pdf» (Інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів), в якій не зазначив дату укладання договорів, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, з урахуванням того, що учасник надав незавірені копії відгуків, а в оголошені про закупівлю вимагалось скан-копії саме з оригіналів документів, таким чином учасник ПП «ВОК-ПЛЮС» не підтвердив добросовісність виконання договірних зобов’язань належними і допустимими доказами - відповідними відгуками від Замовника. Таким чином пропозиція ПП «ВОК-ПЛЮС» в цій частині не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на скаргу КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» щодо закупівлі послуг з капітального ремонту будівлі казарми №74/25 в/ч 1445 с. Гущинці Шановний Скаржник! Ваша скарга уважно вивчена фахівцями квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця. Нажаль нам не зовсім зрозуміла суть вашої скарги і те, як ми повинні реагувати на неї. Ви не заперечуєте правомірність рішення щодо дискваліфікації ПП «ВОК-ПЛЮС» як Учасника спрощеної закупівлі капітального ремонту будівлі казарми №74/25 в/ч 1445 с. Гущинці ідентифікатор закупівлі UA-2021-94-27-004908-b. Але в своїй скарзі Ви пропонуєте цю дискваліфікацію провести просто за іншим переліком порушень. У той же час Ви не акцентуєте, чи правомірна причина дискваліфікації, яку застосував Замовник до даного Учасника. Тобто Ви не заперечуєте щодо дискваліфікації як такої. В такій ситуації Ваша скарга носить вказівний характер щодо застосування конкретних обґрунтувань при прийнятті рішення Замовником на дискваліфікацію певного Учасника. До речі це прерогатива контролюючих органів, а не Учасника закупівлі. Не дивлячись на це ми постараємось прокоментувати Вашу пропозицію. Усі питання, які Ви піднімаєте в скарзі, стосуються правильності оформлення Учасником ПП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» документів у складі своєї пропозиції. 1. Оформлення проекту договору. Вимога Замовника – усі Учасники зобов’язані погодити опублікований в його документації проект договору. Проект договору не є документом Учасника. Зазначений вище Учасник проект договору погодив, наклавши на нього підпис та скріпивши підпис печаткою. Він повністю виконав вимогу пункту 15.8 документації до закупівлі. 2. Не вдаючись в полеміку щодо особливостей підписання наданих Учасником документів (в тому числі і накладання ЕЦП) констатуємо, документи не електронного характеру підписані керівником ПП і в загальному скріплені електронним підписом. Це стандартний підхід до оформлення документів. 3. Не завірені відгук та копії аналогічних договорів. Замовник не вимагав від Учасників надання копій аналогічних договорів. Відгук підписано загальним електронним підписом Учасника. 4. Електронний документ це не скан-копія друкованого документу. 5. Розрахунок цінової пропозиції з додатковими документами, що їх підтверджують відповідно до частини 7 п. 15.1 документації надає в двох денний термін тільки переможець торгів. 6. В довідці Учасника дійсно не вказана дата аналогічних договорів, але вона зазначається в копіях договорів, що публікуються. В даному випадку цей факт можна віднести до формальної помилки, а саме, відсутня певна інформація в одному документі але вона наводиться в іншому документі, який теж опублікований Учасником. Вдячні за принциповий підхід при оцінці дій Замовника! Але на скільки це законно? Уповноважена особа з закупівель КЕВ м. Вінниця Олександр УМАНСЬКИЙ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.05.2021 12:14
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення

Номер: f214e37655034441a897fc92f38dd2d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-004908-b.c1
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям замовника, учасник повинен надати довідку у вигляді гарантійного листа щодо наявності робітників з відповідною кваліфікацією на момент виконання робіт. В оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовником не зазначається яку саме кваліфікацію повинні мати працівники, як і не зазначається їх мінімальна кількість. Таким чином, рішенням про дискваліфікацію переможця Замовник не об’єктивно оцінив пропозиції ПП «ВОК-ПЛЮС», а саме не дотримався вимог до кваліфікації учасників зазначених у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ПП «ВОК-ПЛЮС» підготувало тендерну пропозицію по всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вважає що зазначених в довідці працівників цілком достатньо для виконання вимог наведених у Дефектному акті, що дасть змогу виконати роботи якісно та у відведені строки. Вважаємо, що Замовником порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі": • добросовісної конкуренції серед учасників; • максимальної економії та ефективності; • об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №31 від 19.05.2021 р. щодо дискваліфікації ПП «ВОК-ПЛЮС». Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися до Управління Держаудитслужби з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а також звернутись до порталу dozorro.org, що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно дефектного акту на капітальний ремонт Об’єкту передбачено 125 видів робіт, проведення яких потребує використання праці робітників різної кваліфікації. З наданого ПП «ВОК-ПЛЮС» гарантійного листа вбачається, що учасник може залучити до виконання робіт 4-х працівників, а саме електромонтера з експлуатації розподільних мереж, електромонтера з ремонту і монтажу, будівельного покрівельника, зварника. Однак, серед робіт на Об’єкті є також інші будівельні роботи, виконання яких потребує залучення праці робітників, яких ПП «ВОК-ПЛЮС» не має, як вбачається з наданого гарантійного листа. Згідно документації на спрощену закупівлювід Учасника вимагалось надати гарантійний лист, який підтверджує наявність робітників відповідної кваліфікації. Тобто кваліфікації, необхідної для виконання робіт що є предметом Договору, тобто згідно дефектного акту. А отже, гарантійний лист не відповідає вимогам тендерної документації. Відтак, КЕВ м. Вінниця не вбачає підстав для скасування рішення про дискваліфікацію учасника ПП «ВОК-ПЛЮС».
Статус вимоги: Відхилено