-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ №692 за адресою: вул. Златопільська, буд. 3-а Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ №692 за адресою: вул. Златопільська, буд. 3-а Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
533 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 665.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 665.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2017 15:49 - 26.06.2017 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога про дискваліфікацію
Номер:
4bfadc9631b446c3bbc28b7dcabca438
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-002025-b.b3
Назва:
Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Учасник допорогової закупівлі UA-2017-06-21-002025-b Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", що до незаконного рішення Замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, не погоджується з рішенням замовника № 164 від 05.07.2017р. про визнання Переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОНСТРУКТИВ" .Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "БУДКОНСТРУКТИВ", виявленні порушення умови закупівлі, а самє:
- в п. 4.п.1 вимагається: « Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням ціни та посиланням на постачальника» . Відсутні.
- п.4.п.2 вимагається :«Довідка про інженерно-технічний та робочий персонал відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи (з урахуванням предмету закупівлі), проходили періодичні навчання та перевірки». Відсутня , що означає, що жоден робітник не проходив підготовку і не має знань по монтажу віконних та дверних виробів.
- п.8 вимагається: «Надати сертифікати відповідності на склопакети, профіль та фурнітуру» . Надано:
сертифікат профілю «WDS»-дійсний до 19.05.2017р.
висновок ДСЄС(склопакети )дійсний до 01.07.2017р.
висновок ДСЄС(профіль «WDS» дійсний до 26.03.2017р..
- п.9 вимагається: « Копії посвідчень з охорони праці та протоколів перевірки знань директора , інженера з охорони праці» .Відсутні.
Найголовніше. У технічних вимогах до виробів (металопластикових вікон) Додаток №2 вимагається:
- « п.2 Товщина ПВХ зовнішньої стінки 2,8мм ». Вікна ТОВ “БУДКОНСТРУКТИВ” WDS 500 не відповідає технічним вимогам, клас вікон В ,товщина стінок 2.7мм. https://okna.ua/systems/wds-wds500. Тобто якість вікон гірше, клас нижче, а ціна вище ніж конкурентів на 82564 грн. 20% від суми.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» участь у тендері не можуть брати сам замовник тендеру, його структурні підрозділи, його материнські та афілійовані компанії (особи).
Уважно вивчивши документи ТОВ «БУДКОНСТРУКТИВ» які знаходяться у вільному доступі в інтернете у нас стале запитання, а не є ТОВ «БУДКОНСТРУКТИВ» АФІЛІЙОВАНИМИ ОСОБАМИ…(документ додається)Враховуючи вищевикладене, що свідчить про грубе порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій), вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення електронної закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про дискваліфікацію Будконструктив поДНЗ№692.pdf 09.07.2017 14:38
- Афілійовані Будконструктив схема.pdf 09.07.2017 14:38
Дата подачі:
09.07.2017 14:38
Вирішення:
вимога скарга не задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2017 18:58
Підтвердження вирішення:
Шановний ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» (далі-Учасник) на Вашу вимогу повідомляємо, що комісія управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адмністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством.
Закупівлі капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35.
На підтвердження відповідності технічним вимогам умов закупівлі ТОВ «Будконструктив» в складі пропозиції надає документи щодо якості та характеристик даної закупівлі.
Слід зазначити, що відповідальність за всю надану інформацію в складі пропозиції щодо закупівлі несуть Учасники.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога на рішення замовника та Вимога про дискваліфікацію
Номер:
e86438c821e1430abe7314dfb8ffe2d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-002025-b.b2
Назва:
Вимога на рішення замовника та Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №157 від 04.07.2017р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» в допорогової закупівліUA-2017-06-21-002025-b . Викладені на тендер документи: три договори, три листа відгука, та дві накладних які підтверджують що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» дійсно проводила аналогічні роботи по заміні вікон, існують та прикріплені до тендерної пропозиції.
Що стосується довідки про наявність персоналу від 15.06.2017р., то в умовах закупівлі Замовника, немає вимог з якого по яке, та на який строк мають діяти довідки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на рішення замовника №157.pdf 07.07.2017 11:00
Дата подачі:
07.07.2017 11:00
Вирішення:
вимогу / скаргу не задоволено
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2017 10:36
Підтвердження вирішення:
Шановний ТОВ «УНК «МЕГАРОЛІС» (далі-Учасник) на Ваше звернення повідомляємо, що комісія управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством.
Закупівлі капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35.
Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за періоди з 2015-2017 роки, не менше 2-х за формою, яка додається (пп.4 п.4 тендерної документації). Для документального підтвердження інформації, викладеного в довідці необхідно було додати копії договорів та акти виконаних робіт(пп.5 п.4 тендерної документації). Також зазначаємо, що в тендерній документації замовник чітко зазначив, що аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та предмету закупівлі (враховуючи обсяги Замовника).
Відповідно до довідки № 156 від 28.06.2017 Учасник повинен був надати копії договорів та Актів, які повинні відповідати аналогічним обсягам та предмету закупівлі, а саме роботи по заміні вікон, але Учасник надав 2 копії договорів поставки, 1 копію договору по виконанню робіт (заміна вікон) жодних копії Актів виконаних робіт подано не було.
В аналогічному договорі поставки від 23.06.2016 № 6 Постачальник (Учасник) здійснює поставку металопластикових вікон, але в договорі не зазначено, що учасник виконує роботи з установки вікон. Акт виконання робіт відсутній.
Відповідно до предмету договору від 24.11.2016 № 373 Учасник виконував роботи по заміні вікон. Акт виконаних робіт відсутній.
Договір від 22.12.2016 № 491 Постачальник (Учасник) постачає металопластикові вікна на суму 35 883,91 грн, в довідці зазначає обсяг виконаних робіт – 430 000 тис. грн. Обсяг виконання робіт зазначений в довідці не співпадає з обсягом робіт зазначених в копії договору поставки та не відповідає обсягам та предмету закупівлі. Акт виконаних робіт відсутній.
Відповідність аналогічного договору предмету закупівлі встановлювалась виключно з метою відбору досвідчених постачальників, які при виконання робіт по встановленню вікон враховують всі технічні вимоги до цих робіт, вказаних в дефектному акті до умов закупівлі.
Довідка про наявність персоналу датована Учасником від 15.06.2017, тоді, коли оголошення розміщено на майданчику «Прозоро» лише 21.06.2017.
Таким чином комісія управління освіти Солом'янської РДА вважає, що умови закупівлі не включають в собі жодної дискримінаційної вимоги, а рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким що відповідає чинному законодавству.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення замовника та Вимога про дискваліфікацію
Номер:
b812b87b8950402ca8ec522343596642
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-002025-b.b1
Назва:
Вимога на рішення замовника та Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №157 від 04.07.2017р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» в допорогової закупівліUA-2017-06-21-002025-b .
Викладені на тендер документи: три договори, три листа відгука, та дві накладних які підтверджують що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» дійсно проводила аналогічні роботи по заміні вікон, існують та прикріплені до тендерної пропозиції.
Що стосується довідки про наявність персоналу від 15.06.2017р., то в умовах закупівлі Замовника, немає вимог з якого по яке, та на який строк мають діяти довідки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2017 10:51
Опис причини скасування:
Не вложен файл
Дата скасування:
09.07.2017 19:55