• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до дизель-поїздів серії Д1 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Запасні частини до дизель-поїздів серії Д1 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Завершена

12 710 369.34 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 570.17 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 15:59 - 21.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

декларація про відповідність

Номер: 23fe8ad5b722402ca503797d47582bac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.a13
Назва: декларація про відповідність
Вимога:
"Замовник інформує: Згідно п.1.3. «Вимог до технічних характеристик до предмету закупівлі» на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Призначення декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. Замовник вважає, що виключення вимоги про добровільну декларацію є недоцільним через порушення ст.16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та залишає тендерну документацію без змін." Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» " Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом." Таким чином даним законом не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано що при залученні даного органу має оформлюватись договір між заявником і таким органом. Відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 "Декларація повинна спиратись на результати оцінювання відповідності, яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони". Рекомендовано щоб особа яка аналізує результати оцінювання відповідності, була інша ніж та, яка підписує декларацію." Таким чином у ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 також не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано, що залучення даного органу є тільки одним із варіантів при проведенні добровільного декларування продукції. Враховуючи вищевикладене просимо усунути розбіжності між вимогами тендерної документації та вимогами ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а саме виключити вимогу щодо обов'язкового залучення органу з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України до проведення добровільного декларування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник інформує: Відповідно до вимог пункту 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Пунктом 3 цієї статті визначено, що орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Таким органом може бути як третя, незалежна сторона, так і акредитовані внутрішні органи з оцінки відповідності виробників, вимоги до яких визначені статтею 27 зазначеного Закону. Пунктом 5 статті 25 цього Закону забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів. Вимога щодо акредитації таких органів встановлена частиною 2 пункту 5 статті 23 Закону «України Про публічні закупівлі» у якій зазначено, що «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи викладене, вказаним Законом не передбачено проведення оцінки відповідності без залучення органу з оцінки відповідності, тому внесення змін, запропонованих учасником, є недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

декларація про відповідність

Номер: 2e201c90559947588b146fe3af9297e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.b12
Назва: декларація про відповідність
Вимога:
"Замовник інформує: Згідно п.1.3. «Вимог до технічних характеристик до предмету закупівлі» на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Призначення декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. Замовник вважає, що виключення вимоги про добровільну декларацію є недоцільним через порушення ст.16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та залишає тендерну документацію без змін." Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» " Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом." Таким чином даним законом не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано що при залученні даного органу має оформлюватись договір між заявником і таким органом. Відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 "Декларація повинна спиратись на результати оцінювання відповідності, яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони". Рекомендовано щоб особа яка аналізує результати оцінювання відповідності, була інша ніж та, яка підписує декларацію." Таким чином у ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 також не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано, що залучення даного органу є тільки одним із варіантів при проведенні добровільного декларування продукції. Враховуючи вищевикладене просимо усунути розбіжності між вимогами тендерної документації та вимогами ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а саме виключити вимогу щодо обов'язкового залучення органу з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України до проведення добровільного декларування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Вирішена

перенос

Номер: cc934e9df6af470d90f7b10080b9d527
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.a11
Назва: перенос
Вимога:
Враховуючи тривалу процедуру отримання окремих документів відповідно до вимог тендерної документації, просимо Вас перенести дату проведення торгів на 14 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником перенесено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо креслень

Номер: 6cba0a92f29f42f6b80fd3ad69115f37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.c10
Назва: щодо креслень
Вимога:
Пунктом 2.3.«Вимог до оцінки відповідності продукції» передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.» У той же час, як редакціями ТД попередніх років було передбачено вимоги стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні кресленики не доцільно надавати їх у складі ТД. Особливо це стосується іноземних виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними креслениками, та їх корпоративна політика не дозволяє оприлюднювати технічну документацію в повному обсязі, оскільки вона є комерційною таємницею. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін у цей розділ ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати: 2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); 2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року; - документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)» Ми усвідомлюємо, що ГОСТ 2.102-68 втратив чинність в Україні, але низка виробників погодили кресленики, які входять до повного комплекту КД, при прийняті приймальною комісією рішення щодо серійного випуску в той час, коли вказаний ГОСТ був чинним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

декларація про відповідність

Номер: 4051a9c3f68048be8699c1bd43ad1751
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.c9
Назва: декларація про відповідність
Вимога:
"Замовник інформує: Згідно п.1.3. «Вимог до технічних характеристик до предмету закупівлі» на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Призначення декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. Замовник вважає, що виключення вимоги про добровільну декларацію є недоцільним через порушення ст.16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та залишає тендерну документацію без змін." Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» " Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом." Таким чином даним законом не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано що при залученні даного органу має оформлюватись договір між заявником і таким органом. Відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 "Декларація повинна спиратись на результати оцінювання відповідності, яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони". Рекомендовано щоб особа яка аналізує результати оцінювання відповідності, була інша ніж та, яка підписує декларацію." Таким чином у ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 також не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано, що залучення даного органу є тільки одним із варіантів при проведенні добровільного декларування продукції. Враховуючи вищевикладене просимо усунути розбіжності між вимогами тендерної документації та вимогами ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а саме виключити вимогу щодо обов'язкового залучення органу з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України до проведення добровільного декларування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

стосовно декларації про відповідність

Номер: f67e25c9588c4be2865ef0621639f0c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.c8
Назва: стосовно декларації про відповідність
Вимога:
"Замовник інформує: Згідно п.1.3. «Вимог до технічних характеристик до предмету закупівлі» на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Призначення декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. Замовник вважає, що виключення вимоги про добровільну декларацію є недоцільним через порушення ст.16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та залишає тендерну документацію без змін." Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» " Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом." Таким чином даним законом не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано що при залученні даного органу має оформлюватись договір між заявником і таким органом. Відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 "Декларація повинна спиратись на результати оцінювання відповідності, яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони". Рекомендовано щоб особа яка аналізує результати оцінювання відповідності, була інша ніж та, яка підписує декларацію." Таким чином у ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 також не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано, що залучення даного органу є тільки одним із варіантів при проведенні добровільного декларування продукції. Враховуючи вищевикладене просимо усунути розбіжності між вимогами тендерної документації та вимогами ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а саме виключити вимогу щодо обов'язкового залучення органу з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України до проведення добровільного декларування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

щодо креслень

Номер: a301cd002ca040a486e519e462c7e89f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.b7
Назва: щодо креслень
Вимога:
Пунктом 2.3.«Вимог до оцінки відповідності продукції» передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.» У той же час, як редакціями ТД попередніх років було передбачено вимоги стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні кресленики не доцільно надавати їх у складі ТД. Особливо це стосується іноземних виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними креслениками, та їх корпоративна політика не дозволяє оприлюднювати технічну документацію в повному обсязі, оскільки вона є комерційною таємницею. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін у цей розділ ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати: 2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); 2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року; - документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)» Ми усвідомлюємо, що ГОСТ 2.102-68 втратив чинність в Україні, але низка виробників погодили кресленики, які входять до повного комплекту КД, при прийняті приймальною комісією рішення щодо серійного випуску в той час, коли вказаний ГОСТ був чинним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

стосовно декларації про відповідність

Номер: 26b242708331497594864eb1006fda33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.b6
Назва: стосовно декларації про відповідність
Вимога:
"Замовник інформує: Згідно п.1.3. «Вимог до технічних характеристик до предмету закупівлі» на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Призначення декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. Замовник вважає, що виключення вимоги про добровільну декларацію є недоцільним через порушення ст.16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та залишає тендерну документацію без змін." Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» " Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом." Таким чином даним законом не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано що при залученні даного органу має оформлюватись договір між заявником і таким органом. Відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 "Декларація повинна спиратись на результати оцінювання відповідності, яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони". Рекомендовано щоб особа яка аналізує результати оцінювання відповідності, була інша ніж та, яка підписує декларацію." Таким чином у ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 також не зазначена необхідність залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності, а вказано, що залучення даного органу є тільки одним із варіантів при проведенні добровільного декларування продукції. Враховуючи вищевикладене просимо усунути розбіжності між вимогами тендерної документації та вимогами ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а саме виключити вимогу щодо обов'язкового залучення органу з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України до проведення добровільного декларування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

щодо технічних вимог

Номер: 2085ae7cfea84574a5b154fe46868aad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.c5
Назва: щодо технічних вимог
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаних торгах. Відповідно до «Вимог до оцінки відповідності продукції», продукція по лотах не підлягає обов’язковій сертифікації. У зв’язку з вказаним, прошу виключити вимогу до добровільного декларування, декларації складеною відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, а саме: виключити посилання в ній на документи складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Вказана вимога є суперечливою до всіх інших вимог вказаних у ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник інформує: Згідно п.1.3. «Вимог до технічних характеристик до предмету закупівлі» на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Призначення декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. Замовник вважає, що виключення вимоги про добровільну декларацію є недоцільним через порушення ст.16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

щодо креслень

Номер: ef9e541ef6fe41859a7448c7c037e6e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007299-a.c4
Назва: щодо креслень
Вимога:
Пунктом 2.3.«Вимог до оцінки відповідності продукції» передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.» У той же час, як редакціями ТД попередніх років було передбачено вимоги стосовно продукції, яка виготовляється за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення, тобто за оригінальними креслениками. У такому випадку виробнику, якому належать оригінальні кресленики не доцільно надавати їх у складі ТД. Особливо це стосується іноземних виробників, які виготовляють продукцію за оригінальними креслениками, та їх корпоративна політика не дозволяє оприлюднювати технічну документацію в повному обсязі, оскільки вона є комерційною таємницею. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін у цей розділ ТД та викласти його у такій редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати: 2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); 2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року; - документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)» Ми усвідомлюємо, що ГОСТ 2.102-68 втратив чинність в Україні, але низка виробників погодили кресленики, які входять до повного комплекту КД, при прийняті приймальною комісією рішення щодо серійного випуску в той час, коли вказаний ГОСТ був чинним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповдь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 10:01