-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту турбокомпресорів 6ТК
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 10.06.2021; 10-00
Завершена
5 425 468.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 063.77 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 063.77 UAH
Період оскарження:
27.04.2021 15:54 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо статті 16 ЗУ
Номер:
37693e098ce044699fb4a01b707c04a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002913-b.b6
Назва:
Щодо статті 16 ЗУ
Вимога:
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону. Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 07:48
Вирішення:
Замовник не заперечує проти задоволення вимоги потенційного учасника. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
внесення змін в умови проведення торгів
Номер:
2c4c92f9fa824db187b92f8c406f0472
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002913-b.b5
Назва:
внесення змін в умови проведення торгів
Вимога:
Просимо звернути увагу на те, що в торгах на закупівлю послуг з ремонту турбокомпресорів 6ТК передбачено виконання ремонту значної кількості обладнання.
Переможець, з яким буде укладено договір, може потрапити в таку ситуацію, коли одночасно з різних філій Укрзалізниці буде завезено велика кількість обладнання, яка потребує ремонту. На виконання ремонту, згідно вимог Замовника відведено 35 календарних днів. Тобто, здійснити ремонт великої кількості обладнання в такий термін неможливо.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників.
Відповідно до ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку, формування всього обсягу робіт у один лот унеможливлює участь у торгах підприємств з меншими виробничими потужностями, і як наслідок, призведе до відсутності конкуренції у закупівлі.
Відсутність конкуренції, однозначно призведе до порушення принципу максимальної економії та ефективності.
Для рівномірного розподілу надання послуг з ремонту обладнання, яке не призведе до перевантаження виробничих потужностей і, як наслідок, невиконання графіку робіт, або зниження якості наданих послуг, пропонуємо розділити весь об’єм на лоти.
Лоти пропонуємо сформувати окремо для кожної філії, яка подала заявку на ремонт обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 14:45
Вирішення:
Замовник не заперечує щодо розподілу закупівлі за лотами згідно з пропозицією можливого учасника закупівлі (за регіональними філіями АТ «Укрзалізниця», для потреб яких здійснюється ремонт обладнання).
Зміни будуть оприлюднені додатково.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
щодо поділу на лоти
Номер:
34f5b60f4e9f4944b286042e763f7b31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002913-b.c4
Назва:
щодо поділу на лоти
Вимога:
ТОВ «Машинобудівний завод «КВІК» має багатий досвід та потужну матеріально технічну базу для надання послуг з ремонту вузлів та обладнання рухомого складу Укрзалізниці.
Звертаємо увагу на те, що АТ «Укрзалізниця» планує проведення торгів з надання послуг з ремонту турбокомпресорів 6ТК в кількості 15 одиниць (Закупівля: UA-2021-04-27-002913-b).
Враховуючи те, що закінчення прийому пропозицій призначено на 31.05.2021р. та проведення аукціону призначено на липень, очікувана дата підписання договору про надання вище зазначених послуг – не раніше другої серпня поточного року.
Тобто, виконання такого великого об’єму ремонту за короткий термін неможливо жодним підприємством, який спеціалізується на виконанні таких ремонтів.
Враховуючи вище наведене, виконати весь обсяг ремонту можливо лише шляхом подовження терміну закінчення надання послуг до 30.06.2022р., або розподілу всього об’єму між різними виконавцями.
Крім того, враховуючи географічне розташування та значну віддаленість місця надання послуг від локомотивних депо регіональних філій, ми не можемо забрати в ремонт та видати з ремонту турбокомпресори 6ТК, які знаходяться на території регіональної філії «Південно-Західна залізниця», «Придніпровська залізниця».
В зв’язку з цим, просимо виділити окремим лотом надання послуг з ремонту турбокомпресорів 6ТК для регіональної філії «Донецька залізниця», «Південна залізниця».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2021 15:13
Вирішення:
Географічне розташування та віддаленість регіональних філій АТ «Укрзалізниця» від місця надання послуг Виконавцем не впливає на терміни виконання ремонту турбокомпресорів PDH50. Строк надання послуг з ремонту становить не більше 35 календарних днів з дати підписання Акта приймання обладнання в ремонт (п. 5.11. Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації).
Подача виконавцю в ремонт турбокомпресорів PDH50 здійснюється Замовником (п. 5.1. Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації) згідно з Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації).
Вважаємо, що заплановані у 2021 році обсяги надання послуг ремонту турбокомпресорів PDH50 є можливими до виконання спеціалізованими підприємствами до 31.12.2021.
На підставі викладеного, Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації в частині розподілу зазначеної закупівлі за окремими лотами по регіональних філіях АТ «Укрзалізниця»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
щодо поділу на лоти
Номер:
daed4902c1d44732a0cc9723e96142b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002913-b.c3
Назва:
щодо поділу на лоти
Вимога:
ТОВ «Машинобудівний завод «КВІК» має багатий досвід та потужну матеріально технічну базу для надання послуг з ремонту вузлів та обладнання рухомого складу Укрзалізниці.
Звертаємо увагу на те, що АТ «Укрзалізниця» планує проведення торгів з надання послуг з ремонту турбокомпресорів 6ТК в кількості 15 одиниць (Закупівля: UA-2021-04-27-002913-b).
Враховуючи те, що закінчення прийому пропозицій призначено на 31.05.2021р. та проведення аукціону призначено на липень, очікувана дата підписання договору про надання вище зазначених послуг – не раніше другої серпня поточного року.
Тобто, виконання такого великого об’єму ремонту за короткий термін неможливо жодним підприємством, який спеціалізується на виконанні таких ремонтів.
Враховуючи вище наведене, виконати весь обсяг ремонту можливо лише шляхом подовження терміну закінчення надання послуг до 30.06.2022р., або розподілу всього об’єму між різними виконавцями.
Крім того, враховуючи географічне розташування та значну віддаленість місця надання послуг від локомотивних депо регіональних філій, ми не можемо забрати в ремонт та видати з ремонту турбокомпресори 6ТК, які знаходяться на території регіональної філії «Донецька залізниця».
В зв’язку з цим, просимо виділити окремим лотом надання послуг з ремонту турбокомпресорів 6ТК для регіональної філії «Придніпровська залізниця», «Південна залізниця» «Південно-Західна залізниця».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2021 14:14
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
05.05.2021 15:11
Вимога
Відхилено
Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Номер:
c66ebfef985644c2a5c948a28a18d72c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002913-b.c2
Назва:
Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Вимога:
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але
відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 13:27
Вирішення:
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо виїзної перевірки учасника
Номер:
21faae31f42841c98d31059b99287936
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002913-b.c1
Назва:
Щодо виїзної перевірки учасника
Вимога:
Згідно Додатку 1, пункту 1.4. Учасник має надати Лист-згоду на надання доступу та на проведення замовником виїзної перевірки учасника в частині підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені тендерною документацією та статтею 16 Закону. Складається по формі Додатку № 12. та згідно Додатку 1, пункту 4. Учасник має надати документи про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Довідку, копії договору(ів), податкових накладних, видаткових накладних).
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі:
статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»;
статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.»
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 13:26
Вирішення:
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Статус вимоги:
Відхилено