• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту турбокомпресорів 4ТК

Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 10.06.2021; 10-00

Завершена

709 831.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 4 968.82 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 15:36 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі

Номер: 9ff81706dea344889664463a2927dab6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002538-b.c2
Назва: Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Вимога:
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону. Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника. Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі. Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням. За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником. З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо виїзної перевірки учасника

Номер: 88d63aa93bb74946a09de3eada34705a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002538-b.c1
Назва: Щодо виїзної перевірки учасника
Вимога:
Згідно Додатку 1, пункту 1.4. Учасник має надати Лист-згоду на надання доступу та на проведення замовником виїзної перевірки учасника в частині підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені тендерною документацією та статтею 16 Закону. Складається по формі Додатку № 12. та згідно Додатку 1, пункту 4. Учасник має надати документи про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Довідку, копії договору(ів), податкових накладних, видаткових накладних). Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі: статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»; статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.» вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону. Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника. Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі. Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням. За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником. З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Статус вимоги: Відхилено