- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Код ДК 021:2015 454530000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 669, за адресою: вулиця Жмеринська, 26 А в Святошинському районі міста Києва)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 300 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
        мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
                    Період оскарження:
                    27.04.2021 15:32 - 15.06.2021 00:00
                
                        
            Скарга        
    
            Виконана замовником        
    Скарга на неправлмірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації по процедурі закупівлі "Код ДК 021:2015 454530000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 669, за адресою: вулиця Жмеринська, 26 А в Святошинському районі міста Києва)"
                    Номер:
                    978ec3cef713432a858e7363f14b4f67
                
                                                                        
                                                                        
                    Ідентифікатор запиту:
                    UA-2021-04-27-005204-c.b4
                
                                                                        
                    Назва:
                    Скарга на неправлмірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації по процедурі закупівлі "Код ДК 021:2015 454530000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 669, за адресою: вулиця Жмеринська, 26 А в Святошинському районі міста Києва)"
                
                                                                        
                    Скарга:
                    
                                                                        Опис викладений в Скарзі № 07-05/1 від 07.05.2021 року в додатку 
                
                    Пов'язані документи:
                    
            Учасник
        
                                                                        - Скарга UA-2021-04-27-005204-c.pdf 07.05.2021 16:39
 - Клопотання_UA-2021-04-27-005204-c.pdf 12.05.2021 12:57
 
- рішення від 12.05.2021 № 10392 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf 13.05.2021 10:39
 - інформація про перенесення розгляду скарги від 21.05.2021 №9029.pdf 24.05.2021 16:19
 - інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 №12670.pdf 07.06.2021 18:37
 - рішення від 04.06.2021 №12670.pdf 09.06.2021 17:37
 
- Протокол 477.pdf 18.05.2021 15:16
 - 477-21 Протокол розгляд СКАРГи КР 669.docx 18.05.2021 15:16
 - 564-21 Протокол_про_внесення_змiн Капремонт ДНЗ 669.pdf 11.06.2021 14:53
 
                    Дата прийняття скарги до розгляду:
                    07.05.2021 16:40
                
                                                                        
                    Дата розгляду скарги:
                    21.05.2021 15:00
                
                                                                        
                    Місце розгляду скарги:
                    Антимонопольний комітет України
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
                    13.05.2021 10:40
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
                    09.06.2021 17:38
                
                                                                        
                    Дата виконання рішення Замовником:
                    11.06.2021 14:54
                
                                                                        
                    Коментар замовника щодо усунення порушень:
                    Зміни у тендерну документацію прийнято.
Рішення АМКУ виконано.
                
                                                                        
                                                                        
                        
            Вимога        
    
            Залишено без розгляду        
    неправомірна, дискримінаційна вимога Замовника
                    Номер:
                    e6810e177d434d99a84715f901a5cd2a
                
                                                                        
                                                                        
                    Ідентифікатор запиту:
                    UA-2021-04-27-005204-c.c3
                
                                                                        
                    Назва:
                    неправомірна, дискримінаційна вимога Замовника
                
                                                                        
                    Вимога:
                    
                                                                        Шановний замовник! Поясніть будь-ласка згідно якого нормативно-правового акту Замовник вимагає від Учасників надати лист-відгук, який  повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, бути адресованим Замовнику даної закупівлі та містити інформацію про якісний хід виконання робіт (якщо договір ще не виконаний) АБО про якість виконаних робіт у тому числі стосовно видів робіт і строків, а також про відсутність претензій і позовів до Учасника (якщо договір виконаний у повному обсязі). Тобто Учасники повинні бігати по контрагентам та для величного  Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, підписувати кожен раз листи- відгуки
                
                    Пов'язані документи:
                    
    
                                                                        Документів не завантажено.
                    Дата подачі:
                    29.04.2021 10:30
                
                                                                        
                    Вирішення:
                    Шановний потенційний Учасник, за результатами вивчення вашої вимоги, повідомляємо наступне:
	Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені відомості, що зазначаються у тендерній документації.
	Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
	Беручи до уваги вказані норми законодавства про закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації дану вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції актуального листа-відгуку.
	Відповідно до пп.5.2.11. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал листа-відгуку від контрагента (контрагентів) по аналогічному договору (договорам), інформація про якого (яких) вказана у довідці згідно пункту 5.2.9. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації. Такий лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, бути адресованим Замовнику даної закупівлі та містити інформацію про якісний хід виконання робіт (якщо договір ще не виконаний) АБО про якість виконаних робіт у тому числі стосовно видів робіт і строків, а також про відсутність претензій і позовів до Учасника (якщо договір виконаний у повному обсязі).
	Дана вимога викладена саме у такій редакції з метою отримання актуальної інформації від контрагента щодо стану виконання аналогічного договору, відсутності претензій і позовів з приводу невиконання або неналежного виконання такого договору, оскільки дана інформація є динамічною, тобто такою, що може змінюватися. Окрім цього, для Учасників дана вимога не є нереальною у виконанні, за винятком випадків, коли процедура отримання листа-відгуку ускладнюється неналежним виконанням свої зобов’язань по аналогічному договору Учасником.
	Додатково повідомляємо, що відповідно до останньої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, аналогічні вимоги не вважаються дискримінаційними, оскільки Учасники не здатні довести їх неправомірність. 
	Так, Учасник який звернувся з даною вимогою, не вказав та не довів, яким чином, вимога в редакції, що викладена в тендерній документації, не дозволяє йому виконати таку вимогу. Учасник стверджує, що «Учасники повинні бігати по контрагентам та для величного Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, підписувати кожен раз листи- відгуки», проте жодним чином не обгрунтовує неможливість виконання вказаної вимоги.
                
                                                                        
                    Статус вимоги:
                    Не задоволено
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
                    19.06.2021 18:03
                
                                                                        
                                                                        
                        
            Вимога        
    
            Залишено без розгляду        
    неправомірна, дискримінаційна вимога Замовника
                    Номер:
                    f18b8c8d51824b57a2c886897b090680
                
                                                                        
                                                                        
                    Ідентифікатор запиту:
                    UA-2021-04-27-005204-c.c2
                
                                                                        
                    Назва:
                    неправомірна, дискримінаційна вимога Замовника
                
                                                                        
                    Вимога:
                    
                                                                        Шановний замовник! Поясніть яким чином в період локдауну Учасник, до закінчення періоду подання тендерних пропозицій повинен здійснити попередній огляд об’єкту, де будуть виконуватися роботи, про що Учасник складає акт обстеження об’єкту та підписує його у відповідальної особи Замовника (посада - ПІБ) та подає його у складі тендерної пропозиції, якщо є певні обмеження по пересуванню, а також передують святкові дні. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
                
                    Пов'язані документи:
                    
    
                                                                        Документів не завантажено.
                    Дата подачі:
                    29.04.2021 10:13
                
                                                                        
                    Вирішення:
                    Шановний потенційний Учасник, за результатами вивчення вашої вимоги, повідомляємо наступне:
	Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені відомості, що зазначаються у тендерній документації.
	Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Беручи до уваги вказані норми законодавства про закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації дану вимогу щодо ознайомлення з об’єктом виконання робіт.
	Відповідно до пп.6.5. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник, до закінчення періоду подання тендерних пропозицій повинен здійснити попередній огляд об’єкту, де будуть виконуватися роботи, про що Учасник складає акт обстеження об’єкту та підписує його у відповідальної особи Замовника (посада - ПІБ) та подає його у складі тендерної пропозиції.
	Дана вимога встановлена Замовником виключно для Учасників (у тому числі потенційних), оскільки одного лише технічного завдання (дефектного акту) для професійних виконавців робіт може бути недостатньо, оскільки об’єкт, де будуть виконуватися роботи може мати приховані роботи, які також необхідно буде виконати та розрахувати їх вартість.
	Об’єкт є таким, що експлуатується та не буде зупиняти свою роботу на час виконання робіт, що є предметом закупівлі, що так само необхідно врахувати при складанні розрахунків, у тому числі розрахунків щодо вартості виконання робіт.
	Додатково повідомляємо, що з 01.05.2021 року у місті Києві знімаються обмеження передбачені так званим «локдауном», та доступ до об’єкту буде цілком відкритим. 
	Вважаємо за необхідне вказати, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 13 травня 2021 18:00, а тому до вказаної дати і часу у всіх Учасників (у тому числі потенційних) є можливість виконати вказану вимогу тендерної документації. 
	Наголошуємо на необхідності та важливості даної вимоги, оскільки виключно таким шляхом Учасники (у тому числі і потенційні) зможуть у повній мірі ознайомитися з параметрами та характеристиками об’єкта, де будуть виконуватися роботи, правильно визначити обсяги робіт і умови виконання договору, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі. 
	Доводимо до вашого відома також і той факт, що встановлення даної вимоги жодним чином не тягне за собою виникнення корупційних ризиків, оскільки дана вимога тендерної документації не передбачає будь-якого спілкування між Учасником і Замовником з приводу документів, рішень, дій або бездіяльності Замовника в інтересах того чи іншого учасника. 
	Таким чином, дана вимога не створює жодних додаткових перешкод для участі, а навпаки сприяє більш повному ознайомленню учасників з об’єктом, де будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі.
                
                                                                        
                    Статус вимоги:
                    Не задоволено
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
                    19.06.2021 18:03
                
                                                                        
                                                                        
                        
            Вимога        
    
            Залишено без розгляду        
    Огляд об"єкту.
                    Номер:
                    5136566327194fdfa57936d8837415fe
                
                                                                        
                                                                        
                    Ідентифікатор запиту:
                    UA-2021-04-27-005204-c.c1
                
                                                                        
                    Назва:
                    Огляд об"єкту.
                
                                                                        
                    Вимога:
                    
                                                                        Шановний Замовник  п.п 6.5. ч.6  Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу, що  Учасник, до закінчення періоду подання тендерних пропозицій повинен здійснити попередній огляд об’єкту, де будуть виконуватися роботи, про що Учасник складає акт обстеження об’єкту та підписує його у відповідальної особи Замовника (посада - ПІБ) та подає його у складі тендерної пропозиції.  Відповідно до п. 37 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, до подання тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи не являються Учасниками, що, відповідно, унеможливлює підписання документів про огляд об'єкту надання послуг по предмету закупівлі у якості Учасника з Замовником. Підписання документів про ознайомлення з об’єктом надання послуг у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого документу. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.  Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним Учасником разом із Замовником до подання тендерної пропозиції та проведення аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням документів про огляд Учасником об’єкту надання послуг.
Враховуючи вищенаведені положення законодавства, вимога Замовника грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. На підставі вищевикладеного, з метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних Учасників відкритих торгів, керуючись ст. ст. 1, 5,12, 18, 22, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Замовника у встановленому чинним законодавством України порядку, усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу тендерної документації та внести відповідні зміни до тендерної документації.
                
                    Пов'язані документи:
                    
    
                                                                        Документів не завантажено.
                    Дата подачі:
                    28.04.2021 23:59
                
                                                                        
                    Вирішення:
                    Шановний потенційний Учасник, за результатами вивчення вашої вимоги, повідомляємо наступне:
	Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені відомості, що зазначаються у тендерній документації.
	Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Беручи до уваги вказані норми законодавства про закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації дану вимогу щодо ознайомлення з об’єктом виконання робіт.
	Відповідно до пп.6.5. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник, до закінчення періоду подання тендерних пропозицій повинен здійснити попередній огляд об’єкту, де будуть виконуватися роботи, про що Учасник складає акт обстеження об’єкту та підписує його у відповідальної особи Замовника (посада - ПІБ) та подає його у складі тендерної пропозиції.
	Дана вимога встановлена Замовником виключно для Учасників (у тому числі потенційних), оскільки одного лише технічного завдання (дефектного акту) для професійних виконавців робіт може бути недостатньо, оскільки об’єкт, де будуть виконуватися роботи може мати приховані роботи, які також необхідно буде виконати та розрахувати їх вартість.
	Об’єкт є таким, що експлуатується та не буде зупиняти свою роботу на час виконання робіт, що є предметом закупівлі, що так само необхідно врахувати при складанні розрахунків, у тому числі розрахунків щодо вартості виконання робіт.
	Додатково повідомляємо, що з 01.05.2021 року у місті Києві знімаються обмеження передбачені так званим «локдауном», та доступ до об’єкту буде цілком відкритим. 
Наголошуємо на необхідності та важливості даної вимоги, оскільки виключно таким шляхом Учасники (у тому числі і потенційні) зможуть у повній мірі ознайомитися з параметрами та характеристиками об’єкта, де будуть виконуватися роботи, правильно визначити обсяги робіт і умови виконання договору, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі. 
	Доводимо до вашого відома також і той факт, що встановлення даної вимоги жодним чином не тягне за собою виникнення корупційних ризиків, оскільки дана вимога тендерної документації не передбачає будь-якого спілкування між Учасником і Замовником з приводу документів, рішень, дій або бездіяльності Замовника в інтересах того чи іншого учасника. 
	Таким чином, дана вимога не створює жодних додаткових перешкод для участі, а навпаки сприяє більш повному ознайомленню учасників з об’єктом, де будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі.
                
                                                                        
                    Статус вимоги:
                    Не задоволено
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
                    19.06.2021 18:03