-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Котел твердопаливний з піллетним пальником КТФ (2шт.) або «еквівалент»
Новокостянтинівська ЗОШ за адресою: 72452, Запорізька область, Приазовський район, с.Новокостянтинівка, вул. Першотравнева, будинок,45. Котел твердопаливний 200 кВт з піллетним пальником КТФ (1шт.) або «еквівалент» Богданівський НВК за адресою: 72430, Запорізька область, Приазовський район, с.Богданівка , вул. Центральна , будинок,205. Котел твердопаливний 300 кВт з піллетним пальником КТФ (1шт.) або «еквівалент»
Торги не відбулися
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2017 13:34 - 15.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскардження переможця закупівлі UA-2017-06-02-000383-c
Номер:
3fab269ecac04b9c979be8a56c905258
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-02-000383-c.b1
Назва:
Оскардження переможця закупівлі UA-2017-06-02-000383-c
Вимога:
Про усунення порушень
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 29.06.pdf 29.06.2017 14:33
Дата подачі:
29.06.2017 14:33
Вирішення:
При проведенні процедур закупівель члени тендерного комітету ВОМС дотримуються вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», використовують принципи неупередженості та об’єктивності. Всі пропозиції вивчаються ретельно .
В своїй вимозі Ви зазначаєте, що в ціновій пропозиції вказана тільки одна ціна , яка вказує на весь комплект постачання до якого входять котли ARS 200 ВМ, ARS 300 ВМ, бункера, а також пілетні пальники. У викладеній Вами тендерній пропозиції не міститься жодного посилання на слово «комплект», а чітко вказано назву предмету закупівлі згідно документів виробника та його кількість, а саме: Котел твердопаливний ARS 200BM – 1, ARS 300BM – 1, Бункер – 1.
Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Згідно ч.2 ст. 266 Господарського кодексу України загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом.
В зазначеній Замовником специфікації до договору, яка є невід`ємною його частиною, вказано найменування «Котел твердопаливний 200 кВт з піллетним пальником КТФ (1шт.) або «еквівалент»» та «Котел твердопаливний 300 кВт з піллетним пальником КТФ (1шт.) або «еквівалент») у специфікації, викладеній Вами ( яка, до речі, відрязняється від нашої), зазначено котел твердопаливний ARS 200BM – 1, ARS 300BM – 1, та третя позиція, а саме Бункер – 1. Звертаємо вашу увагу, що слово «бункер» вживано в однині, кількість вказано також і в цифровому виразі «1».
У вимозі Ви вказуєте, на те , що три одинички є опискою та не впливають на зміст пропозиції, згідно абз. 3 п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», проте тендерний комітет не вважає це опискою, оскільки кількість товару є істотною умовою договору. Судячи з переліку спеціалістів Вашого підприємства, специфікація повинна була готуватись спеціалістами відповідної кваліфікації і допущення описок у таких важливих документів як тендерна пропозиція та специфікація, не є допустимими. Також звертаємо Вашу увагу, що при реєстрації договору в органі Державної казначейської служби України, який здійснює обслуговування Замовника, перевіряються всі документи Переможця торгів , розміщених в електронній системі закупівель на їх відповідність вимогам тендерної документації Замовника ( у т.ч. на кількість товару).
На нашу думку опискою є ПДВ у розмірі 443333,30 грн, при загальній вартості товару із урахуванням ПДВ 266000,00 грн. ( і у тендерній пропозиції, і у специфікації до договору).
З приводу ствердження Канарова О.С. щодо Вашого головного сайту, які містять неправдиві відомості, то тендерний комітет надає наступні пояснення.
У протоколі про відхилення Переможця торгів ніде не було вказано , що саме Канаров О.С. повідомив, що на Вашому головному сайті котли ARS мають інші технічні характеристики. Якщо у Вас склалося враження, що інформація, зазначена у протоколі, ставить під сумнів ВАШУ ДІЛОВУ РЕПУТАЦІЮ, то всі члени тендерного комітету приносять ВАМ свої вибачення.
Однак, це не дає Вам право та Ви не маєте ніяких підстав для того, щоб звинувачувати тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту у корупційній діяльності та змові з іншим учасником торгів, оскільки на момент подання Вами вимоги не було визначено Переможця торгів. Ваші твердження можна розглядати як наклеп.
Статус вимоги:
Відхилено