• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства Івано-Франківської селищної ради "Івано-Франківська районна лікарня" з метою досягнення інклюзивності приміщень для маломобільних груп населення"

Завершена

57 493.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 287.47 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 15:06 - 05.05.2021 15:11
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження визнання переможцем ТзОВ "Провідник"

Номер: 6df5da0573e24b3c98db3eddae70a933
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-006890-a.b1
Назва: Оскарження визнання переможцем ТзОВ "Провідник"
Вимога:
1)Учасники процедури закупівлі відповідно до п1.1. Розділу 3 Документації до оголошення, Додатку 1 (таблиця 1) і ч1 і ч2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен подати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, одними з яких є : «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід». ТзОВ «Провідник» для документального підтвердження відповідності своєї пропозиції даній вимозі надає скановану копію трудових книжок і цивільно-правових договорів. Відповідно до ст..638 Цивільного кодексу України, договір вважається укладеними тільки тоді, коли між сторонами досягнуто згоди зі всіх істотних умов. Однією з істотних умов договору є предмет договору. У ЦПД №4 з фізичною особою Савчак Михайло Степанович і ЦПД №5 з фізичною особою Савчак Володимир Степанович в п1.1 відсутні предмети договору (вид послуг, робіт які має надати виконавець замовнику). Отже такі договора не є укладеними і не мають юридичної сили. Виходячи з вище наведеного ТзОВ «Провідник» не надав документального підтвердження наявності у нього маляра- шпаклівника і плиточника маляра, які необхідні для виконання робіт передбаченими технічним завданням (Додаток 2 до документації), тим самим не підтвердив відповідність своєї пропозиції п1.1. Розділу 3 Документації до оголошення, Додатку 1 (таблиця 1) і ч2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) Згідно п.6.3., 6.4. Розділу 3 Ціна пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно ДСТУ Б Д .1.1-1:2013 з урахування будівельного технологічного процесу і державних будівельних норм . Учасник ТзОВ «Провідник» у складі своєї пропозиції подав локальний кошторис 2-1-1 на загально будівельні роботи, в якому в п.22 застосовує розцінку РН7-17-2 (ДСТУ Б Д.2.4.-2012)«Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею понад 20 м2» хоч площа робіт складає лише 3,4м2, тим самим завищивши вартість даних робіт, оскільки для такої площі застосовується розцінка РН7-17-1«Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2». (ДСТУ Б Д.2.4.-2012). Таким чином кошторисний розрахунок складено з порушенням діючих будівельних норм і не може розглядатися як підтвердження пропозиції учасника вимогам п6.3. Розділу 3 Документації про оголошення 3) Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації (Вимоги до оформлення документів)» документи повинні містити дату складання, реєстраційний індекс документа(формальна, несуттєва помилка) назву документа, підпис уповноваженої особи з зазначенням посади прізвища і ініціалів та відбиток печатки. Подані Учасником ТзОВ «Провідник» в складі своєї пропозиції такі документи як довідки, листи гарантії не містять дати складання, а тим паче посилання на предмет закупівлі. Замовник немає можливості ідентифікувати таку довідку чи гарантійний лист, як такий що відноситься до даної закупівлі. Дані довідки юридичної сили не мають і не можуть розглядатися замовником як підтвердження кваліфікаційних вимог . 4) Відповідно до ч. 1 ст. 884 ЦК України : " Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом." Замовник у проєкті договору не вказав гарантійного терміну, отже Підрядник має дотримуватися строку вказаного у ч. 1 ст. 884 ЦК України. ТзОВ "Провідник" у довідці "Про гарантійний строк" вказав - 2 роки, тим самим порушив загальні умови щодо гарантійного терміну договору будівельного підряду. Наведенні вище дані свідчать про не відповідність пропозиції учасника ТзОВ «Провідник» вимогам документації до оголошення і кваліфікаційним критеріям. Проаналізувавши Ващі попередні закупівлі - просимо звернути увагу керівника (директора, т.в.о директора) КП Комунальне некомерційне підприємство Івано-Франківської селищної ради «Івано-Франківська районна лікарня » і органи які проводять моніторинг закупівлі згідно ст..7 і ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» на те, що прийняття пропозиції ТзОВ «Провідник» з документами які не відповідають вимогам і критеріям зазначеними в документаціях до оголошення уповноваженою особою КП Комунальне некомерційне підприємство Івано-Франківської селищної ради «Івано-Франківська районна лікарня » є НЕОДНОРАЗОВИМ і порушує принципи здійснення публічних закупівель передбаченими ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 1) Відповідно до Додатку 1 до документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність штатних працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: 1.2. копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). У довідці про наявність штатних працівників Учасника міститься працівник маляр-шпаклівник Савчак В.С. та плиточник-маляр Савчак М.С. Існування правовідносин між учасником та даними працівниками підтверджується цивільно-правовими договорами №4 та №5, у яких предметом є виконання робіт. 2) Учасник самостійно обирає розцінку при складанні локального кошторису. Замовник перевіряє локальний кошторис на відповідність технічному завданню. Локальний кошторис учасника складений у відповідності до технічного завдання. Договірна ціна подана в межах очікуваної вартості предмета закупівлі. 3) Документи, надані учасником у складі пропозиції відповідають вимогам Документації до оголошення. Всі документи містять підпис уповноваженої особи. Дата складання, реєстраційний індекс документа є формальними помилками. Всі документи, надані учасником в межах пропозиції стосуються предмета закупівлі, що також підтверджується накладенням ЕЦП на пропозицію загалом. 4) Відповідно до ч.ч. 3, 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, вказаний обов’язковий перелік інформації, яка зазначається Замовником в оголошенні. Також передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником у п. 6.13 Розділу 3 Документації до оголошення встановлена вимога, що учасником у складі пропозиції надається інформація стосовно гарантійного строку на виконані роботи. Замовник не вимагає конкретного гарантійного строку на виконані роботи і дає можливість учаснику запропонувати такий строк виходячи з власних розрахунків. Відповідно до пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Положеннями статті 884 ЦК України врегульовано гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва, а не гарантійний строк якості виконаних робіт, що не є тотожними поняттями. Окрім цього, у проекті договору не вказано конкретного гарантійного строку, тому він може корегуватись перед підписанням договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.05.2021 14:57